poniedziałek, 2 września 2013

#249 Krótkie imaginy

1) *Harry patrzy na Ciebie, gdy przechodzisz obok niego.*



2) *Tak zwani "fani" mówią Niallowi, że ty go oszukujesz i takie tam. To jest takie śmieszne, że Niall nie może się powstrzymać od śmiechu.*



3) *Ty i Twój nowy chłopak jesteście na koncercie One Direction. Miałaś bilety od Harry'ego. Dał ci je, gdy się spotykaliście i kiedy widzi cię z twoim nowym chłopakiem, jego uśmiech automatycznie znika z twarzy.*



4) *Spędzasz dzień z Niallem. Czytasz swoją ulubioną książkę i pijesz herbatę, a on gra na swojej gitarze.*



5) *Nie sądziłaś, że ktoś polubi cię w szkole, bo jesteś praktycznie niewidoczna, ale Harry potajemnie się w Tobie podkochuje. Próbuje co w jego mocy, aby cię uszczęśliwić, nawet, śmieje się ze swoich kiepskich dowcipów, podczas gdy wszyscy pozostają spokojni.*



6) *Harry piszę do Ciebie podczas, gdy jest z chłopakami na wywiadzie po ich koncercie, żeby dowiedzieć się czy wszystko w porządku.*



7) *Ze względu na trasę, ty i Harry nie byli w stanie być tyle czasu rozdzielnie, jak zwykle, więc kiedy się obudził, byłaś tylko on i ty, więc szybko usunął z siebie ubrania i obudził cię i powiedział..*
Harry: idę pod prysznic, oczekuję cię tam w ciągu 5 minut.



8) *Harry czekał na Ciebie na zewnątrz podczas pracy, ponieważ chce zabrać cię na obiad.*



9) *Zerwałaś z Louisem. On stara się nie płakać na Twoich oczach.*




10) *Gdy redaktor w wywiadzie wspomina o Tobie, Louis nie może powstrzymać uśmiechu.*




_________________________________________________________________________________
DZISIAJ ZACZĘŁA SIĘ SZKOŁA I TAK JAK PEWNIE WY, NIE JESTEM Z TEGO DUMNA, BO NIE LUBIE SZKOŁY, NO ALE CÓŻ TRZEBA TO PRZETRWAĆ :)
MAM NADZIEJĘ, ŻE DZISIEJSZE IMAGINY POPRAWIĄ WAM HUMOR I NIE BĘDZIECIE SIĘ STRESOWAĆ SZKOŁĄ :) 
LICZĘ NA DUŻO KOMENTARZY, KOCHAM WAS <3

13 komentarzy:

  1. Bardzo dobre ;)
    Pozdrawiam
    Ola ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe :*
    7 najlepszy xD
    Czekam na następne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za imaginy są cudowne i poprawiły mi humor
    jesteś kochana <3
    PS.Ja też nienawidze szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne !! Kochamm <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma jak na pierwszy dzień szkoły dodać imagin 8, gdzie sugerujesz, iż będziemy pracowały przez to w McDonalds XD Ale humorek i tak mi się poprawił, dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochanieeeeeeeeeeee!! <3
    Jak ja się cieszę, że dodałaś imaginy. Miła niespodzianka po ujrzeniu mojego planu lekcji, którego szczerze nienawidzę. Ugh, ostatnia klasa gimnazjum. Najbardziej spodobał mi się 5 i 8 - ten z prysznicem :3 Generalnie uśmiech Hazzy jest rozbrajający i zawsze wywołuje na mojej buźce uśmiech. Nie mam pojęcia co ci napisać, bo i tak kocham Twoją twórczość, uwielbiam Twoje imaginy i będę Cię wielbić <3
    Dzisiaj dość krótko, ale wiesz, że Cię uwielbiam i oczywiście (jak zwykle) czekam na następne imaginy.

    Pozdrawiam gorąco i wytrwałości w roku szkolnym <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misiuuuuuuuu! <3
      Musiałam dodać imaginy, bo nie wytrzymałabym, a na dodatek musiałam się odstresować po rozpoczęciu roku. 2 klasa gimnazjum wita. Mój plan lekcji też nie jest zadowalający, no ale nic nie poradze. Nie ważne co mi napiszesz i tak zawsze wywołasz na mojej twarzy uśmiech. Mam nadzieję, że nie opuścisz mnie przez cały rok szkolny z innymi czytelnikami? Mam nadzieje, że bedziecie komentować i tu wchodzić, bo będę w roku szkolnym (tak jak pisałam) też dodawać imaginy :) Mam nadzieję, że będę otrzymywać motywujące i wywołujące na mojej twarzy uśmiech komentarze? :)
      Pozdrawiam ciepło i powodzenia w tym roku szkolnym <3

      Usuń
    2. Zawsze jak tylko będę mogła to będę komentowała i czytała kolejne imaginy - choćby się waliło i paliło <3

      Usuń
  7. Mi sie naprawde podobają. Są super!!! :* Od razu poprawiłaś mi humor :D

    OdpowiedzUsuń