piątek, 28 marca 2014

DO WSZYSTKICH!

"zanim coś powiesz,
POSŁUCHAJ.

zanim skrytykujesz,
POCZEKAJ.

zanim się pomodlisz,
WYBACZ.

zanim coś napiszesz,
POMYŚL.

zanim zrezygnujesz,
SPRÓBUJ."








Kochane #Weronikers!

Na wstępie chcę powiedzieć tylko, że to nie jest informacja na temat usunięcia bloga czy coś [bo tak nie jest i nigdy nie będzie] muszę po prostu przekazać wam BARDZO WAŻNĄ INFORMACJE.

Chodzi o chwilowe niepisanie imaginów..

he seems so sad it makes my heart break

A dokładniej: 

OD 29-31 MARCA JESTEM W LUBLINIE. JADĘ ODEBRAĆ NAGRODĘ ZA ZAJĘCIE III MIEJSCA W KONKURSIE O "ŻOŁNIERZACH WYKLĘTYCH". NIE BĘDĘ MIAŁA TAM INTERNETU, WIĘC NIE BĘDĘ MOGŁA PISAĆ. 
JADĘ TAM NA 3 DNI, WIĘC MAM NADZIEJĘ, ŻE PRZEZ TEN CZAS NIE POJAWIĄ SIĘ JAKIEŚ NIEMIŁE KOMENTARZE, BO PAMIĘTAJCIE, ŻE MAM POWIADOMIENIA O WASZYCH KOMENTARZACH I CZYTAM JE NA KOMÓRCE.

perfection

chciałabym, żebyście to zrozumieli [a wiem, że potraficie] i mam nadzieję, że będziecie na mnie czekać, aż wrócę, bo wtedy na pewno coś napisze :)

chciałam wam moje najukochańsze i najpiękniejsze #Weronikers to właśnie przekazać, żebyście się nie martwili i nie dziwili, czemu "nie ma nowych imaginów".

MAM NADZIEJĘ, ŻE BĘDZIECIE TRZYMAĆ ZA MNIE KCIUKI I JEŻELI BĘDZIECIE CHCIELI, TO PO POWROCIE WSTAWIĘ ZDJĘCIE CO WYGRAŁAM.
CHCECIE? :)


pozdrawiam was bardzo cieplutko, życzę wam miłej i słodkiej sobotniej nocy i do zobaczenia po powrocie! :) xx

TRZYMAJCIE SIĘ KOCHANI! <3 

:( | via Tumblr

Untitled





10 komentarzy:

  1. Gratuluję zajęcia 3 miejsca :)
    Będę tęsknić ;(
    Ale rozumiem cię :*
    Pozdrawiam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje ci miejsca którego zajełaś tak szczerze moge powiedzieć że jestem z ciebie dumna i cieszę się twoimi osiągnieciami i szczęściem :). Oczywiście nie moge się doczekać aż wrócisz bo już tęsknie :'(.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Jasne,że wybaczymy. Na czym dokładnie polegał ten konkurs? Chwal się nagrodami! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. dokładnie kochanie polegał na tym, żeby napisać coś albo o tych żołnierzach wyklętych z Wielkopolski lub z całej Polski :)
      trzeba było zrobić prezentację multimedialną, plakat, napisać wierz itd. Każdy wybierał format jaki chciał :)

      Usuń
  4. Misiek, gratuluje!!!
    1 miejsce jest przereklamowane, lepsze 3. ;)))
    Oczywiście,że zrozumiemy. To dla cb ważne,ale i tak napisałaś nam dlaczego nie będzie. <3
    JESZCZE RAZ GRATULUJE! <33333

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację... i udanego wyjazdu :) B.

    OdpowiedzUsuń
  6. hej? dzieje się coś złego? x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie spokojnie kochanie, wszystko ze mną dobrze. Właśnie skończyłam pisać imaginy, jutro je opublikuję i WSZYSTKO napiszę pod postem :) x

      Usuń
    2. dobrze, skarbie. ;) cieszę się, że wszystko w porządku. x

      Usuń