piątek, 21 listopada 2014

#21 Tweety

1) Twój tweet: Kochani, mam dla Was cudowną wiadomość. Otóż za 9 miesięcy przyjdzie na świat syn waszego idola. Jestem bardzo szczęśliwa!!
Pregnant

Tweet Liama: @[Twój username] Fani oszaleją, jeśli odziedziczy urodę po tatusiu ;)



2) Twój tweet: Ostatnio wyjęłam ze skrzynki kilkanaście listów od @Real_Liam_Payne, które mogę otworzyć, kiedy czegoś bardzo potrzebuję. Dziś chyba nadszedł ten dzień, kiedy mogę otworzyć jeden z nich. Pomożecie mi wybrać? :)
Surprise

Tweet Liama: @[Twój username] Ja bym wybrał ostatnią czerwoną kopertę ;)
Twój tweet: @Real_Liam_Payne "Otwórz kiedy, będziesz miała ochotę na niegrzeczne rzeczy". Serio? Dlaczego mnie to nie dziwi?



3) Twój tweet: Jak myślicie dobry wybór na randkę z pewnym panem? ;)
Outfif

Tweet Lou (stylistka chłopców): @[Twój username] Będziesz wyglądać olśniewająco! A teraz chodź do mnie, bo muszę Cię wyszykować do końca!
Tweet Liama: @[Twój username] Czyżby ten pewien pan, to był ja?
Twój tweet: @Real_Liam_Payne Być może ;)
Tweet Liama: @[Twój username] W takim razie jestem szczęściarzem ;)



4) Tweet Liama: Jedząc z @[Twój username] oreo z postaciami minionków, okazało się, że jestem tym minionkiem z jednym okiem :(
Untitled | via Tumblr

Tweet Zayna: @Real_Liam_Payne od dziś jesteś Liam Jednooki Payne :D
Tweet Liama: @zaynmalik Bardzo śmieszne...
Tweet Nialla: @Real_Liam_Payne Zostało coś jeszcze z tego oreo?
Tweet Liama: @NiallOfficial Nie pomagasz Niall...
Tweet Nialla: @Real_Liam_Payne Przepraszam, ale jestem głodny...



5) Tweet Louisa: Właśnie wróciliśmy z gali MTV, która odbyła się w Glasgow! WOW! Kolejne niezapomniane uczucie! Teraz jednak trzeba pójść spać, jednak najpierw muszę pomóc @[Twój username] się położyć. Dobranoc!
-G | via Tumblr



6) Tweet Louisa: Wakacje z rodziną i z najpiękniejszą dziewczyną na ziemi! Jestem ogromnym szczęściarzem :)
mirgaeva_galinka on Instagram

Twój tweet: @Louis_Tomlinson Dlaczego akurat w takim momencie musiałeś mi zrobić zdjęcie?
Tweet Louisa: @[Twój username] Jest bardzo seksowne ;)



7) Tweet Johannah (mama Louisa): Dzisiejszy dzień jest dla mnie wyjątkowy. Ślub. To cudowne przeżycie. Jednak ja się czuję, jakbym była na ślubie tej o to wspaniałej dwójki. @[Twój username] i @Louis_Tomlinson  to przepiękna, przecudowna i przezabawna para! Kocham Was!




8) Tweet Louisa: Właśnie wszedłem do pokoju córki, żeby zobaczyć co u niej i zobaczyłem, że maluję. Dusza artystyczna po mamusi? ;)
dream | Tumblr

Twój tweet: @Louis_Tomlinson Po tatusiu ma na pewno duszę artystyczną do śpiewania ;)



9) Tweet Lou (stylistka chłopców): Pomagam @[Twój username] wyszykować się na randkę z jej uroczym i zabawnym wybrankiem. @NiallOfficial jesteś gotowy by zobaczyć swoją dziewczynę? :)
Lips

Tweet Nialla: @louteasdle przybiegnę nawet szpagatami, żeby ją zobaczyć ;)



10) Twój tweet: Uwierzcie lub nie, ale widok @NiallOfficial z naszym dzieckiem w rękach, jest czymś cudownym. Takie widoki są wspaniałe, ale zgaduję, że nie tylko dla mnie? :)
baby photography | BABY | Pinterest



11) Twój tweet: Odwróciłam się tylko na chwilę, żeby sięgnąć szampon i nagle zobaczyłam to...
add a caption

Tweet Nialla: @[Twój username] Od małego wie co dobre. Moja krew xx



12) Tweet Nialla: Od dziś @[Twój username] może być nazywana przeze mnie "Pani Horan". To był cudowny i niezapomniany dzień! Dziękuję wszystkim za życzenia i dobrą zabawę!
Tumblr



13) Tweet Zayna: Jedziemy właśnie z @[Twój username] na odwiedziny do moich rodziców. Pamiętajcie, żebym nigdy więcej nie pozwalał [T.I] siadać za kierownicę! To istne szaleństwo!
Noramr | via Tumblr

