czwartek, 17 kwietnia 2014

#344 Krótkie imaginy

1) IMAGIN DLA CUDOWNEJ SUE STYLES! MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I WYBACZYSZ MI, ŻE DODAŁAM GO TAK PÓŹNO. KOCHAM CIĘ <3

*Już od ponad roku nie jesteś ze swoim byłym chłopakiem [Imię chłopaka]. Początek waszego związku wydawał się całkiem normalny. Myślałaś, że w końcu znalazłaś chłopaka z Twoich marzeń, przy którym będziesz czuć się bezpieczna. Niestety, po jakimś miesiącu wszystko się popsuło. [Imię byłego] zaczął cię wykorzystywać, bić i zakazywał ci praktycznie wszystkiego. Któregoś dnia potajemnie uciekłaś z domu do Twoich najlepszych przyjaciół z zespołu One Direction. Kiedy po raz kolejny przyszłaś do chłopaków, przekonywali cię, żebyś w końcu odeszła od niego. Tak też się stało. Od tamtej sytuacji minął już rok. Teraz Twoje życie jest takie o jakim marzyłaś. Od tamtych wydarzeń, chodzisz z chłopakiem, który jest jak książę z bajki. Jest to Harry. Nigdy nie sądziłaś, że Harry może być tak cudownym chłopakiem. Na szczęście bardzo szybko się o tym przekonałaś. Ostatnio Twój były zaczął do Ciebie wydzwaniać, pisać smsy, a nawet przychodzić pod Twoją pracę. Bałaś się, że może zdarzyć się to co przed rokiem, więc szybko powiedziałaś o tym Harry'emu, gdy wróciłaś z pracy do domu. Gdy chłopak usłyszał z Twoich ust tylko jego imię, od razu wiedział, że on może coś szykować. Bez zastanowienia pojechał do Twojego byłego, żeby przemówić mu do rozsądku.*
Twój były: *otwiera drzwi.* Czego chcesz? *powiedział złowrogim głosem.*
Harry: Chcę dowiedzieć się co ty kombinujesz...
Twój były: A co cie to obchodzi? To moja sprawa... *powiedział i chciał zamknąć drzwi, ale Harry mu w tym przeszkodził.*
Harry: Gadaj...
Twój były: Widzę, że twardy jesteś i nie odpuścisz.
Harry: Nie odpuszczam, jeśli w sprawę jest wmieszana moja dziewczyna.
Twój były: Ahh, [T.I].. *uśmiecha się.* Co u niej? *odwraca się do niego tyłem.*
Harry: Nie, Twoja sprawa. Po co ją nachodzisz w pracy i wydzwaniasz do niej? Czego ty od niej chcesz?
Twój były: Tylko jednego. *odwraca się i patrzy w jego oczy.* Chcę ją z powrotem.
Harry: *pokręcił głową.* [T.I] zostawiła cię rok temu i teraz nagle chcesz ją z powrotem? Po tym co jej zrobiłeś? Teraz sobie o niej nagle przypomniałeś? *patrzy na niego z oczami wypełnionymi od gniewu.*
Twój były: A to coś złego? *uśmiecha się sarkastycznie.* Każdy związek się rozpadnie i powróci do siebie po pewnym czasie...
Harry: Ale w waszym przypadku tak się nigdy nie stanie. *zaciska pięści i na niego patrzy.* Możesz o [T.I] śmiało zapomnieć, bo ona nigdy do Ciebie nie wróci. Jesteś zwykłym dupkiem. Żadna dziewczyna na Ciebie nie zasługuje. Współczuje dziewczynom, które z Tobą były i będą. W ogóle po co przypomniałeś sobie o [T.I]? Po co? Tylko po to, żeby ją znowu skrzywdzić i znowu potem do niej wrócić? Jesteś gnojkiem bez uczuć. Ty w ogóle nie masz prawa nazywać się mężczyzną. I radzę ci zapomnieć o [T.I], bo jeśli coś jej zrobisz, a ja się o tym od niej dowiem, to nasza rozmowa nie będzie już tak łagodna, gnojku. *mówi pełen złości i zaciska pięści.*
Hazza | via Tumblr



