piątek, 14 sierpnia 2015

WAKACJE!

HALO ALO MOJE WERONIKERS!

Wybaczcie, ale dzisiejszy post nie będzie z imaginami, choć uwierzcie mi, że bardzo bym chciała je teraz opublikować specjalnie dla Was:(

Wracając myślami do tego posta:
Piszę go, żeby Was poinformować, że 18 sierpnia wyjeżdżam w góry na tydzień (czyli wrócę gdzieś tak mniej więcej 23/24 sierpnia). Jadę razem z moją mamą, żeby przynajmniej trochę odpocząć od tego wszystkiego co nas otacza w świecie realnym.

Tak, pierdolę wszystko i wyjeżdżam w Bieszczady XDDD

Przechodząc do konkretów, nie wiem czy zabiorę ze sobą laptopa, więc nie jest powiedziane w stu procentach, że będę publikować imaginy i ff w trakcie odpoczynku. Na pewno zabiorę ze sobą zeszyt, żebym mogła swoje pomysły przelać na kartę. Brat raczej nie będzie miał powodów, żeby zabierać laptopa do pracy, więc jest duuuża szansa, że zabiorę go ze sobą. Mam nadzieję, że zrozumiecie to, iż wyjeżdżam na upragnione wakacje, które w moim przypadku bardzo mi się przydadzą, ok. Dla mnie nie ma problemu, żebym pisała imaginy czy ff w trakcie swojego wypoczynku, ponieważ to też w pewnym sensie mnie rozluźnia i mogę wylać wszystko z siebie.

Mam przynajmniej nadzieję, że Wasze wakacje mijają super i nie macie żadnych niepotrzebnych problemów!

Właśnie!
Opowiadajcie!
Wyjeżdżacie gdzieś na wakacje albo już gdzieś byliście?
Piszcie śmiało w komentarzach, chętnie się czegoś od Was dowiem:))

Mam ogromną nadzieję, że uda mi się zabrać w podróż laptopa i, że zrozumiecie mój nagły, "trochę planowany" wyjazd w góry.

Życzę Wam bardzoooo udanych wakacji i, żebyście spełnili wszystkie swoje marzenia!
Kocham Was i widzimy się już niedługo! x

Magcon Preferences | via Tumblr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz