sobota, 6 września 2014

Trzeci blog!

Witam Weronikers!

Hi Zayn!

Mogę powiedzieć, że wracam do was z przemiłą wiadomością:

Postanowiłam, że założę trzeciego bloga, na którym będę pisała fanfictiony/opowiadania. Pomyślałam, że to dobry pomysł. Dodatkowo wasze komentarze pomogły mi w podjęciu decyzji.
Tak, więc będzie trzeci blog. Cieszycie się?

compatible--weirdness.tumblr.com

PROŚBA!

Jest trzeci blog. W takim razie co z fabułami do opowiadań?
I tutaj rola należy do was. Chciałabym was prosić, żebyście podali mi propozycję fabuły do opowiadania o 1D. Na początku chciałam, żeby nie było głównego bohatera, ale jednak zmieniłam zdanie. W komentarzu napiszcie swoją propozycję fabuły i kto miałby być głównym bohaterem, a później zbiorę to do kupy i wybierzecie najlepszy. Fabuła może być różna: kryminalna, bohater może być bokserem, romantyczna, romantyczna i kryminalna etc. Tu już rola należy do was. Oczywiście ja też mam coś w zanadrzu, ale chcę wiedzieć, jaką fabułę opowiadania i głównego bohatera byście chcieli. Czekam na wasze propozycje!

I l❤️ve you!

Imaginy pojawią się już za jakiś czas, ale i tak będziecie musieli poczekać, ponieważ muszę ogarnąć wszystko, żeby jakoś połączyć koniec z końcem.

Forever Broken | via Tumblr

(7) write | Tumblr

piszcie w komentarzy wasze propozycje na fabułę opowiadania z 1D.
CZEKAM! :)

do zobaczenia w następnym poście kochani!

