wtorek, 21 maja 2013

#203 Krótkie imaginy

1) Tweet Liama: Zdecydowałem się z [T.I], moimi siostrami i moja mamą na przejażdżkę łodzią po Australii, podczas gdy miałem dzień wolny. To było niesamowite, aby spędzić dzień z 4 dziewczynami, najważniejszymi w moim życiu!



2) Tweet Lou: [T.I] przyszła do domu i powiedziała mi, że awansowała na prezesa w swojej firmie!! Aby to uczcić, idziemy z chłopakami na kilka drinków. Jestem z Ciebie dumny kochanie, a po powrocie do domu pokażę Ci jak bardzo ;) x



3) Tweet Zayna: Po wielu ćwiczeniach na manekinach, moja dziewczyna [T.I] była odważna i była moja pierwszą klientką. Nie sądzę, że zrobiłem to źle haha xx



4) Tweet Lou: Moja dziewczyna [T.I] i moja rodzina polecieli do Brazylii na kilka dni do mnie, gdy jestem w trasie! Tak, ponieważ mam wolny dzień, to poszliśmy na plażę. Nie mogę uwierzyć, że [T.I] i moje siostry skoczyły z tych ogromnych skał...szalone dziewczyny haha xx



5) Tweet Nialla: Byłem tak zajęty nagrywaniem piosenek na nowy album i przygotowaniem się do nowej trasy, że czuję się tak, jakby mi zostało mało dni na spędzenie czasu z [T.I]. Więc dzisiaj, postanowiłem przygotować kąpiel, a nawet kupiłem trochę szampana. Nasze telefony będą wyłączone, więc będziemy mieć trochę czasu dla siebie! Kocham cię skarbie x



6) Tweet Hazzy: @[Twoja nazwa] poszliśmy na USG i okazało się, że spodziewamy się bliźniaczek!! Postanowiliśmy, że nazwiemy je Darcy i Jennifer. Nie mogę się doczekać aż zobaczę moje małe księżniczki! xx Tatuś was kocha!



7) Tweet Eleanor: [T.I] i ja zdecydowaliśmy się pochodzić po pięknym mieście w Rzymie, gdy chłopcy są na wywiadzie. Zatrzymaliśmy się przy budce z lodami i wyglądają smakowicie xx



8) Tweet Liama: [T.I], chłopcy i ja jesteśmy przyszykowani na imprezę z okazji mistrzostw świata! Najbardziej niesamowite jest to, że będziemy w Brazylii na otwarciu xx Czas zacząć imprezę



9) Tweet Zayna: Po 3 miesiącach w trasie, jestem w końcu w domu! Nienawidzę faktu, że [T.I] jest w pracy, a ja jestem w domu, ale ona wie, że nie będę niczym zajęty, więc napisała mi listę zakupów. Można powiedzieć, ze moje życie wróciło do normy haha xx



10) Twój tweet: Zdecydowałam się przyjść do studia, aby spędzić czas z chłopakami. Louis śpiewa dla mnie  haha ale mi to aktualnie nie przeszkadza ;)

5 komentarzy:

  1. Zajebisty blog jeszcze takiego nie widzialam dobra robota ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz częściej i więcej , bo uwielbiam twoje krótkie imaginy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyno, jesteś świetna w tym, co robisz i nie zaprzestawaj. Uważam, że tweety są fajne, ale fajniejsze były jednak imaginy i gify. Przepraszam za szczerość. Ale i tak Twój blog jest jednym z najlepszych :) Pozdrawiam i zapraszam na mojego: http://i-wanna-your-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajefajnie !!!!! ...... Mogłabyś mi napisać takie imaginy z Zaynem ?

    OdpowiedzUsuń