sobota, 31 sierpnia 2013

#248 Krótkie imaginy

1) *Harry pyta ci się co powinien założyć na galę rozdania nagród.*
   


2) *Przez cały dzień urządziłaś sobie walkę z pistoletami na wodę z Zaynem, a pod koniec dnia położyliście się na trawę, żeby wyschnąć.*



3) *Prawie codziennie rozmawiasz z Liamem bardzo długo, ponieważ jesteś jedyną osobą, której on ufa i może ci powiedzieć swoje najciemniejsze i najgłębsze tajemnice.*



4) Redaktor: Niall słyszeliśmy, że ty i [T.I] zerwaliście, czy to prawda? *Niall kręci głową na nie.*
Niall: Jesteśmy lepsi niż kiedykolwiek. Nie mamy żadnych planów, żeby zerwać. Mam nadzieję, że nigdy do tego nie dojdzie.



5) *Ty i Harry chodzicie ze sobą na randki. Gdy Harry na jednym z wywiadów został zapytany o was, on powiedział, że jesteście tylko bliskimi przyjaciółmi. Gdy redaktor zobaczył jego reakcję na te pytanie, zapytał go o stary wywiad z Tobą i nim i Harry zająknął się na jego słowa.*
Harry: Nie byłoby! Ohh... *wywrócił mikrofon, usiadł i zaczął się śmiać.*



6) Louis: poprawię tylko ostrość. *powiedział, a ty uśmiechnęłaś się, gdy w końcu zrobił ci zdjęcie.*



7) *Nie mieliście wystarczająco dużo czasu, aby dostać się do szpitala, żebyś tam urodziła, więc Louis zadzwonił do sąsiada, który był lekarzem. Kiedy czekał na zewnątrz, chłopcy próbowali dowiedzieć się od niego jakiś rzeczy.*
Liam: Jesteś gotów być tatą? *i Louis odpowiedział.*
Louis: urodziłem się gotowy *wzrusza ramionami i się uśmiecha.*



8) *Harry robi potajemnie ci zdjęcie, gdy na niego nie patrzysz.*



9) *Szukałaś Harry'ego po całym tour busie i gdy się odwróciłaś, zobaczyłaś go leżącego na kanapie. Kiedy usłyszał otwierane drzwi, patrzy w Twoją stronę.*
Ty: Hej *powiedziałaś, uśmiechając się.*
Harry: Hej kochanie, chodź po przytulać się ze mną.
   


10) *Jesteś córką choreografa One Direction i wszyscy chłopcy wiedzą, że podobasz się Niallowi, więc za każdym razem idziesz z tatą do nich i kiedy Niall kończy próby, flirtuje z tobą co sprawia, że ​​Twój tata staje się ochronny.*




_________________________________________________________________________________
POD OSTATNIM POSTEM BARDZO MNIE ZASKOCZYLIŚCIE. WOW PO PROSTU BRAK MI SŁÓW! 22 KOMENTARZE?! (NIE LICZĄC MOICH). PO PROSTU NIE WIERZE. JESTEŚCIE WSPANIALI. BARDZO BYM CHCIAŁA, ŻEBY TAK BYŁO POD KAŻDYM POSTEM, BĘDĘ WAM OGROMNIE WDZIĘCZNA. KOCHAM WAS MIŚKI CAŁYM SERCEM <33333

18 komentarzy:

  1. Dla mnie super. Jejku chyba jestem pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. są genialne z reszta jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) fajowe jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super :P nie mogę się doczekać następnego :* kocham je!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo niemoge sie doczekac nastepnego posta *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne <3
    mogłabyś pomysleć o imaginach z tweetami

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah Harry, juz wiecie. Chodzimy potajemnie na randki ale ciii.
    Hah ale super jak zawsze czekam na nastepne .:-P

    OdpowiedzUsuń
  8. To co tworzysz jest po prostu wspaniałe :) Dziękuję ♥ TEZ CIE KOCHAMY

    ZAPRASZAM RÓWNIEŻ DO SIEBIE >> http://the-only-lifeline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaaaaaaaaa, już są :3 <3
    Myślałam, że wczoraj dodasz i normalnie nałogowo co 5 minut odświeżałam stronkę. Po prostu wszystko jest perfekcyjne, napisane z pomysłem - generalnie MEGA ZAJEBIŚCIE WSPANIAŁE <3
    Po raz kolejny mam zamiar Ci wyznać miłość, bo za każdym razem, gdy widzę nową notkę to poprawia mi się humor, tak więc - KOCHAM CIĘ, KOCHAM CIĘ, KOCHAM CIĘ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Mam nadzieję, że w miarę możliwości będziesz je także dodawać w trakcie roku szkolnego - bardzo by mi na tym zależało, ponieważ mogłabym się od tego co się działo w szkole najzwyczajniej odciąć czytając Twoje kolejne imaginy :) Nie mogę się doczekać następnej notki.

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że wczoraj nie dodałam ale nie miałam czasu, bo byłam w kinie i wróciłam późno. To chyba ja muszę Tobie wyznać miłość, po raz któryś, bo gdy widzę powiadomienie, że napisałaś komentarz to buzia sama mi się cieszy - KOCHAM CIĘ, KOCHAM CIĘ, KOCHAM CIĘ ASDFGHJKL <3

      *********************************
      w sprawie szkoły...
      Bede dodawać imaginy podczas szkoły, bo ja też będę musiała się odstresowac po szkole, ale nie będą tak często się pojawiały, bo mama zmieni hasło na kompa, ale postaram się dodawać przez komórkę, bo ściągnęłam apke :) Bie musicie się bać, że zawiesze bloga na 10 miesięcy, bo nie dalabym rady. Jestem po prostu uzależniona od pisania dla was i czytania komentarzy, po których twarz sama mi się cieszy. Mam nadzieję, że będziesz komentować moje posty i mnie nie opuscisz z innymi czytelnikami <3

      Pozdrawiam ciepło xoxo

      Usuń
    2. Uwierz mi, nowego posta nie skomentowałabym tylko gdybym była w szpitalu, umierała lub napadaliby na mnie zombie :P
      Kocham Twoje imaginy, więc przyjemność mi sprawia czytanie i komentowanie ich. I oczywiście cieszę się z tego, iż będziesz dodawała imaginy w trakcie roku szkolnego :3

      Pozdrawiam gorąco xoxo

      Usuń
    3. Oj kochanie nie przesadzaj haha :D Cieszę się, że podobają się imaginy i cieszę się, że komentujesz :) Będę dodawać imaginy w trakcie roku szkolnego, ale też będę musiała sama sie uczyć, więc będę starała sobie jakoś to rozdzielić. Będę się cieszyć, że komuś w roku szkolnym poprawie nimi humor i ktoś się nie będzie przejmować szkołą i się odstresuje :)

      Pozdrawiam ciepło kotku xoxo

      Usuń
  10. Świetne są po prostu! AW uwielbiam tego bloga no! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku kocham je czytać :) są po prostu zajebiste !!!
    <3333 czekam z niecierpliwością na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne imaginy ;) Uwielbiam je czytać.
    -A

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś boska. Imaginy jak zawsze świetne.

    OdpowiedzUsuń