niedziela, 24 sierpnia 2014

kolejny blog?

Witajcie, moje kochane i prześliczne Weronikers!

Harry Styles.♡

Pod ostatnimi postami przeczytałam bardzo dużo komentarzy, na temat, że bardzo byście chcieli, żebym zaczęła pisać długie opowiadania. Przyznam się, że długo się zastanawiałam nad tą propozycją i muszę przyznać, że to nie jest wcale głupi pomysł. Oczywiście, decyzja również należy do was. To już od was zależy czy założę kolejnego bloga, czy nie. Bo jeśli założę, a nikt tego nie będzie czytał, to będzie to bez sensu, tak jak teraz na przykład dużo osób opuściło moje blogi i nie czytają już mojej pracy. Wracając do tematu: Jeśli się zgodzicie i będziecie czytać oraz komentować te opowiadania, to bardzo się ucieszę :) Jeśli wejdzie ten plan w życie, to w następnym poście, poproszę was o kilka propozycji na fabułę opowiadań. Pisałabym 2 opowiadania. Jedno z 1D, drugie z Justinem.

Untitled

Tak, więc teraz pod postem w komentarzu, piszcie czy chcecie taki blog, czy nie. Jeśli chodzi o te dwa z imaginami, to jeśli bym założyła tego bloga z opowiadaniami, to te blogi też będę prowadzić. Dam radę spokojne, ale wtedy pisałabym i dodawała rozdziały TYLKO W WEEKENDY. Natomiast będę musiała zakończyć współpracę z jednym lub z dwoma blogami, z którymi współpracuje, bo przecież się nie rozerwę, prawda?

zAYN

Tak, więc proszę was o przemyślenie tej propozycji i podanie mi odpowiedzi w komentarzu. Dużo was chciało, żebym prowadziła taki blog, bo w tym co robię jestem podobno świetna, choć ja takiego zdania nie mam, no ale zobaczymy.

WIĘC KLAWIATURY W DŁONIE I CZEKAM NA KOMENTARZE!

Marty | via Tumblr

PRZYPOMINAM, ŻE DODAŁAM WCZORAJ IMAGINY Z JUSTINEM, WIĘC JEŚLI KTOŚ JE CZYTA I KOMENTUJE, SĄ JUŻ NA BLOGU! :)

do zobaczenia w następnym poście kochani!
kocham was <3

(15) Beğendiklerim | Tumblr


13 komentarzy:

  1. Bardzo dobry pomysl z opowiadaniem a kiedy tu pojawia sie nowe imaginy?

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest niezły pomysł!!

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest wspaniały pomysł! Twoje imaginy są po prostu niesamowite ♥♥ Bardzo bym chciała czytać ich więcej. Masz OGROMNY TALENT i nie marnuj go ;) Czekam z niecierpliwością na następne imaginy ;* Uwierz w siebie :* Zawsze będę twoją wierną fanką, bo nikt tak jak Ty nie oddaje miłości do 1D :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzoo dobry pomysł :D Dodaj jak najszybciej imaginy bo już się niecierpliwiee ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o opowiadanie, to to jest świetny pomysł. O JB nie mam zdania, bo nie jestem Belieberką ( nie wiem jak się, to pisze), ale Go lubie. A o 1D chciałabym żeby głównym bohaterem był Niall- mój ulubieniec pomimo tego, że wszyscy są cudowni :*. BARDZO MI TEŻ ZALEŻY na tym żebyś kontynuowała imaginy z gifami z One Direction, bo są nieziemskie, niesamowite, krótko mówiąc wspaniałe i najlepsze. Jeśli miałabyś przestać je pisać, to bym była bardzo rozczarowana i smutna, a uśmiech na mojej twarzy nie gościłby tak często... Jednak decyzja należy do Ciebie. Pozdrawiam- Asia xx

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się pomysł z opowiadaniem, bo NAPRAWDĘ masz godną podziwu wyobraźnię i byłabym okropnie zła jeśli byś zmarnowała taki talent. ;) ale, no właśnie, jest jedno ale.. nie przestawaj tworzyc i dodawac imaginów na tego bloga. x
    jeśli chodzi o bohatera opowiadania, chciałabym żeby został nim nasz Lou. jest mało fanfiction o Tomlinsonku i chciałabym po prostu, żebyś o nim pisała. tak jak wspomniała Asia, wszystko jest w twoich rękach i decyzja należy do ciebie. ;) x
    zastanów się bardzo dobrze i podejmij właściwą decyzję. xo
    3maj się! ;) x
    *z poważaniem. buziole. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. A będziesz na tym "kolejnym blogu" dodawała też z Neymarem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie postanowiłam dodawać tylko z 1d i justinem, ale pomyśle jeszcze o tym, żeby dodawać też inne. Jeśli masz jakąś fabułe, to napisz, a chetnie z niej skorzystam :)

      Usuń
  8. To bardzo dobry pomysł, ja jestem zdecydowanie za! :D Czekam niecierpliwie na decyzję ostateczną oraz krótkie imaginy, bo te również są wspaniałe! :)
    Pozdrawiam. xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć ! Moja głowa to istan kopalnia pomysłów. Jeśli szukasz pomysłu na opowiadanie chętnie ci pomogę. Wolę nie rozmawiać o takich sprawach na blogach. Poniżej link do mojego bloga, tam znajdziesz adres do mojego Facebooka.

    http://imaginyzgifami1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. To świetny pomysł masz wielki talent i powinnaś pisać opowiadania :D
    Na pewno dasz radę będę trzymała za ciebie kciuki <3
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy dodasz nowe imaginy?? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. A może takie długie imaginy? To by było najlepsze

    OdpowiedzUsuń