poniedziałek, 20 lipca 2015

#22 Tweety

1) Twój tweet: Pracujemy na pełnych obrotach, bez chwili przerwy. @NiallOfficial wcale mi nie pomagasz :(
Study

Tweet Nialla: @[Twój username] Przepraszam kochanie, ale nie chcę, żebyś się przemęczała. Lepiej chodź się ze mną poprzytulać ;)



2) Tweet Nialla: Chciałem przywitać się z moją ukochaną dziewczyną, jednak ona woli siedzieć w telefonie. @[Twój username] chcę Cię poczuć w swoich ramionach..kochanieeee :( 
Pretty girl swag



3) Tweet Nialla: Nasze rodziny spędziły dzisiaj wspólnie dzień! @[Twój username] wykorzystała czas, żeby pokazać mi swój stary pokój! To najpiękniejsze pomieszczenie, które należy do mojej wspaniałej dziewczyny xx
☼ | via Tumblr



4) Twój tweet: Moim marzeniem było dostać taki prezent! Mam najcudowniejszego chłopaka na ziemi. Kocham Cię @NiallOfficial! xx
I would die if someone does this to me...

Tweet Nialla: @[Twój username] czerwoną kopertę radzę zostawić na sam koniec skarbie ;)



5) Tweet Trishi (mama Zayna): @[Twój username] i @zaynmalik, czyli najseksowniejsza para na ziemi? ;)
♥.simba.♥ | ВКонтакте



6) Twój tweet: Najcudowniejszy widok o poranku @zaynmalik? :)
Y

Tweet Zayna: Najpiękniejszy widok o poranku, to jest wtedy, gdy śpisz @[Twój username] xx



7) Twój tweet: Ona całymi dniami nie rozstaje się z misiem, który dostała od swojego tatusia! @zaynmalik strasznie za Tobą tęsknimy :( x
asulya

Tweet Zayna: @[Twój username] ja za Wami też księżniczki :( Jeszcze tylko 2 tygodnie i znowu będziemy razem! x



8) Tweet Trishi: Dzisiejszy dzień był cudowny dla tej dwójki! Teraz czeka ich 2 tygodniowa noc poślubna! Bardzo Was kocham @[Twój username] @zaynmalik xx
sexy



9) Twój tweet: Udało się mojej kochanej babci dotrzeć na nasz ślub! Bardzo się cieszę, że tak dobrze się trzyma! Ja i @Harry_Styles bardzo ją kochamy! x
Untitled



10) Twój tweet: Zakupy z przyjaciółmi, mogę uznać za bardzo udane! :)
marc jacobs | via Tumblr

Tweet Harry'ego: @[Twój username] co kupiłaś skarbie? x
Twój tweet: @Harry_Styles zobaczysz wieczorem ;)
Tweet Harry'ego: @[Twój username] kochanieee :(



11) Twój tweet: Jadę zobaczyć na siłownię, jak @Harry_Styles ćwiczy ;)
NewYorkBabe | via Tumblr

Tweet Harry'ego: @[Twój username] chcesz zobaczyć jak trenuję boks? ;)
Twój tweet: @Harry_Styles i znowu będziesz bez koszulki? 
Tweet Harry'ego: @[Twój username] dla Ciebie zawsze ;) 



12) Tweet Harry'ego: Moje malutkie słoneczko obchodzi dzisiaj 2 urodziny! Nie wierzę, że ona tak szybko rośnie! Chciałbym, żeby zawsze była moją małą księżniczką :(
Fotografias | via Tumblr



13) Tweet Louisa: Jestem na próbach z chłopakami, żeby jak najlepiej wypaść na dzisiejszym koncercie, gdy nagle dostałem wiadomość od @[Twój username]. Kochanie, nie drażnij mnie :(
Soulstripper

Twój tweet: @Louis_Tomlinson próbowałam poprawić Ci humor przed koncertem......
Tweet Louisa: @[Twój username] dlaczego ty jesteś taka idealna? Kocham Cię słoneczko, jeszcze tylko tydzień! x



14) Tweet Louisa: Dziękuje wszystkim za słowa wsparcia! @[Twój username] czuję się już bardzo dobrze i niedługo powinna wyjść już do domu!
love



15) Twój tweet: @Louis_Tomlinson nigdy nie potrafi normalnie prowadzić samochodu...
·IKillYou·

Tweet Louisa: @[Twój username] przy Tobie ciężko się skupić ;)



16) Tweet Louisa: @[Twój username] kochanie, widziałaś gdzieś moją koszulkę Barcelony? Nigdzie nie mogę jej znaleźć :(
ot

Twój tweet: @Louis_Tomlinson mam ją na sobie :) x
Tweet Louisa: @[Twój username] a gdzie jesteś? ;)



17) @Tweet Liama: Czy to nie są przepiękne widoki? ;)
mirgaeva_galinka on Instagram

Twój tweet: @Real_Liam_Payne DLACZEGO W TAKIM MOMENCIE MUSIAŁEŚ MI ZROBIĆ ZDJĘCIE?! 
Tweet Liama: @[Twój username] będzie z tego idealna tapeta ;)



18) Twój tweet: Czy to nie jest czasami drugi tatuś? Co sądzisz @Real_Liam_Payne? ;)
Omg

Tweet Liama: @[Twój username] Directioners się od niego nie opędzą ;)



19) Twój tweet: @Real_Liam_Payne nie wierzę, że mi to kupiłeś.....
brittannie atwell ! | via Tumblr

Tweet Liama: @[Twój username] chcę Cię w tym wieczorem zobaczyć, kochanie ;)



20) Tweet Liama: Wciąż nie mogę uwierzyć w to, że powiedziała "tak"! To najpiękniejszy dzień w moim życiu! Nie mogę się doczekać, aż zacznę mówić do @[Twój username] - Pani Payne ;)
Tumblr






~~
HALO ALO!

POWRÓCIŁAM Z TWEETAMI!

Wybaczcie, że tak dłuuuugo ich nie dodawałam, ale bardziej zajęłam się imaginami XDD

ZBIERAM OCZYWIŚCIE DEDYKACJE NA TWEETY :)

Do zobaczenia w następnym poście! xx


11 komentarzy:

  1. 17 najlepsze. Nie podejrzewałam Liam'a o takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej wkoncu sie pojawily :) sa świetne, dziekuje ci że je dodałaś, pozdrawiam i czekam na imaginy :** Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju jejuu *_* to wszystko jest takie cudowne, a zwłaszcza z Zaynem ;p Dziękuje, że znajdujesz czas na to i z niecierpliwieniem czekam na następne :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju jejuu *_* to wszystko jest takie cudowne, a zwłaszcza z Zaynem ;p Dziękuje, że znajdujesz czas na to i z niecierpliwieniem czekam na następne :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jednym słowem: GENIALNE *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne zrób nowe proszę najbardziej lubię właśnie Tweety ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym prosiła o twetty ze wszystkimi członkami 1D ;-) ;-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym pprpsiła twety z Nialem i Zaynem Natalia :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej możesz mi powiedzieć skąd bierzesz zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to różnie kochana, tumblr albo weheartit, ale najczęściej to drugie, bo tam jest tego masa XDD

      Usuń