2) IMAGIN DLA CUDOWNEGO ANONIMKA SKY I CUDOWNEJ KAROLINY MAŁGORZATY! MAM NADZIEJĘ, ŻE WAM SIĘ SPODOBA I WYBACZYCIE MI TAK PÓŹNE DODANIE GO. KOCHAM WAS <3

*Chłopaki są w trasie już od dwóch miesięcy. Za kilka dni dają kolejny występ w amerykańskim XFactor. Przed dzisiejszą próbą do występu, Harry nagrywa dla Ciebie filmik.*
Harry: Cześć księżniczko! Ten filmik będzie krótki, więc powiem szybko. Za kilka dni mamy występ w XFactor. Chciałbym, żebyś była na tym występie, inaczej sam po Ciebie przylecę. *puszcza ci oczko i się uśmiecha.* Czekam na odpowiedź skarbie i przy okazji radzę ci się spakować w walizkę, bo nie wiem czy pozwolę ci wrócić do domu. Może najdzie mnie ochota, żebyś została ze mną do końca trasy. *mówi, uśmiechając się i machając na pożegnanie.*
harry styles | Tumblr ♥♥



3) *Jesteś z córeczką na koncercie chłopców, który jest w waszym mieście. Stoicie za kulisami i [Imię córeczki] tańczy do piosenek chłopców. Nagle Zayn staje bliżej kulis i patrzy na was. Uśmiechasz się do niego, a chłopak po chwili patrzy na waszą córeczkę. Malutka na chwilę się zatrzymuje i patrzy na swojego tatusia, Zayna. Chłopak uśmiecha się i robi minę małpy. Wasza córeczka zaczyna się śmiać, a ty razem z nią. Zayn na wasz widok się uśmiecha i idzie do chłopaków, którzy stoją trochę dalej.*
my forever boy | via Tumblr


4) IMAGIN DLA CUDOWNEJ BLACK LIPSTICK! MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA IMAGIN I WYBACZYSZ MI TAKIE SPÓŹNIONE DODANIE GO. KOCHAM CIĘ <3

*Ty, Zayn i chłopcy spędzacie dzień z chorym chłopcem, którego marzeniem było spotkanie One Direction i Ciebie. Razem z chłopakami, przez cały dzień robicie wszystko, żeby ten chory chłopiec zapamiętał ten dzień jak najlepiej. Gracie w gry komputerowe, strzelacie do siebie z zabawkowych pistoletów, rozmawiacie ze sobą.. - po prostu razem świetnie się bawicie. Kiedy przez ten czas oglądasz chłopców, którzy opiekują się chorym chłopcem, aż z pięknego widoku nie możesz powstrzymać uśmiechu. Kiedy nadchodzi wieczór, chory chłopiec już zasnął na kanapie obok was, więc Zayn wziął go na ręce, zaniósł do jego pokoju i położył do łóżka. Wszyscy poszliście za nim i pożegnaliście się z chłopcem poprzez pogłaskanie go w głowę, a ty na dodatek pocałowałaś go jeszcze w czoło. Kiedy wychodziliście z domu chłopca, wszyscy pożegnaliście się z jego rodzicami.*
Ty: Chciałabym, żeby państwo informowali mnie jak się czuje i co z nim. Gdyby było gorzej proszę pisać, a przylecę nawet z drugiego końca świata. *powiedziałaś, przytuliłaś rodziców chłopca i udałaś się z chłopakami do samochodu.*
Ty: *szepczesz do ucha swojego chłopaka.* Byłaś dzisiaj wspaniały kochanie i wiem, że w przyszłości będziesz również wspaniałym tatusiem. *mówisz, całujesz go w policzek, a chłopak się uśmiecha.*
[tutaj chcę dodać, że w tym imaginie, czytając, jesteście również piosenkarkami c:]
Untitled | via Tumblr Untitled | via Tumblr Untitled | via Tumblr Untitled | via Tumblr



5) IMAGIN DLA CUDOWNEJ JULII MURACH. MAM NADZIEJĘ, ŻE IMAGIN CI SIĘ SPODOBA I WYBACZYSZ MI TAKIE PÓŹNE DODANIE GO. KOCHAM CIĘ <3

*Małymi kroczkami nadchodzi już wieczór. Wasza roczna córeczka, powinna już spać od prawie godziny, ale [Imię córeczki] nie może zasnąć. Poszłaś do kuchni zrobić sobie kawę, żeby nie zasnąć, bo byłaś już bardzo zmęczona, ale chciałaś wytrzymać do czasu, kiedy wasza córeczka zaśnie i wtedy będziesz mogła iść spać. Kiedy weszłaś do salonu z cieplutką kawą w rękach, zobaczyłaś swojego męża Louisa, trzymającego na rękach waszą córeczkę i opowiadał jej głupie historyjki. Pomyślałaś, że to głupi pomysł, ale spojrzałaś na [Imię córeczki]. Było widać po niej, że jest bardzo śpiąca i, że dzięki historyjkom Louisa, powoli zasypia. Po jakiejś chwili [Imię córeczki] zasnęła na ramieniu Louisa, więc chłopak poszedł z nią do jej pokoju, położył ją do łóżeczka, pocałował ją w czółko i po cichu wyszedł z jej pokoju, po czym poszedł do Ciebie. Tomlinson usiadł koło Ciebie, przytulił cię i siedzieliście tak przytuleni do siebie, czując na sobie ciepło kominka.*
Untitled | via Tumblr  Untitled | via Tumblr



6) *Jesteś bardzo sławną i utalentowaną piosenkarką. Twój chłopak, Louis nazywa siebie "Twoim fanem #1". Zawsze, kiedy nagrywasz nowe piosenki prosisz całe One Direction lub samego Louisa o przesłuchanie piosenek i wyrażeniu własnej opinii o nich. Louis zawsze z wielką chęcią przesłucha Twoich piosenek, ponieważ chłopak uwielbia usłyszeć Twój silny, mocny i gładki głos, który później słyszy w swojej głowie. Tommo zawsze pozytywnie mówi o Twoich piosenkach, ponieważ zawsze wymyślasz wspaniałe teksty i chłopak nigdy w Twoich piosenkach, nie widzi niczego negatywnego i wie, że ludziom na całym świecie się spodobają.*
  



7) IMAGIN DLA CUDOWNEJ NEVERR. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I WYBACZYSZ MI TAK SPÓŹNIONE DODANIE GO. KOCHAM CIĘ <3

*Już za kilka dni Twój chłopak Niall i chłopcy wyjeżdżają w trasie, więc ostatnie dni spędzasz z Niallem i robicie wszystko, tylko po to, żeby spędzić ze sobą jak najwięcej czasu, zanim chłopa wyjedzie z resztą na prawie 4 miesiące, więc robisz wszystko, żeby ostatnie dni spędzić tylko z nim. Wieczorem zamiast odpoczywać po całym dniu, robicie kompletnie co innego, a dokładniej gacie w piłkarzyki.*
Ty: Jesteś słaby w tej grze. *mówisz, kiedy próbujesz wbić piłkę w jego bramkę.*
Niall: Nie jestem słaby. Jesteś po prostu osobą, która jest zaskakująco dobra. *mówi, gdy nagle piłka wlatuje do jego bramki.*
Ty: *patrzysz na niego.* Nigdy mnie nie lekceważ, Horan. *śmiejesz się.*



8) IMAGIN DLA CUDOWNEJ PATUU HORAN, KTÓRA MIAŁA NIEDAWNO 15 URODZINY! SKŁADAM CI KOCHANIE SPÓŹNIONE ŻYCZENIA. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO KOCHANIE, SPEŁNIENIA WSZYSTKICH MARZEŃ I SPOTKANIA SWOICH WSZYSTKICH IDOLI (WYBACZ, ŻE TAK PÓŹNO) . MAM NADZIEJĘ, ŻE IMAGIN CI SIĘ SPODOBA I WYBACZYSZ MI TAKIE SPÓŹNIONE DODANIE. KOCHAM CIĘ <3

*Jesteś bardzo sławną i utalentowaną piosenkarką. Twoich piosenek słuchają wszystkie kraje świata oraz starsze i młodsze społeczeństwo [chodzi mi tutaj o nastoletnich i starszych ludzi c:]. Oprócz sławnej piosenkarki, jesteś również dziewczyną cudownego blondynka, z pięknymi błękitnymi oczami, który wchodzi w skład zespołu One Direction - Nialla Horana. Pewnego dnia, będąc supportem chłopaków w ich trasie, wchodzisz do jednego z pokoi i zastajesz w nim Nialla, który stojąc w jednym z kątów, obok radia, porusza się w rytm jednej z Twoich piosenek i z zamkniętymi oczami ją śpiewa. Chłopak wyglądał tak słodko i uroczo, że musiałaś wyciągnąć komórkę i go nagrać.*
(100 ) Favoritos | Tumblr



9) IMAGIN DLA CUDOWNEJ "POLCIA :)". WIEM, ŻE NIE PROSIŁAŚ, ALE NAPISAŁAM JEDEN DLA CIEBIE :) MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I WYBACZYSZ MI PÓŹNE DODANIE POSTA I IMAGINÓW. KOCHAM CIĘ <3 

*Jesteś dziewczyną, sławnego chłopaka z zespołu  - Liama Payne. Niedawno, Liam dowiedział się, że ma mieć sesję zdjęciową, ale nie taką co zawsze z chłopakami... Tylko z Tobą! Byłaś zdziwiona i zastanawiałaś się po co ty jesteś potrzebna do sesji, więc Liam powiedział ci, że to dla tego, że jesteście najbardziej uwielbianą parą przez fanów.*
Ty: Liam, ale ja.. nie dam rady. Ja się boję... *mówisz i patrzysz na niego.*
Liam: Kochanie. Po prostu bądź sobą. Porobią nam parę zdjęć, dadzą do gazet i będzie po wszystkim. Bądź po prostu taka jak zawsze, bądź wyluzowana, porób jakieś śmieszne miny i będzie dobrze. Ja będę tam z Tobą i nigdzie się nie wybieram, bo wiem, że to Twoja pierwsza sesja. *powiedział i uśmiechnął się. Po jego słowach zrobiło ci się od razu lepiej. Pomyślałaś, że to nic takiego, ze nawet na sesji zdjęciowej możesz być sobą i nikogo nie udawać, żeby fani zobaczyli jaka naprawdę jesteś, więc tak też zrobiłaś. Kiedy dotarliście na miejsce, zapoznałaś się z pracownikami, poszłaś się przebrać w ubrania, które już ci uszykowali. Gdy wyszłaś z garderoby i szłaś już do Liama, zatrzymałaś się w drzwiach prowadzących do pomieszczenia sesji. Trzymając drzwi, patrzyłaś na Liama i zastanawiałaś się czy chcesz wystąpić w tej sesji, bo strach zżerał cię od środka i bałaś się czy sobie poradzisz. Chłopak spojrzał na Ciebie i wiedział, że nie możesz podjąć decyzji, więc Payne popatrzył ci w oczy jeszcze jakąś chwilę i potem uśmiechnął się, prawie przegryzając wargę i puścił ci oczko. Popatrzyłaś na niego, uśmiechnął się i postanowiłaś spróbować wziąć udział w swojej pierwszej sesji.*
STRONG NOBLE PERFECT  | via Tumblr



10) *Masz w swojej szkole trzy wredne dziewczyny, które każdemu dokuczą. Ostatnio opowiedziałaś swoim najlepszym przyjaciółkom o swoim chłopaku, Liamie i mówiłaś im jaki to on jest obronny, jak cię chroni, że często też jest bad boyem etc. Nie wiedziałaś jednak, że jedna z tych dziewczyn pod słyszała te rozmowę. Dziś po wyjściu ze szkoły zaczepiają cię [Imiona dziewczyn].*
Jedna z dziewczyn: O [T.I].. gdzie jest ten Twój "bad boy"? *śmieje się, a jej przyjaciółeczki razem z nią.*
Ty: *patrzysz na zegarek, który masz na ręce.* Powinien być tu za minutę, a co? *wiedziałaś co się kroi, ale nie dałaś się im podejść, bo znasz je od dawna i wiesz jakie są, a ty jesteś mądra i silna i nie dasz się omamić takim trzem dziewczynom, a powiedziałaś im to, bo wiedziałaś, że Liam ma cię dzisiaj odebrać.*
Jedna z dziewczyn: Kłamiesz. Ty nie masz chłopaka. Kto by cię pokochał? Kto by się zakochał w takiej dziewczynie... *mówi, ale nagle przerywa jej Liam.*
Liam: Cześć kochanie. *całuję cie przy nich w usta i odwraca się do tych dziewczyn.* Jaką miałaś na myśli [T.I] mówiąc to? *patrzy w jej oczy i przytula cię obronnie.*


_________________________________________________________________________________

"Chociaż raz gdy powiem "jest dobrze"
popatrz mi w oczy, przytul i powiedz "wiem, że nie jest".

witajcie moje kochane, cudowne, urocze, słodkie i wyjątkowe #Weronikers! :)

:-) | via Tumblr

na samym początku, chcę was bardzo, bardzo przeprosić za to, że tak dłuuugo nic nie dodawałam. Jeśli dobrze pamiętacie, to od 30-31 marca byłam w Lublinie odebrać nagrodę w konkursie za zajęcie III miejsca, a potem jak wróciłam niestety musiałam odpocząć i potem kilka dni później miałam badania, więc nie miałam za bardzo czasu. Bardzo, ale to bardzo was przepraszam, mam nadzieję, że mi wybaczycie :( 

.:.

po moim powrocie, chcieliście, żebym dodała wam zdjęcie mojej nagrody z konkursu i oto ona:


dla niektórych jest to pewnie nic ciekawego, ale dla mnie [dla kogoś kto kocha historię] jest to bardzo i to bardzo ciekawe i cudowne :) Ogólnie są to książki historyczne [związane z tamtymi czasami] , koszulka no i dyplom :) 

selenita

jest już prawie 500,000 wyświetleń! o wow, to jest niesamowite! będziemy razem świętować? :)
jak myślicie, do ile dobije na tym blogu i drugim? :)

(100+) Tumblr

MAM DO WAS PYTANIE, NA KTÓRE KAŻDY MUSI MI ODPOWIEDZIEĆ! 
A WIĘC:

POMYŚLAŁAM SOBIE, ŻE MOŻE ZAMIAST W POSTACH DODAWAĆ PO 10 IMAGINÓW LUB TWEETÓW, ZACZNĘ DODAWAĆ PO 20. CO WY NA TO?  
MIELIBYŚCIE O 10 WIĘCEJ IMAGINÓW I TWEETÓW DO CZYTANIA! CHCIELIBYŚCIE KOCHANI? :) 

ODPOWIEDZCIE W KOMENTARZU! MUSZE WIEDZIEĆ! :) 

HS

PAMIĘTAJCIE, ZE JUTRO O 17:00, JEST NOWY TELEDYSK CHŁOPAKÓW DO "You&I" I MUSIMY POBIĆ REKORD! MUSICIE OBEJRZEĆ POŁOWĘ TELEDYSKU LUB CAŁY I ODŚWIEŻYĆ STRONĘ, NIE WCISKAĆ REPLEY! VEVO POTWIERDZIŁO TEŻ, ŻE MOŻECIE OGLĄDAĆ NA KILKU KARTACH LUB PLAYLIŚCIE! 
POKAŻCIE, ŻE DIRECTIONERS POTRAFIĄ! :) 

harry - you and i


mam teraz prawie 2 tygodnie wolnego [do 28 kwietnia], więc postaram się dodawać dużo postów! :) 
ale najpierw muszę znać odpowiedź na powyższe pytanie, wtedy będę wiedzieć, ile mam pisać i czy w ogóle tak chcecie :) 

Untitled

pozdrawiam was bardzo, bardzo cieplutko, życzę wam wesołych i rodzinnych świąt wielkanocnych oraz spędźcie je jak najostrożniej i jak najlepiej! Miłej nocy kochani! xx

damn... | via Tumblr

One Direction

easter animatronics | Funny Animated Gifs Images - 9To5Gifs

Happy Easter!









26 komentarzy:

  1. Jak zwykle nasza cudowna Weronika dodała cudowne imaginy <3 Jestem dumna, że jestem Weroniker ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS1. Jeśli chodzi o odpowiedź na pytanie, to tak ;)
      PS2. Zamawiam następnego imagina z Zayn'em - tradycyjnie zresztą ;)

