sobota, 8 listopada 2014

PIERWSZY ROZDZIAŁ!

Witajcie Weronikers!

W końcu napisałam pierwszy rozdział jednego z fanfictionów "Criminal Insanity". 
Według mnie rozdział kompletnie się nie udał i jest krótki, ale mam nadzieję, że chociaż wam spodoba się pierwszy rozdział. Jak wiecie zawsze pisałam imaginy, nigdy nie próbowałam pisać fanfictionów, jednak zaryzykowałam i takim cudem pojawił się pierwszy rozdział. 

Proszę Was o szczere opinie, nawet negatywne, ponieważ w ten sposób będę wiedzieć czy pierwszy rozdział wam się podoba czy nie lub czy czegoś mam nie poprawić.
Liczę na Wasze wsparcie i komentarze! 


PIERWSZY ROZDZIAŁ ZNAJDUJĘ SIĘ TUTAJ: http://betterthanwordsever.blogspot.com/ 



(o imaginy się nie martwcie, zacznę je pisać i w końcu dodam kolejne, po prostu na razie chciałam dodać pierwszy rozdział fanfictionu c: )

Iconic Michael | via Tumblr

neymar cute   Untitled | via Tumblr

Untitled

Untitled

sws | via Tumblr

🐟 | via Tumblr

3 komentarze:

  1. NA gifie z ręką jest Kelin Quin słuchasz może sleeping with sirens

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zupełnie. Słyszałam chyba ich jedną piosenkę, ale ogólnie ich nie słucham :)

      Usuń
  2. O bosz pierwszy rozdzial ! Zabieram sie do czytania :)

    OdpowiedzUsuń