Twój tweet: @zaynmalik To raczej ty nie powinieneś siadać za kierownicą x



14) Twój tweet: W ten trochę chłodny dzień chciałam iść z @zaynmalik na spacer, jednak kiedy chciałam założyć buty, pojawił się na przeszkodzie mały problem..
Kitty<3 | via Tumblr



15) Twój tweet: Chociaż mam dzień wolny, nawet teraz muszę pracować. Cóż zawód piosenkarki nigdy nie śpi, ale teraz nie mam żadnego pomysłu :(
(100+) launchpad | Tumblr

Tweet Zayna: @[Twój username] Może ja sprawię, że dostaniesz weny? ;)



16) Twój tweet: Dowiedziałam się przed chwilą od @louteasdle, że chłopcy wracają na kilka dni do domu. Nie mogę się doczekać aż zobaczę @zaynmalik. Jestem szczęśliwa!!
http://profashionall.tumblr.com

Tweet Zayna: @[Twój username] Tu Nialler. Zayn akurat śpi, jednak ja i reszta też nie możemy się doczekać, aż Cię zobaczymy! Poza tym, masz coś dobrego w domu do jedzenia? Bo po tych kilku godzinach, jestem głodny :(



17) Twój tweet: Chyba nie muszę opisywać reakcji chłopców i innych na wieść, że moje i @Harry_Styles dziecko pierwszy raz kopnęło? :)
GabeandJesss



18) Tweet Harry'ego: Czekam sam w domu na @[Twój username], aż wróci z pracy do domu, jednak sądzę, ze to potrwa zbyt długo.. Ktoś jest chętny do mnie wpaść? ;)
Living my life | via Tumblr

Twój tweet: @Harry_Styles Nie zapominaj mój drogi, że ja to widzę...
Tweet Harry'ego: @[Twój username] Też Cię kocham! x



19) DAJĘ TUTAJ DEDYK DLA MOJEJ PRZYJACIÓŁKI DOROTY :) 
MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA! 

Tweet Louisa: Kiedy @Harry_Styles zmieniał przy nas koszulkę, każdy na pewno zauważył jego plecy. @[Twój username] powinienem zapytać co się działo w nocy?
Tumblr

Twój tweet: @Louis_Tomlinson Lepiej nie..
Tweet Harry'ego: @Louis_Tomlinson Radzę nie, bo będziesz zazdrosny, że Cię przy tym nie było ;)



20) Twój tweet: Różne mapy, zagadki, informacje - i to wszystko po to, żebym mogła na koniec otrzymać prezent od @Harry_Styles z okazji naszej rocznicy. Prywatny koncert? Coś wspaniałego! Dziękuję, kocham Cię! x
....



_________________________________________________________________________________

Witajcie Weronikers! 

Powiem krótko: WOW!

Na serio nie spodziewałam się, że tak długo nie dodawałam tweetów! Możecie mnie za to zamordować, na serio pozwalam Wam..

Obiecuję, że teraz się poprawię z tweetów, więc zbieram dedyki! 

Piszcie pod tym postem, z kim chcecie dedyka! 

Kocham Was! 

23 komentarze:

  1. o jejku nksvjhvvdhjgadkcbadvfb
    tak długo czekałam <3
    one są świetne, pfff z resztą jak zwykle
    ja bym bardzo prosiła z Harry'm <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja czekałam na tweety!!! Uwielbiam je, są świetne <3 Już nie mogę doczekać się kolejnych ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć!
    Jej! czekałam na tweety i w końcu są!
    poproszę z Niallem <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opłacało się czekać tak długo :) tweety są świetne :D.
    Poproszę z Liamem.
    Pozdrawiam, Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  5. z zaynem <3 i kocham twoje imaginy

    OdpowiedzUsuń
  6. Macie tutaj matutki teścik
    Weź karteczkę i długopis: ♥
    1. Napisz imię osoby płci przeciwnej.
    2. Który kolor najbardziej lubisz: czerwony, czarny, niebieski, zielony czy żółty?…
    3. Pierwsza litera twojego imienia?
    4. Miesiąc urodzenia?
    5. Który kolor bardziej lubisz czarny czy biały?
    6. Imię osoby tej samej płci.7. Ulubiony numer?
    8. Wolisz jezioro czy morze?
    9. Napisz życzenie (możliwe do spełnienia!).
    Skończone – zobacz poniżej:
    Odpowiedzi1. Kochasz tę osobę.
    2. Jeżeli wybrałaś /eś:Czerwony – twoje życie jest pełne miłości.
    Czarny – jesteś konserwatywna /y i agresywna /y
    .Zielony – twoja dusza jest zrelaksowana i jesteś osobą na luzie.
    Niebieski – jesteś spontaniczna /y i kochasz całusy i pieszczoty tych, których kochasz.
    Żółty- jesteś bardzo szczęśliwą osobą i udzielasz dobrych rad tym, którzy są w dołku.
    3. Jeżeli pierwsza litera twojego imienia jest:
    A-K – masz w sobie dużo miłości, którą ofiarujesz bliskim i przyjaciołom.
    L-R – Próbujesz cieszyć się życiem na maxa a twoje życie uczuciowe wkrótce rozkwitnie.
    S-Z – lubisz pomagać innym a twoje przyszłe życie uczuciowe wygląda bardzo dobrze
    .4. Jeśli urodziłaś /eś się w:
    Styczeń – MarzecRok minie ci bardzo dobrze i odkryjesz, że zakochasz się w kimś zupełnie nie oczekiwanym.
    Kwiecień – czerwiecTwój związek (uczuciowy) jest bardzo silny, będzie trwał długo i pozostawi wspaniałe wspomnienia na zawsze.
    Lipiec- wrzesieńBędziesz mieć wspaniały rok i doświadczysz dużą zmianę w życiu na lepsze
    .Październik – grudzieńTwoje życie uczuciowe nie będzie zbyt wspaniałe, ale w końcu odnajdziesz swoją bratnią duszę.
    5. Jeśli wybrałaś /eś
    Czarny: twoje życie obierze inny kierunek, co będzie dla ciebie bardzo korzystne i bardzo cię to ucieszy.
    Biały : Będziesz mieć przyjaciela, któremu można będzie całkowicie zaufać i zrobiłby dla ciebie wszystko, ale ty możesz sobie z tego nie zdawać sprawy.
    6. Ta osoba jest twoim najlepszym przyjacielem.
    7. To jest ilość twoich bliskich przyjaciół w twoim życiu.
    8. Jeśli wybrałaś /eś:Jezioro: Jesteś lojalnym przyjacielem i kochanką /iem.Morze: Jesteś bardzo spontaniczna /y i lubisz zadowalać ludzi.
    9. To życzenie spełni się tylko wtedy, gdy wstawisz ten test do 5 innych klubów w ciągu jednej godziny. Jeśli wyślesz je do 10 klubów spełni się przed twoimi następnymi urodzinami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe, idealne nie wiem po prostu co napisać... Poprosiłam bym jeden z Louis'em i jedne z Harry'm jeśli to nie problem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA matulu. *.*
    boże, to jest wspaniałe, słodkie, przecudowne, boskie, piękne, zabawne, intymne, sympatyczne, kochane i nie wiem co jeszcze. mogę za moment wyleciec ze słownikiem jeśli chcesz. SOŁ SŁIT. <333
    poproszę dedyka z moim słoneczkiem Hazzusiem. ;)
    3maj się! ;x
    *z poważaniem. buziole. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Te tweety są nie do opisania xx
    A te zdjęcia są takie afjkhklfhnvglsj
    Kocham cię za te tweety i imaginy bo potrafią poprawić humor <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo ale super! Kocham te tweety i imaginy. Mogę prosić dedyka z Hazzą i Lou? Jeśli mogę ;*
    PS Teraz będą tweety czy imaginy? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie zajebiste <3 Cudne, słodkie, najlepsze w internetach haha <3 Kocham te imaginy i twitty. Poprosze z Liamem, Niallem i Zaynem <3 Kooocham cie <3 Kasia.P

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ! Jak ja się za tobą stęskniłam. Skąd ty bierzesz takie świetne obrazki ?!?! Błagam odpowiedz, bo potrzebuję nowej tapety !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przywrócisz blog z imaginami z Justinem z powrotem prosze ?? nie musisz pisać nowych ale chociaż do poczytania przywróć blog proszę tylko do poczytania wcześniejszych imaginów :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie kochanie o tym nie myślę, ale może kiedyś go przywrócę. Jeśli chcesz mogę Ci wysyłać imaginy z Justinem na e-maila, bo już dwóm dziewczynom wysyłam i nie było by problemu, żeby i Tobie wysyłać :)

      Pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. Byłabym bardzo wdzięczna to mój e-mail -> nikola-tomaszewska1@wp.pl

      Usuń
    3. Nie ma sprawy, zapisze sobie i będę chętnie Ci wysyłać :)

      Usuń
    4. dziękuje a kiedy moge się spodziewać ? :))

      Usuń
    5. kończę pisać imaginy z 1D, więc jak opublikuję, to zacznę pisać dla Ciebie i reszty z JB :)

      Usuń
    6. Kiedy coś wyślesz z JB ? :)))

      Usuń
  14. Mogę prosic z Neymarem ? Wiem , że nie jest z 1D , ale robisz wspaniałe imagify <3
    Jeżeli tak to z góry dziękuję ;*
    Pozdrawiam , Marcelina ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chciałabyś otrzymywać ode mnie imaginy z neymarem, to podaj mi swojego e-maila i będę Ci chętnie wysyłać :)

      Usuń
  15. bardzo chętnie ;D mój email : mfrosik@interia.pl ;) /Marcelina ;3

    OdpowiedzUsuń