poniedziałek, 5 maja 2014

INFORMACJA!

zapraszam na 3 bloga, którego prowadzę z moją przyjaciółką!
jest to blog o dietach, motywacjach itd.
ogólnie blog o zmiany ciała, chudnięcia itd.
wstawiamy dla was różne diety, rady, motywacje itd.
dopiero zaczynamy i chcemy go rozkręcić!

proszę was kochane #Weronikers! -> KLIK





Drogie i kochanie #Weronikers! :) 

Z okazji takiej, że dzisiaj kończę 15 lat (tak dziś mam urodzinki :3) mam dla was propozycję! :) 

Untitled

pod tym postem, piszcie wasze zamówienia na imaginy i tweety! 

biorę pod uwagę wszystkie zamówienia! x 

mam nadzieję, że będzie ich dużo, bo potem , kiedy skończę pisać imaginy, zbiorę wszystkie zamówienia z tego posta i rozdam dedykację! 

śmiało piszcie jest ponad 20 imaginów! :) 

Writing a letter for you


I NA KONIEC BŁAGAM WAS O JEDNO, NIE PISZCIE MI POD POSTAMI, ŻE ZANIEDBUJE BLOGA BO TEGO NIE ROBIĘ. DOSZEDŁ MI WŁAŚNIE 3 BLOG DO PROWADZENIA RAZEM Z MOJĄ PRZYJACIÓŁKĄ, WIĘC BĘDZIE TROCHĘ CIĘŻKO. 

NIE ZANIEDBUJE ANI WAS ANI BLOGÓW! 

NAPISANIE 20 IMAGINÓW NIE JEST PROSTE, A Z MAŁO DOSTĘPNYMI GIFAMI JEST TRUDNO, BO NIE DO WSZYSTKICH MOGĘ WYMYŚLEĆ IMAGINY, A POZA TYM, WYMYŚLAM JAK NAJLEPSZE.

WIĘC PROSZĘ WAS ZROZUMCIE MNIE, SMUTNO MI SIĘ ROBI, KIEDY TO CZYTAM.

do zobaczenia w następnym poście! xx


31 komentarzy:

  1. happy birthday :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie ty moje wszystkiego wszystkiego najlepszego!!!
    Zdrowia, szczęścia, pomyślności, odpowiedniego chłopaka, SPEŁNIENIA MARZEŃ! Dalszej kreatywności, wytrwałości z tym co robisz, dążenia do celu!
    WSZYSTKIE WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! <3 TAK BARDZO CIE KOCHAM! ;3
    Nikt się ie gniewa, wszystko rozumiemy! Przynajmiej większość Weronikers rozumie! <3

    Ja jak zawsze z Harrym prosze ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego! xx
    Mogłabym jakiś słodki imagin z Harrym? :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego, dużo szczęścia, zdrowia, weny i czego tylko sobie życzysz :)
    Chciałabym poprosić o zabawnego imagina z Nialem :)
    i jeszcze raz WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Najlepszego! I jakbym mogła prosić o imagina i twetta z Zaynem...
    Pozdrawiam
    Jula;)

    OdpowiedzUsuń
  7. 100 lat, wszystkiego najlepszego, spełnienia wszystkich marzeń i, żebyś spotkała swoich idoli :*
    P.S. tymi głupimi wpisami o tym, że zaniedbujesz bloga itp. wcale się nie przejmuj, bo wiadomo, że każdy ma swoje życie, a wymyślić imaginy i tweety jest ciężko i ja Cię podziwiam <3, a na tego bloga z dietami też chętnie zajrzę, bo mi się przyda ;)
    Jeśli można to prosiłabym coś z Zaynem
    Doma ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglądałam na tego bloga z dietami i uważam, że to naprawdę świetny pomysł. Będę tam zaglądać regularnie :) i mam nadzieję, że dzięki Wam jakoś się zmotywuje i uzyskam fajne porady jak schudnąć i zamaskować różne defekty w mojej figurze. Życzę Wam powodzenia i jestem z Wami :* Do następnego posta tutaj i tam <3
      P. S. Przepraszam, że komentuję tutaj, ale tam nie ma opcji anonimowy, a ja inaczej za bardzo nie mam możliwości :(

      Usuń
  8. 100 lat x2 niech żyje żyje nam !!!! Żyzczę ci przedewszytskim szczęścia, bo na Tytanicu wszyscy byli zdrowi XD Poproszę jeden imagin z Harrym dla mnie i jeden z Zaynem dla Wiktori T

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego kochanie co za zbieg okoliczności masz urodziny tak jak mój kuzyn a ja mam za 2 dni i prosiłbym cie o imagina dla mnie z okazji urodzin 7 maja jeszcze raz wszystkiego najlepszego kocham cie i nie przejmuj tymi obelgami bo to jest trudne prowadzic 3 blogi ja cie rozumiem i wspieram <3

    OdpowiedzUsuń
  10. hahahah wiesz na co składam zamówienie!!! Niedługo sesja więc przyda się trochę rozrywki!!! Musisz odpokutować :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. A i zapomniałam tego imagina poprosiłbym z Harrym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepraszam, że spóźnione ale szczere. Wszystkiego najlepszego. Jak najwięcej tego wszystkiego, czego zawsze sobie życzymy, prawdziwej miłości, przyjaciół, niezapomnianych chwil i jeszcze więcej nie marudzących czytelników. Sto lat!

