wtorek, 2 lipca 2013

#232 Krótkie imaginy

KOCHANI, NIE WIEM CZY DZISIAJ UDA MI SIĘ NAPISAĆ DUŻO IMAGINÓW, BO... TRUDNO MI O TYM MÓWIĆ, ALE BYŁAM DZISIAJ NA POGRZEBIE MOJEGO WUJA I JESTEM ZAŁAMANA. PO PROSTU MUSICIE MNIE ZROZUMIEĆ. PRZEPRASZAM WAS :C



1) *Podobasz się Harry'emu i jest bardzo nieśmiały, gdy jesteś obok niego , gdy chłopcy dokuczają mu o tym, on tylko uśmiecha się, rumieni się i patrzy w dół.*



2) *Louis wysyłaj ci film w, którym robi śmieszne rzeczy, a następnie pod koniec filmu, kiedy stoi mówi z uśmiechem na twarzy..*
Lou: Mam nadzieję, że ci się podobało i mam nadzieję, że za mną tęsknisz. Będę w domu szybko. Kocham cię kochanie.



3) *Płaczesz z powodu nienawiści jakie dostajesz od fanów. Zayn otula cię swoimi ramionami wokół talii i całuje w czoło. Ty owijasz rękoma jego szyję, on przyciąga Cię bliżej i szepcze pocieszające słowa do ucha.*



4) Ty: Harry, masz wózek Darcy? *zapytałaś gdy zamykałaś dom i Harry podszedł do samochodu z wózkiem.*
Harry: Nie martw się kochanie, mam. *Harry mówi i całuję Cię w czoło*
Harry: Chodźmy!



5) *Otrzymałaś wiadomość od Nialla, gdy wrócił z trasy.*



6) *Ty i Liam leżycie w łóżku w swoich ramionach i rozmawiacie o wszystkim.*



7) *Louis napisał Ci smsa jak każdego ranka.*



8) *Niall nagrał dla Ciebie film, gdy jest w trasie, w którym mówi jak bardzo za Tobą tęskni i, że niedługo się zobaczycie.*
   


9) *Wyobraź sobie..*



10) *Ty i Twoja córka jesteście nad basenem w gorący poranek.*
Córka: Dada!!! *krzyknęła, a ty wskazałaś głową na swojego męża.*
Ty: Jest tatuś *powiedziałaś i dałaś jej całusa w policzek.*
*Twój mąż tylko patrzy na was z uśmiechem, wiedząc, że jest najszczęśliwszym człowiekiem na świecie.*

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam<3!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne ;) i przykro mi z powodu wujka ;( (wielki hug dla cb)- świstak:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi :( Super imaginy z Lou i wgl ..

    OdpowiedzUsuń
  4. Super imaginy <333
    Rozumiem i bardzo ci współczuje ;((( (wielki hug dla cb od wszystkich polskich Directioner)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przykro mi :( Trzymaj sie:*
    Imagin zarabczaste. ostatni jest taki słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przykro mi i bardzo ci współczuje z powodu wujka[*]
    Trzymaj się :*
    Imaginy super<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Przykro mi , trzymaj sie [*]
    + byłabym wdzięczna gdybyś polubiła i poleciła :)
    Stronka o dziewczynach , chłoapkaów z One direction

    www.facebook.com/DziewczynyChlopakowZOneDirection.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przykro mi z powodu wujaka :( Nie wiem czy to możliwe, ale mogę prosić dedyka? Mam 10 lipca urodzinki. Bardzo proszę. Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Przykro mi z powodu wujka[*]
    Nie wiem czy to możliwe, ale czy byś mogła dodać coś z Justin'em i 1D.
    Bardzo proszę<3

    OdpowiedzUsuń
  10. przykro mi z powodu wuja [*]
    A jak już się pozbierasz w całość i będziesz pisać to proszę Cię o tweety od chłopaków takie jak pisałaś wcześniej . Kocham <3 Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń