wtorek, 23 lipca 2013

#237 Krótkie imaginy

1) *Harry cię chroni i krzyczy na Twojego byłego chłopaka, bo dręczy cię tym, że z nim zerwałaś.*
Harry: Ona zerwała z Tobą, przez to jak ją traktowałeś, dupku!



2) Niall: Harry, oczywiście znowu patrzysz na nią, tak jak w ubiegłym roku!! Idź do niej i się z nią umów!
Harry: Nie mogę.. denerwuję się i mi się język plącze.
    


3) *Zayn spędza większość swojego czasu na zrobienie dla Ciebie plakatu, w którym zaprosi cię na bal.*



4) Niall: Liam, to tylko randka, dlaczego jesteś taki zdenerwowany? *zapytał, a Liam pokręcił głową.*
Liam: To jest randka z [T.I], to nie będzie normalna randka. *powiedział, zaczynając chodzić po pokoju, a następnie patrząc na Niall'a.*
Liam: I nie wiem co mam na siebie włożyć.



5) Louis: dlaczego mnie nienawidzisz?! *Louis udaję, że krzyczy damskim głosem, co powoduje śmiech tłumu i Niall odpowiedział.*
Niall: Pamiętasz, kiedy pierwszy raz spotkaliśmy [T.I] i próbowałeś ją pocałować? *powiedział, a Louis zaczął się śmiać*
Louis: Czy masz pretensje do mnie od tamtego czasu? Czy to jest powodem? *zapytał, a Niall odpowiedział.*
Niall: Tak. Nienawidzę cię.



6) *Obróciłaś się na drugi bok i czujesz, że ktoś leży obok. Otworzyłaś oczy, które spotkały się z jego zielonymi oczami. Wspomnienia z ostatniej nocy powróciły. Marcel idzie w Twoją stronę, a następnie prosi cię zdenerwowany do tańca, gdy się zgodziłaś, tańczyliście, gdy nagle zabrałaś go do swojego pokoju.*
Ty: Marcel? *wymamrotałaś*
Marcel: Dzień dobry piękna. *odpowiedział i pocałował cie w czoło*
   


7) *Twój mąż i dzieci budzi się rano, śpiewając "Czas się obudzić" i grając na instrumentach. Ty budzisz się, patrzysz na nich, gdy nagle przestają śpiewać i grać.*
Harry: masz zamiar wstać z łóżka, czy co?!



8) *Zayn wybijając rytm na kanapie, przy czym pokazując Ci, że masz usiąść obok niego.*
Zayn: chodź tu kochanie *uśmiecha się do Ciebie.*



9) *Ty i Niall zaprosiliście chłopaków do siebie na kolację. Niall objął cię wokół talii i patrzy jak przygotowałaś jedzenie.*
Niall: możemy już jeść? *spytał, a ty pokręciłaś głową.*
Ty: jeszcze nie, Niall. *powiedziałaś mu i wrócił do salonu*
Zayn: co powiedziała? *zapytał, a Niall udaję Ciebie.*
Niall: jeszcze nie! *powiedział, a wszyscy zaczęli się śmiać.*



10) Liam: Zanim zaczniemy kolejną piosenkę! *musiał przekrzyczeć krzyki fanów.*
Liam: Chcę pogratulować Niall'owi, ponieważ w dniu dzisiejszym, [T.I] zgodziła się pójść z nim na randkę!



_____________________________________________________________________________

PRZEPRASZAM, ŻE DŁUGO MUSIELIŚCIE NA NIE CZEKAĆ, ALE NIE MIAŁAM CZASU PISAĆ, BO BYŁAM ZAJĘTA. ALE WRACAJĄC DO TEMATU.. 
JAK WAM SIĘ PODOBA TELEDYSK DO BEST SONG EVER?
MI PODOBA SIĘ PIOSENKA I TELEDYSK ASDFGHJKL XD
A WAM? JAK WRAŻENIA KOCHANI? :)

15 komentarzy:

  1. Super i super.

    OdpowiedzUsuń
  2. zostałyście nominowane do the versatile blogger :)
    więcej informacji tutaj: http://londyyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://londyyn.blogspot.com/2013/07/the-versalite-blogger.html DOKŁADNIEJ TU

      Usuń
  3. Super imaginy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piosenka, teledysk jak i te imaginy są poprostu snnavtadrhjbg ;) - świstak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. TELEDYSK JEST NHSUDIJFDKSDSHIKDOFLDHDSKLDSHJDFSKLDSHDSIJFKDSFDSFJDSOSKLJDKFLDSDSKLDFS BOŻE XD
    TAK JAK IMAGINY, JAK WIDZĘ JUŻ JAKIEŚ Z MARCELEM TO PO PROSTU PŁAKAĆ MI SIĘ CHCE, BO ON JEST TAAAAKI IDEALNY I WGL *.*

    w wolnym czasie zapraszam na moje blogi:
    escape-zaynmalik.blogspot.com
    different-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja musiałam mieć chusteczki, bo łzy zaczęły mi lecieć wodospadem ze śmiechu.. najbardziej co mnie podjarało to to, że:
      - Zayn miał na imię Veronica w teledysku.
      - Ja mam na imię Weronika.
      - Harry podrywał Veronice (Zayna) w teledysku..
      Myślałam, że padne *.*

      Usuń
  6. Imaginy boskie jak zawsze !!!! <33 Aaa.. Marcel jest taki sexi <3
    Przeglądałam besty i zobaczyłam jakiś filmik, tak patrzyłam i wydawało mi się, że widzę Harry'ego więc weszłam i miałam rację! :D
    Teledysk zaje...bisty! Oni tak super wyglądali w przebraniach, Harry mrah, a Zayn... Całkiem ładna z niego laska. Zanim zaczęła się piosenka, popłakałam się ze śmiechu, a potem byłam już zachwycona. Dokładnie Best Song Ever *-* Jak już nie mogę mieć Harry'ego to chociaż Marcela chce <3 ~ Martha Styles. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zayn w teledysku ma na imię Veronica. Ja mam na imię Weronika. Harry podrywał Veronice w teledysku.. o jacie *.*

      Usuń
  7. Imagify zawsze super co do iosenki to jetem przerażona

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę doczekać się kolejnych imaginów!!!!!!! A piosenka jest super i mówili o niej nawet w Telexpresie https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XyMahxzZZhc

    OdpowiedzUsuń
  9. Super imaginy aż chce się ich wiecej ;))

    OdpowiedzUsuń