    A ja chcę i imagin i tweety. Z Hazzą! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Happy Birthday :*. Ja nigdy nie pomyślałam że nas zaniedbujesz :) Jesteś wspaniała i każdy o tym wie<3 Co do zamówienia mogę iamgin z Louis'em a tweeta z Harry'm <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.youtube.com/watch?v=L9ZgPewzc5s <3

      Usuń
  14. Poprosiłabym tweety i imaginy z Louisem <3
    Wszystkiego najlepszego z okazji wczorajszych urodzin <3
    Kocham Cię / Olaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i spotkania swoich idoli <3
    Przepraszam, że spóźnione te życzenia =)
    Jeżeli jeszcze można zamawiać to poprosiłabym o imagin z Niallem ^ ^
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego Najlepszego Aniołku xx
    Szczęścia, zdrówka, spotkania idoli i czego tam sobie zamarzysz xx
    Jeżeli nie byłoby problemu to chciałabym tweeta i imagin z Niall'em :)

    OdpowiedzUsuń
  17. sto lat moja kochana dupko, wszystkiego naj. < 3 kocham cię! ;x
    standardowo poproszę o imagina z harulką. x
    *z poważaniem. buziole. xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam za mój spóźniony zapłon, aniołku! xoxo

      Usuń
  18. Wszystkiego Najlepszego Weronika! STO LAT STO LAT! Spełnienia marzeń, abyś spotkała idoli, abyś była szczęśliwa i wszystko co sobie marzysz! Oby taki talent do imaginów się nie zmarnował :* :* Jeszcze raz wszystkiego Najlepszego! Dziękuje za wszystkie moje zamówienia i dedyki imaginów :* Zawsze twoje imaginy poprawiaja mi humor Kocham cię. Myśle że moge poprosić o imagina z Liamem i twitta z Nialem <33 Kocham cie. Fanka Kasia P.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego kochana :* Spóźnione ale szczere :D
    Chciałabym cię prosić o twitta z Hazzą :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego w Tym dniu i pomyślnie zdania 2 klasy gimnazjum. Chciała bym prosić tweety z Hazza i imaginy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego Najlepszego <3 Jesteś wspaniała i bardzo bardzo cię uwielbiam !!! 100 LAT !!!
    A co do dedykacji chciałabym prosić tweety z Zaynem *_* ~ chinese ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Proszę imagin z Niallem. Jesteś cudowna masz talent, pozdrawiam weny życze ;)

    Kate Horan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki. Nie złożyłam ci życzeń,. JPRD. Sto lat, sto lat!!! Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, tego co tam byś tylko chciała.
      Kocham ;)
      Kate Horan

      Usuń
  23. No to wszystkiego najlepszego! :) Pierwszy raz komentuję, a czytam chyba już od dawna... Chciałam prosić o jakiś smutny imagin z Niallem, np. opisujący rozstanie lub kłótnię i wesoły z Harry'm, np. jego reakcja na wieść o ciąży. :)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę dużo weny! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego skarbie ♥ Zdrowia, szczęścia, pomyślności, wymarzonego ciała :), spełnienia marzeń, wszystkiego co sobie zapragniesz oraz dużo weny! XD
    Kochanie przepraszam bardzo, bardzo, bardzo za spóźnienie z życzeniami ;(((
    Mogłabym prosić o imagin z Niall'em ? <3 Z góry dziękuję i pozdrawiam gorąco :D
    +
    http://voguetravel.pl/one-direction-camp-obozowy-fanclub-.639.t1,polska.2,obozy-letnie.html jedziesz ze mną ? Haha XD Kocham cię Wera <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego Najlepszego :3 i poprosze o imagina z zazdrosnym Harrym ;) dzieki :***

    OdpowiedzUsuń
  26. http://breathsoul0.blogspot.com/ <3
    Zapraszam ;*
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej już 15 stara dupcio? Nie no joke xd To tak życzę Ci na pewno duużo kasy, szczęścia, zdrówka pięknych chwil i wgl tego co najlepsze. Oczywiście spotkania z One Direction ;3 Kolejnych szczęśliwych 15 lat i jeszcze więcej, żebyś słonko dożyła stóweczki <3
    A co do zamówienia to ja bym prosiła hm.. teoretycznie mi to tak obojętnie czy to będzie tweet czy imagin. Jedyne dwa wymagania to Harry i żeby był aż taki przesłodzony ( jeśli oczywiście można prosić )

    OdpowiedzUsuń