niedziela, 19 maja 2013

#199 Krótkie imaginy

1) Tweet Lou: Jak pewnie wszyscy wiecie [T.I] i ja mamy wielką wiadomość!! Chcieliśmy zaskoczyć wszystkich mówiąc, płeć dziecka, gdy się urodzi, ale jestem zbyt podekscytowany, więc mam zamiar powiedzieć wszystko teraz. Spodziewamy się.....



2) Twój tweet: Chłopcy robią koncert około godziny od miejsca, gdzie mieszkam, więc Liam napisał do mnie, aby spotkać się z nim na obiedzie. Kiedy zobaczyłam go idącego ulicą, nie mogłam nic zrobić, bo po prostu osłupiałam. Tęskniłam za nim bardzo mocno xx



3) Tweet Danielle: Dziś [T.I] i ja zostaliśmy zatrudnione przez naszych chłopców do tańca podczas ich następnej trasy! Teraz będziemy widzieć ich kiedy chcemy yaaay :) Czas świętowania!! xx



4) Tweet Zayna: Dzisiaj był niesamowity dzień!! Ożeniłem się z najpiękniejszą dziewczyną na świecie [T.I]. My po prostu chcemy podziękować wszystkim, którzy przyszli, aby pomóc nam z tej okazji i naszym matkom, które tak ciężko pracowały na dekoracji, po prostu dziękuje to za mało! Teraz jesteśmy na podróży poślubnej :) xx



5) Tweet Liama: Nie jestem dobrym piekarzem, więc postanowiłem umieścić świeczkę w pudełku i zaśpiewać Happy Birthday dla [T.I]. Miałem nadzieję, że zrobimy razem ciasto kochanie hahaha Wszystkiego Najlepszego! Kocham cięęę! xx



6) Twój tweet: Louis ma gorączkę i to jest czas, żeby wziąć swoje leki. Szukałam go po całym domu i znalazłam go na dachu i poprosiłam go, aby zszedł stamtąd, ale on nie chciał. Krzyknął "Nie wezmę żadnych leków kochanie i nie zmusisz mnie!" To będzie zabawa..



7) Tweet Hazzy: Chociaż byłem ubrany na koncert, zapomniałem o ostatniej nocy i zarządca zobaczył znaki [T.I] i nie byli zadowoleni. Za wprowadzenie mnie w kłopoty, mam nadzieję, że jesteś gotowa, aby otrzymać karę kochanie ;)



8) Tweet Nialla: Kładąc się z [T.I], powiedziała mi, że nienawidzi swoich palców. Myślę, że ona tego nie widzi, ponieważ jej palce są najpiękniejszymi palcami jakie kiedykolwiek widziałem. Jesteś piękna kochanie xx



9) Tweet Eleanor: Chce wszystkim podziękować za słodkie życzenia urodzinowe! I chcę podziękować mojej najlepszej przyjaciółce [T.I] za pyszne ciasto i prezent od Victoria Secret, wiem, że na pewno Louis jej pomagał ;) xx Nie mogę się doczekać dzisiejszej imprezy!



10) Tweet Zayna: Moja dziewczyna [T.I] jest z Meksyku i kiedy ona mówi do rodziców, ona mówi do nich w języku hiszpańskim i chciałabym ją zrozumieć haha więc zgrałem aplikację, która pomoże mi nauczyć sie w tym pięknym języku mówić. Przygotuj się kochanie, gdy wrócę do domu, chcę spróbować uwieść Cię moim hiszpańskim ;) Kocham cię mój skarbie! x

1 komentarz: