sobota, 14 marca 2015

ważny komunikat

Siemandero Weronikers!

Nie bójcie się, nie będzie to notatka o usunięciu bloga - nic z tych rzeczy. Piszę ten post, żeby was przeprosić. Ogromnie przeprosić. Wiem, że pewnie większość z was tego postu nie przeczyta, ale trudno. Właśnie przed chwilą weszłam na bloga i zobaczyłam, że prawie 2 miesiące nic nie dodałam! Pewnie dla niektórych z was będą to puste przeprosiny, ale naprawdę jest mi przykro, że aż tak was zaniedbałam.

Żyjemy na tym samym świecie, jesteśmy prawie w tym samym wieku i każdy z nas ma jakieś obowiązki. Każdy z was chodzi do szkoły, odrabia lekcje, poprawia sprawdziany czy różne kartkówki, pomaga rodzicom lub wychodzi gdzieś z przyjaciółmi. Wszyscy robimy to samo, ale to nie oznacza, że jesteśmy robotami. Zawsze znajdziemy gdzieś czas wolny, żeby odpocząć. Jedni mają więcej obowiązków, a inni mniej. Jak niektórzy wiedzą, ja należę do tej pierwszej grupy.
- straż pożarna,
- szkoła,
- obowiązki domowe,
- 3 blogi,
- korepetycje z matmy,
- odchudzanie,
Niektórym może się wydawać, że to nic takiego, ale od razu mogę ich uprzedzić, że to coś dużo więcej. Wydawało by się, że 24h to szmat czasu, żeby wszystko zrobić, ale niektórzy tak nie potrafią (ja zwłaszcza). Nie chcę was męczyć opowiadaniami w stylu, że mam swoje obowiązki (itp.), bo to już przecież wiecie. Chcę wam tylko przypomnieć, że każdy ma swoje życie i przez całe swoje lata nie będzie robił tylko jednej rzeczy.

Przejdźmy jednak dalej.

Tak jak już pisałam w poprzednim poście - IMAGINY NA 99,99% BĘDĄ PISANE I PUBLIKOWANE TYLKO W WEEKEND. Za prawie miesiąc mam egzaminy gimnazjalne i wybieranie nowej szkoły. Dla ciekawskich powiem, że idę do Zespołu Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej, gdzie wybieram trzy profile: strażacki, policyjny lub wojskowy. Najlepsze w tym jest to, że czekać mnie będzie test sprawnościowy, więc będę musiała powrócić do biegania, więc mogę dodać tu kolejny obowiązek. Jak widzicie obowiązki w moim życiu co chwile się powiększają i mogę powiedzieć, że prawie przeganiam mojego tatę, a on na serio jest zabiegany i z niczym się nie wyrabia.

Pewnie jak dodam ten post, pojawią się komentarze w style: "jesteś głupia" lub "nic mnie to nie obchodzi". Nie mówię, że od wszystkich, ale na pewno się zdarzą :)

Nie będę dłużej przeciągać i was męczyć, więc może podsumuje:

Chcę was z całego serca przeprosić, że nic nie dodawałam przez 2 miesiące i obiecuję, że zrobię wszystko, żeby imaginy i fanfictiony pojawiały się regularnie, bo naprawdę chcę, żebyście mieli co czytać i, żeby wasze humorki się poprawiały. Naprawdę. Obiecuję się jakoś ogarnąć i poukładać sobie wszystko. Obiecuję to wam, więc pilnujcie mnie!

Na koniec dodam, że blog z imaginami z Justinem jest już stworzony i już niedługo powinny pojawić się pierwsze imaginy :)

Chcę również podziękować jednemu anonimkowi, który wysłał mi blog, gdzie znowu pojawiły się moje imaginy. Bardzo Ci dziękuję i mam nadzieję, że wszyscy również będą mi wysyłać blogi ze skopiowaną moją pracą. 


Kocham Cię i proszę o uśmiech, w którym zawsze wyglądasz pięknie słoneczko! 
Miłego weekendu!

You're beautiful...😊😊😊

Cute Transparent | via Tumblr




15 komentarzy:

  1. Och... Szczerze to Ci współczuję. No i sobie też współczuję, każdemu z tyloma obowiązkami współczuję. Rozumiem, że to wszystko jest ciężko połączyć i wcale się na Ciebie nie gniewam :) Ja też mam dużo obowiązków i takimi są na przykład szkoła, treningi koszykówki, obowiązki domowe, przeróżne spotkania związane z zakończeniem roku szkolnego (chodź dla niektórych może to być dziwne, że już w marcu się o tym myśli, ale jestem nawet "zaprzyjaźniona" z nauczycielami itp. więc zawsze ja się tym zajmuję) i tez odchudzanie.
    Jak widzisz każdy jest zajęty i ma mało wolnego czasu, więc nie rozumiem dlaczego ktoś by miał się na ciebie złościć.
    Buziaki, weny życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic się nie stało, ja też mam w tym roku egzaminy gimnazjalne i też muszę zacząć się przygotowywać bo czasu jest już coraz mniej:( Mam nadzieję, że dasz sobie radę z tym wszystkim i nie mogę się już doczekać następnej porcji imaginów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać kolejnych imaginów :) Mogłabyś mi w odpowiedzi na ten komentarz podać link do bloga z Justinem? Z góry wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://rollercoasterever.blogspot.com/ - proszę bardzo :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. A przywrócisz tamten blog z Justinem do czytania wszystkich poprzednich postów? Proszę! I nie żeby coś ale wydaje mi się, że lepiej byłoby gdybyś pisała na tamtym blogu, ponieważ masz już tam stałych czytelników. To tylko moje zdanie więc wiesz :) ale możesz zrobić głosowanie (nie żeby coś) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nie mogę się doczekać kolejnych imaginów , bo twoje są jedyne w rodzaju i zajebiste . Czekam na kolejne :* :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodasz w ten weekend nowe imaginy tu albo na blogu z Justin'em? Proszę

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy imaginy z JB ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodaj coś bo nie mam czego czytać. Cały kwiecień nic nie dodałaś. Tęsknie za twoimi imaginami. 😞

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieje, że przez to, że Zayn odszedł z One Direction nie przestaniesz o Nim pisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisze wszystko w następnym poście, gdy tylko ogarne wszystko w życiu prywatnym 😊

      Usuń
  10. Co jest że tak długo nic nie ma? Coś się stało?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dwa miesiące nic nie dodałaś... Ale rozumiem Cię :) Mam nadzieję , że wszystko jest ok :) Pozdro 600 :* Koffam Cię ^.^

    OdpowiedzUsuń