sobota, 11 października 2014

już niedługo!

Witajcie Weronikers!

Hi!♡

Przychodzę dziś do Was z nowiną! :)

Otóż już niedługo pojawi się pierwszy rozdział jednego z fanfictionów!
Cieszycie się? Bo ja już nie mogę się doczekać!

(74) yay gif | Tumblr

Jednak jest jedna sprawa.

Pod ostatnim głosowaniem na imiona bohaterek i tytuł fanfictionów, moja czytelniczka oraz Weroniker, dokładnie chodzi mi o Anonimka Asię, zauważyła, że jeden Anonimek co chwile głosował na to samo, ale inaczej się podpisywał. Sprawdziłam to i przyznam Asi rację. Takim sposobem głosowanie staję się nieważne i ja sama podejmę decyzję, jak bohaterki będą się nazywały i jak nazwę każdy z fanfictionów. 

W tym miejscu chcę serdecznie podziękować Asi za to, że to zauważyła i mi napisała.
Jestem Ci bardzo wdzięczna <3

A | via Tumblr

followers | Tumblr

Nie będę pisać oddzielnego posta z moją decyzją na imiona i nazwy, więc napiszę Wam je pod spodem.

Jeśli nie wiecie o jakiej fabule mówię, to otwórzcie sobie tutaj [KLIK]  i popatrzcie. Będę pisać numerkami, więc powinniście się skapnąć :)

A więc tak:

DO PIERWSZEJ FABUŁY:
IMIĘ: Rose
TYTUŁ: "Criminal Insanity" czyli "Kryminalne Szaleństwo"

W FABULE JEST MOWA O LIAMIE, ALE JA ZMIENIĘ GO NA HARRY'EGO LUB ZAYNA, ALE RACZEJ NA HARRY'EGO, PONIEWAŻ BARDZIEJ MI PASUJE :)

DO DRUGIEJ FABUŁY:
IMIĘ: Sarah
TYTUŁ: "Unexpected Love" czyli "Nieoczekiwana Miłość"

W DRUGIEJ FABULE ZOSTAWIĘ NIALLA, PONIEWAŻ ZGODZĘ SIĘ Z AUTORKĄ 
FABUŁY, ŻE NIALLER TO KOPALNA POMYSŁÓW :)

DO TRZECIEJ FABUŁY:
IMIĘ: Cassie
TYTUŁ: "Saving Liam" czyli "Ratując Liama"

I W TRZECIEJ FABULE TEŻ ZOSTAWIĘ LIAMA, PONIEWAŻ DO TEJ ROLI JEST IDEALNY :) 


.

Mam nadzieję, że cieszycie się z mojego wyboru :)

Tak jak już pisałam:

Już niedługo pojawi się pierwszy rozdział z któregoś fanfictionu i prologi :)

(5) Tumblr

Zapraszam Was na właśnie tego trzeciego bloga, żebyście skomentowali post pt.: "Przywitanie"

Będę Wam bardzo wdzięczna! :)

A teraz znowu zostawiam Was na jakiś czas, ponieważ szkoła i te sprawy, ale postaram się jak najszybciej napisać pierwszy rozdział lub imaginy :)

Kocham Was <3

One Direction | via Tumblr





6 komentarzy:

  1. Cześć i czołem!
    Świetny wybór co do imion i tytułów, ale w drugim bardziej pasowałaby mi Emily...nie ważne! Najważniejsze jest, to, że już nie długo zaczniesz pisać rozdziały. AAAAAAAAAAAAAAA! Jestam taka podekscytowana, że nie wyrabiam! AAAA!Ok, ogarniam się.
    Dziękuję za wdzięcznośći, pozdrawiam i do następnego.
    Anonimek Asia Xx

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj. xo
    cieszę się, że są takie fabuły i imiona, bardzo mi pasują. ;)
    jaram się jak pochodnia, nie wiem jak opisac swoje emocje. haha. x
    czekam na pierwszy rozdział, nie mogę się doczekac. ;)
    ja też dziękuje Asi, że jest tak bardzo spostrzegawcza. :)
    do następnego. ;)
    3maj się! ;) x
    *z poważaniem. buziole. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybko pisz, bo ja tutaj na zawał zejdę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Żal mi cb bo usunęłaś bloga z Justinem tylko dla tego że miałaś mało komentarzy a tu wcale nie masz więcej bo tylko 4 liczy się ilość wyświetleń a nie komentarzy. No dalej czekam na hejty i twoją ciętą ripostę. Już nie czytam twoich blogów ale i tak pewnie mało cię to obchodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale ja tutaj czegoś nie rozumiem. Jeśli nie czytasz moich blogów, to po co je komentujesz? Przepraszam, ale tutaj nie ma żadnej logiki. Jeśli chodzi o blog z Justinem, to tutaj akurat nie zgadłaś. Usunęłam blog z Justinem, ponieważ nikt już na niego nie wchodził. Nawet kiedy zakładałam bloga z Justinem, wiedziałam, że nie wypali, ponieważ większość osób przyzwyczaiła się do mojego pierwszego bloga z 1D, ale jednak zaryzykowałam i wolałam spróbować. Powiem Ci coś jeszcze drogi anonimku. Nie liczą się ani wyświetlenia, ani komentarze. Liczy się to czy komuś podoba się Twoja praca i czy ktoś w ogóle to czyta. Poza tym, ja nikomu na siłę nie każę czytać moich blogów. Jak ktoś czyta to bardzo się cieszę, a jeśli nie, to znajdzie sobie inny blog do czytania i to akurat nie musi być mój. A no koniec powiem Ci, że ja nie "wale" ciętymi ripostami jak większość gimbusów :))

      Usuń
  5. Hej tu UFO mam nadzieje ze mnie pamietasz :D po 1 bardzo sie ciesze na bloga z fanfiction i nie umiem sie doczekac ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ a druga sprawa to chciałam sie zapytac o to czy mogła bys mi w czymś pomóc?

    BTW czekam tu na fanfiction :P
    ~UFO

    OdpowiedzUsuń