      Usuń
  2. Tak - w odpowiedzi na twoje pytanie - ;*




    Ps. Super imaginy <3 , ale wole jak piszesz twetty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. strzałka ! :)
    jak samopoczucie ? u mnie bardzo dobrze. :)
    i jeeejj! jestem pierwsza ! cud. :)
    WOW.. muszę trochę ochłonąc po tym co zobaczyłam. x
    imaginy to zdecydowanie najlepsze co mogłoby mnie spotkac w życiu.
    to wszystko jest pieśnią dla mych oczu.
    bez sensu, ale chyba załapałaś co chciałam przekazac. haha. xoxo
    doskonała doskonałośc. :)
    dzięki tobie, dzień staje się lespszy. tyle w temacie, słoneczko. xo
    mam pytanie, jeśli mogę spytac. skąd ci się wziął pomysł na tworzenie tego dzieła, nad którym siedzę godzinami [ tak, ja nołlajf.] :)
    imaginy są z najwyższej ligi. :)
    wiesz co, boję się o mojego brata. ostatnio krzyczał na karty, pilot i tv. :)
    z kim ja żyje? haha. xx
    i pomyślec, że w tym roku ma 19 lat. :)
    tak więc, trochę dramy, ale powracając do twojej twórczości, ona jest po prostu NAJLEPSZA ! :)
    to jest takie tam koło ratunkowe w tych innych chwilach.
    całośc - zajebista i błyszcząca. nic dodac, nic ując, skarbie. xoxo
    ahh.. zapomniałabym . nic się nie stało Weroniko, że cię nie było. każdemu mogło się zdarzyc. wiadomo też, że prowadzenie bloga jest cholernie trudne i wyczerpujące. :)
    dziękuje za to, że spełniłaś moje marzenie typu stałego imagina. jestem teraz taka przeeeeszczęśliwa.
    DZIĘKUJĘ bardzo ! ;) x
    nie wiem jak mam ci jeszcze dziękowac. :) wg nie wiem jak ja ci się za to odpłacę. :)
    gratulacje za zajęcie 3 miejsca !
    jestem z ciebie bardzo dumna. :) xoxo
    TRZY RAZY TAK za twoim pomysłem o 20 imaginach. lecz, jest jeden minus - czy dasz radę? czy nie będzie ci ciężko? ; //
    oczywiście, że ci wybaczam ! x
    trzymaj kondycję, życzę nie zliczoną ilośc pomysłów i weny twórczej, trzymam mocno kciuki za kolejne i nie mogę się już doczekac następnych piękności. :)
    *z poważaniem. buziole. xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednak nie jestem pierwsza. *smutek* ;(
      też cię kocham. xo

      Usuń
  4. Jak zawsze cudowne <3
    ps.Mogłabym liczyć na imagin z Niallem? <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zresztą co tu mówić jak zawsze. Dziękuje za dedykacje i pamięć! Weronikers 4ever <3 i jak najbardziej jestem za tym żeby było po 20 tylko nam się nie przemęcz (I przepraszam że tak dużo ich zamawiam ale po prost tak się jaram kiedy mam dedyka i proszę o teraz znowu z Hazzą <3) Ps.Jeszcze raz dziękuje za dedykacje <3 A i wszystko w porządku skoro miałaś badania i gratuluje jeszcze raz wygranej <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Po tak długiej przerwie doczekałam się imaginów <3 Chyba co dzień zagladałam na twoją strone aby sprawdzić czy już jest nowy imagin haha :) Szalona fanka normalnie. Doczekałam sie wreszcie i znowu imaginy są mega, mega, zajebiste, wyjatkowe świetne <33 Oczywiście ze niezły pomysł po 20 imaginów. Dasz rade z pewnością tyle zrobić na raz :) Jeśli moge to chciałabym dedyk na Niala i Liama :) <3 Kocham cię. Kasia P.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, tak, tak!!!
    20 poproszę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne *.* Kocham twoje imaginy <3 Oczywiście chcemy po 20 imaginów, ale się nam nie przemęcz :) To czysta przyjemność i zaszczyt czytać twoje piękne imaginy :) Dziękuję za dedykacje kochanie <3 A co do tego, gdy cię nie było, to my zawsze ci wybaczymy! Wszystko w porządku koro miałaś badania :) A i mogłabym prosić znowu dedyka z Niallem (troszkę smutny, ale jakby to "szczęśliwe zakończenie") ? Po prostu tak bardzo kocham te imaginy i cieszę się, że mam dedyka, że muszę spytać <3 Z góry dziękuję i gratuluję wygranej! <3
    Wenyy kochanie, weny ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście ze chce 20 imaginow ( nwm jak to sie pisze hah) i tez zycze ci zdrowych swiat spędzonych w gronie rodzinnym (czyli tez z nami hahah) KOCHAM CIĘ