Bye bye

8 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że zdecydowałaś się założyć tego bloga :) Co do fabuły: bardzo chciałabym, żeby głównym bohaterem był Zayn ;) W sumie jest dużo ff typu "dark", więc ja chętnie przeczytałabym coś bardziej "zwykłego". Nie mam takiej wyobraźni i talentów co do pisania, ale przeczytałabym coś w stylu, że jest dziewczyna z Polski, bo żadko się to spotyka i może 1D przyjeżdża do Polski, bo jest organizowany jakiś konkurs, czy coś w ten deseń ;) No i Zayn i bohaterka się w sobie zakochują, później mogą być jakieś różne perypetie, np. rodzice nie będą jej akceptować, bo będą woleli jego byłą, albo fanki nie będą jej lubiły i jakieś takie różne rzeczy... Oczywiście chciałabym, żeby wszystko dobrze się skończyło ;) Wiem, że to banalne i trochę denne, ale wlaśnie coś takiego bym przeczytała, lekkiego, bezstresowego i fajnego :) Dla mnie jest najważniejsze, żeby głównym bohaterem był El Maliko :) Jestem strasznie ciekawa innych propozycji i czekam aż ruszysz z tym blogiem. Mam jeszcze jedno pytanko: kiedy pojawią się tutaj kolejne imaginy, albo najlepiej tweety, bo strasznie za nimi tęsknię <3 Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę że będziesz zakładać nowego bloga i będziesz pisała tam opowiadania bo na prawdę jesteś w tym świetna. Nie mogę sie doczekać. Co do fabuły. Chciałabym żeby liam był głównym bohaterem i żeby to był kryminał np. Liam i jego grupa za zadanie mają porwać jakąś dziewczynę i szantażować jej rodziców. Po pewnym czasie liam sie w niej zakochuje i postanawia z nią uciec ale reszta grupy nie jest z tego zadowolona i ich gonią itp. Cos w tym stylu bym przeczytala. Wiem pewnie jest takich pelno ale chcialabym przeczytac takie opowiadanie od ciebie. Chociaz wiem ze nie przecytam bo moj pomysł jest do bani na pewno bedzie 100 innych i lepszych pomysłów. Ale tez mam pytanie w sprawie tego bloga. Kiedy będziesz dodawała nowe imaginy z gifami albo tweety ja tez za tym tesknie :-( . Ale najwazniejsze. Zycze ci powodzenia na nowym blogu haha ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak jest! zakładasz bloga. JEEEEEEEEJ. xo
    pisałam w poprzednim komentarzu, że bardzo chciałabym, żeby mój Tommo był głównym bohaterem. ;) mało jest o nim ff, więc chęcią był o nim poczytała. :)
    co to fabuły, to określonego pomysłu nie mam, ale wpadłam na taki pomysł, żeby bohaterka była siostrą jednego z 1D, ten brat poznałby ją z innymi członkami grupy. z początku Louis nie przepadałby za nią, a ona za nim i dokuczaliby sobie w każdy możliwy sposób. dalej mogłbybyc, że nadszedł taki dzień, że zostali skazani se sobą przebywac, zaczną se sobą spędzac więcej czasu, i że z każdym kolejnym dniem Lou i ona, będą do siebie coraz bardziej przekonani. na dalszy ciąg nie mam pomysłu, to już zależy od ciebie czy by się to spodobało i byś to bardziej szczegółowo rozwinęła. nie mam głowy do takiego czegoś, naprawdę. :) x zdaję sobie z tego sprawę, że będą lepsze pomysły od mojego, ale przeczytałabym takie coś. ;)
    bardzo się cieszę, że podjęłaś taką, a nie inną decyzję, że się zdecydowałaś pisac kolejnego bloga. :x
    czekam na kolejne śliczności. ;)
    3maj się! ;) x
    kocham cię. :) x
    *z poważaniem. buziole. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Nawet nie wiesz jak się cieszę, że zakładasz 3 bloga. Byłabym w siódmym niebie, albo wyżej, uśmiech nie schodziłby mi z twarzy, gdyby głównym bohaterem był Niall. Dlaczego? To rzecz jasna mój ulubieniec, ale nie tylko uważam, że dlatego by się najlepiej spisał w tel roli. Pochodzi z Irlandii gdzie w paru rozdziałach by to pomogło, farbuje włosy, lubi dużo jeść, gra w piłkę nożną i golf i wiele, wiele innych. Na prawdę. Nialler, to kopalnia pomysłów. Przechodząc do fabuły, to myślę, że od początku powinni się nie lubić. Ona by się starała jakoś zaprzyjaźnić, a Horan by ją ignorował. Potem jakaś akcja z napadem, wypadkiem czy coś w tym stylu i (imię jakie wybierzesz dla głównej bohaterki) uratowałaby Go. Wtedy Niall zacząłby ją lubić. Ale dopiero gdy będą musieli sami zostać w domu na święta Bożego Narodzenia, bo loty do Polski i Irlandii zostałyby odwołane, wyznałby jej miłość i dalej samo się potoczy :) Więc, to mój plan. Oczywiście dziękuję Ci jeśli, to przeczytałaś, bo na pewno Cie zanudziłam, ale taka fabułę bym przeczytała. jednak zrobisz jak chcesz i uszanuje, to acz kolwiek trudniej będzie mi się czytać z kimś innym, po mimo tego, że wszystkich kocham <3 Powodzenia i mam nadzieje, że już nie długo dodasz nowe imaginy :)
    Twoja fanka Asia xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. O jej cieszę się bardzo, że zdecydowałaś się na pisanie opowiadań xx
    Nie mam żadnych fabuł, ale najlepiej jakby ff było inne niż wszystkie, ale wiem, że na 100% coś wymyślisz z pomocą innych czytelników tego bloga <3
    A tak poza tym to już nie mogę doczekać się imaginów :*
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że zakładasz kolejnego bloga. Już nie mogę się doczekać aby przeczytać twoje prace :)
    Jeśli chodzi o pomysł na jakąś fabułę to może coś o Liamie. Może, że podkochuje się w najładniejszej dziewczynie w szkole, ale żeby nie było wszystko tak ładnie i cukierkowo to Liam jest wyśmiewany i poniżany w szkole między innymi dlatego, że jest dobrym uczniem i przez jego sytuację rodzinną. Wszyscy w szkole go nienawidzą, a w domu jego ojciec alkoholik znęca się nad jego mamą i młodszą siostrzyczką zawsze powtarza, że nie chciał takiego syna jak on itp. Pewnego wieczoru gdy główna bohaterka (sama wybierz imię :D) wraca późno od koleżanki napada na nią właśnie pijany ojciec Liama. Lecz Liam ją ratuje i zaczynają się spotykać, a główna bohaterka będzie pomagać mu z problemami w szkole i w domu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niall. Zdecydowanie Niall. Może jeśli chodzi o fabułę, to sama coś wymyśl. masz do tego ogromny talent!

    OdpowiedzUsuń