niedziela, 27 kwietnia 2014

#20 Tweety

1) Tweet Nialla: Dopiero się obudziłem i jest już prawie południe! Kiedy otworzyłem oczy, myślałem, że zobaczę obok siebie moją księżniczkę @[Twój username], a zobaczyłem to... Mogę powiedzieć, że [T.I] wygląda dzisiaj pięknie hahaha
<3



2) Twój tweet: To już dziś jest ten dzień, kiedy @NiallOfficial, może nazwać mnie "jego Panią Horan"! Przed ślubem, mój ukochany tata popłakał się, bo wiedział, że jego jedyna córeczka się żeni i myślał, że mnie traci. Tato, zawsze będę Twoją małą księżniczką! xx
Peonias y encaje.



3) Tweet Zayna: Właśnie wracamy z @[Twój username] z wakacji i powinniśmy za parę godzin wylądować.  Już niedługo zobaczymy się na Where We Are Tour, kochani! x
:) | via Tumblr



4) Tweet Lou [stylistka chłopców]: Dziś moja kochana @[Twój username] idzie na randkę z @zaynmalik! Z tej okazji, [T.I] poprosiła mnie, żebym ją jakoś ładnie uczesała, więc wpadłam na fajny pomysł co zrobić z jej fryzurą. Myślicie, że spodoba się Zaynowi? :) x
Bow hair bun



5) Tweet Harry'ego: Zostawiłem gdzieś swojego tableta, widział go ktoś może?
Twój tweet: @Harry_Styles Spytaj nasze maleństwo haha [zdjęcie dodajesz do tweeta :)]
мәelŌон



6) Twój tweet: Byłam akurat na zakupach i znalazłam coś dla @Harry_Styles! Które chcesz, skarbie? haha
a new wonderland ♡ | via Tumblr

Tweet Harry'ego: @[Twój username] Takie skarpetki to nie dla mnie, prędzej dla @Louis_Tomlinson, prawda?
Tweet Louisa: @Harry_Styles @[Twój username] Nie prawda! Czemu oszukujesz [T.I]?
PS. Kupisz mi jedną parę? haha



7) Tweet Louisa: Kiedy wszedłem do garderoby, dopiero sobie uświadomiłem czyje ubrania zajmują najwięcej miejsca. @[Twój username], potrzebujesz tego, aż tyle? x
 ot

Twój tweet: @Louis_Tomlinson Kochanie.. ty nigdy nie zrozumiesz kobiet haha xx



8) Tweet Johannah [mama Louisa]: Właśnie jestem na spacerze z @[Twój username] i @Louis_Tomlinson, kiedy nagle nasz maluszek zasnął. To jest przepiękny widok, widząc mamę z dzieckiem, prawda? :) x
 Webstagram



9) Twój tweet: Weszłam tylko na chwilę do sypialni i zobaczyłam to na łóżku. @Real_Liam_Payne drogi Liamie, wytłumaczysz mi to? x
.@lovissabarkman | New in ♡ | Webstagram - the best Instagram viewer

Tweet Liama: @[Twój username] to taki drobiazg dla Ciebie. Kiedy wrócę do domu, chętnie bym zobaczył cię w każdym z nich. Chętnie cię ocenię ;) xx



10) Tweet Liama: Właśnie lecimy do kolejnego kraju, w którym odbędzie się nasz kolejny koncert! Jestem podekscytowany! Każdy kto będzie mógł z nami po koncercie zrobić sobie zdjęcie, będzie mógł może mieć też okazję spotkać tego o to maluszka z moją kochaną @[Twój username] :) xx
(1) Tumblr




_________________________________________________________________________________

TO JAK KOCHANI?

CHCECIE 20 TWEETÓW? [RAZEM Z IMAGINAMI]





25 komentarzy:

  1. Uwielbiam <3
    Dodasz coś jeszcze dzisiaj?
    Kocham Cię :*

    OdpowiedzUsuń
  2. PRZECZYTAŁAM WSZYSTKIE TWOJE IMAGINY ! OD TEGO DO SAMEGO KOŃCA !!! <3
    Wszystkie są wspaniałe i aż brakuje mi słów jak je jeszcze określić : ) <3
    Kocham twoje imaginy :) Poprawiają one humor , a no i oczywiście twoje tweety też są genialne <3
    Czekam aż coś dodasz z niecierpliwością <3
    Olaa♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście zebchcemy ;3 fantastyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. No pewnie że chcemy <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że tak!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. No i jeszcze sie pytasz oczywiście ze chcemy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. OCZYWIŚCIE ŻE TAK <3
    STĘSKNIŁAM SIĘ Z TOBĄ C:

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasne, że chcemy! Świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taaaak, chcemy :D
    Świetne Tweety *.*
    5 i 8 są CUDNE ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezu piękne wspaniałe cudowne jak ja Cię kocham!! Czy tu musisz być taka genialna <3 PS. Tak z chęcią sobie więcej twoich Tweetów i Iamginów, bo są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  11. takkkk...♥♥♥♥♥♥♥♥ kocham twojego bloga *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. jasne że chcemy... jak zwykle świetnie :) B.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie by było Tweety świetne

    OdpowiedzUsuń
  14. taaaaaaaaaaaaaak

    OdpowiedzUsuń
  15. aww, tweety są bardzo słodkie. jejku, to uczucie, czujesz jakbyś tam była. xo
    sto pro, trzy razy tak i wszystko inne na 20 imaginów.
    tylko boję się, że nie będziesz nadążac i nie dasz rady Wera. ale wierzę w ciebie, że dasz z siebie wszystko, abyśmy było szczęśliwe. chociaż zawsze jesteśmy, więc bez różnicy. ;) x
    nie przemęczaj się zbytnio, magazynuj energie na co innego. ;)
    kocham cię. x
    weny, oczywiście. :)
    *z poważaniem. buziole. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty jeszcze się pytasz? :o Twoje imaginy są po prostu zajeb*ste! Codziennie patrze czy są jakieś nowe. Cieszę się że mam taką sis directioner. Kochaam Ciee ♥♥♥♥ masz talent! ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam twoje tweety i imaginy!!! Z niecierpliwością czekam na nastepne (na pewno nie tylko ja) XD

    OdpowiedzUsuń
  18. TAK! TAK! TAK!
    Wspaniałe tweety kochanie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejciu,tak bardzo chciałabym mieć cię za przyjaciółkę!!! Wydajesz się taka wyjątkowa i masz wielką wyobraźnię!!
    A to u mnie plus xd
    PS.TAK <3

    OdpowiedzUsuń
  20. zaniedbujesz w cholere bloga ;ppp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zaniedbuje kotku bloga, tylko napisanie 20 imaginow nie jest łatwe. Mam przeciez szkołę i doszło mi jeszcze prowadzenie 3 bloga, a ja się nie rozerwę. Przepraszam was, ale mam również swoje obowiązki. Musicie poczekać, niedługo powinny pojawić się imaginy, proszę was poczekajcie..

      Usuń
  21. Mogę prosić o Imagina i Tweta z Zaynem. Natalia.

    OdpowiedzUsuń