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudeńka :D Twoje imaginy są takie NDSJJFPIJLKMFHNJIDAFLCLWNKJ *.*
    20 imaginów?! - brzmi super!
    Dodawanie postów - nie przejmuj się, my rozumiemy <3
    Gratuluję wygranej kochanie :D
    Mogłabym prosić słodkiego imagina z Niall'em? Będę wdzięczna :)
    Kocham ciebie i twe imaginy - CrazyNajal :) x

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, możesz dodawać 20 imaginów... Mogę prosić o jednego dla mnie z Zaynem i Nialem. Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze imaginy genialne. Nie przejmuj się tym, że nie było cię strasznie długo. Każdy ma swoje życie prywatne. Co do tych 20 imaginów to super pomysł! Już nie mogę się doczekać! Mogłabym prosić o dedyka z Zayn'em? Pozdrawiam
    Jula;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne, jak zwykle... Jasne że chce więcej imaginów i twitów... :) B.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jasne,że chcemy więcej super gifów i tweetów o chłopakach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale sie cieszę, ze wróciłaś już nie mogłam się doczekać :)
    Co się stało, że musiałaś jechać na badania ?
    Też mam wolne do 28 :>
    Imaginy Boooskie :*
    Bardzo, ale to bardzo chciałabym abyś dodawała więcej imaginów i tweetów <3
    O jej już nie mogę doczekać się kolejnego postu ♥
    Pozdrawiam i życzę ci miło spędzonych świąt z bliskimi ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście, że chcemy po 20. Cudownie, by było. Uwielbiam Twoją wyobraźnię. Mam nadzieję, że następnym razem pojawi się coś dla mnie np. z Hazzą.


    Wesołych Świąt! Smacznego jajeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny pomysł z imaginami, bardzo fajne były teraz gratuluje miejsca III w konkursie. Mogła bym prosić z Hazzą? Wesołych i zdrowych świąt, mokrego poniedziałku :)

      Usuń
  18. Kochanie dziękuje Ci za tego imagina <3 Cudny ;*
    GRATULUJE zdobycia tych nagród!! Wspaniała jesteś jak zawsze ;*
    I po sto korć TAK jeżeli chodzi o te 20 imaginów! Nawet nie wiesz jak bardzo tęskniłam za Tobą i oczywiście imaginami!!!!!!! ;**
    Czekam na następne i proszę Cię o imagina z Harrym ;*
    Buziaki, Polcia <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej. Fajnie napisac komentarz po takiej przerwie. Ale oczywiscie nie mam ci za zle ze dlugo nic nie dodawalas. Po pierwsze gratuluje wygrania i zdobycia swietnych nagrod. Po drugie TAK jesli chodzi o wiecej imaginow w jednym poscie . Jesli chodzi o te to sa swietne, naprawde bardzo mi sie podobaja. Uwielbiam twoj blog i twoje pomysly. Ciesze sie z tego ze moge byc weronikers :-) jestes swietna! Jesli moge to poprosze o dedyk z zaynem. Zycze dalszej weny i oczywiscie wesolych swiat :-) buziaki klaudia xxx :-*

    OdpowiedzUsuń
  20. Nominuję Cię do Libster Blogger Award! Pytania znajdziesz tutaj: http://imaginy-one-direction-hope-die-last.blogspot.com/2014/04/libster-blogger-award.html <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Czm jeszcze nic nie dodalas czekam od 17 kietnia a jest juz 26 obiecalas ze bedziesz dodawac codziennie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam kochanie, ale miałam swoje powody, przez co nie dodawałam tak długo. Jutro opublikuje imaginy z Justinem, potem spróbuje dodać tweety z 1D i zacznę znowu pisać nowe imaginy z chłopakami.

      Proszę was skarbeńki o jeszcze trochę cierpliwości. Wiem, że to nie łatwe i, że już je chcecie, ale musicie jeszcze trochę poczekać. Tylko o to, proszę :(

      Usuń
  22. Mogę prosić o imagina i Tweta. Maja.

    OdpowiedzUsuń