wtorek, 27 maja 2014

możliwość zawieszenia bloga

kochane, wyjątkowe i cudowne Weronikers

pewnie się dziwicie, dlaczego albo po co jest tak zatytułowany post, dlatego już wam wyjaśniam:

jest możliwość zawieszenia bloga, ponieważ chodzi o mnie. Muszę masowo ograniczyć komputer, internet, telefon itd. ponieważ za bardzo to na mnie wpływa i wciągnęło mnie aż do takiego stopnia, że przesiaduję tylko i wyłącznie w domu, a nie na dworze. Źle na mnie to wszystko wpływa, co mogę powiedzieć z sytuacją z wczoraj, nie będę wam pisać tego szczegółowo, bo chcę o tym jak najszybciej zapomnieć, ale mogę wam powiedzieć, że to bardzo mocna i bolesna sprawa, przez którą mogę nawet stracić moją najlepszą przyjaciółkę przez moją głupotę. Tak jak napisałam już powyżej MUSZĘ ograniczyć komputer, dlatego też będę musiała ograniczyć pisanie na blogach. Nie chcę zawieszać bloga na zawsze, tylko na razie na jakiś czas. Będę oczywiście pisać na blogach, ale nie tak często jak to robiłam. Będę to robić raz na jakiś czas. W tym przypadku musicie mnie zrozumieć, bo już niedługo koniec szkoły, więc za szkołę, też się muszę wziąć. Możliwość jest, że zawieszę blogi i swoją działalność najlepiej do końca czerwca, bo wtedy zaczną się wakacje, więc może wtedy będę miała czas. Na razie jeszcze nie podjęłam dokładnej decyzji, do kiedy zawieszę blogi i moją działalność, bo cały czas zastanawiam się właśnie nad zawieszeniem do końca czerwca, ale to jeszcze wam dokładnie później napiszę, czy zawieszam i na ile.

na razie muszę wziąć się za siebie i zrobić wszystko, żebym była lepszym i dobrym człowiekiem.

mam nadzieję, że wesprzecie mnie w tych trudnych chwilach, dacie mi swoją siłę i motywację oraz postaracie się poczekać tak długo ile będzie trzeba.

bardzo was kocham i zależy mi na was, pamiętajcie.


(1) Tumblr

Stay

i love u guys | via Tumblr

Untitled | via Tumblr

Everyday

(6189) Green Eyes *-* #HIDARKFRIENDS | ask.fm/Harrysfeelings69

You&I | via Tumblr

Untitled

tate langdon<3 | via Tumblr

i love you all ♡

Untitled

19 komentarzy:

  1. I tak mało pisałaś to chyba bez różnicy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. złotko, postaw się na moim miejscu. Miej 4 blogi, szkołe, obowiązki domowe oraz inne i weź to spróbuj wszystko ogarnąć w jeden dzień lub kilka, gdy dochodziło ci coś nowego. To nie jest łatwe.

      Widzę, że ty wiesz lepiej co mam robić i, że dla Ciebie to co robię to za mało. Ok, liczę się z każdą opinią i zdaniem, ale myślałam, że chociaż mnie wesprzesz w tych trudnych chwilach.

      Usuń
  2. Kochana rozumiem odpocznij i stań się lepszym człowiekiem (jeśli to możliwe bo Ty jesteś cudowna i lepszym człowiekiem być nie możesz <3) Będę czekać na każdy nowy wpis nawet jeśli ma potrwać miesiąc lub nawet dwa. Prawdziwe Weronikers będą zawsze przy Tobie na dobre i na złe <3 POZDRAWIAM KOCHANA :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem cię, też mam taki problem :)
    Będę tęsknić :*
    Współczuję ci z powodu przyjaciółki, ale nie martw się wszystko się ułoży ^ ^
    Na pewno jej nie stracisz <3
    Pozdrawiam i będę czekać ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnie, odpocznij sobie my poczekamy. Nigdzie nam się nie spieszy. A w ogóle za miesiąc wakacje. Nie będzie szkoły to może wtedy znajdziesz czas. Ale teraz nie zawracaj sobie tym głowy i biegnij przeproś (czy coś tam) przyjaciółkę. Tak jak mówiłam my poczekamy. ♥♥♥
    Pozdrawiam
    Jula;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę Cię rozumiem i jeśli masz potrzebę, żeby odpocząć to odpocznij i poukładaj sobie wszystko, ja na 100% nie odejdę i będę czekać :) Mam nadzieję, że szybko do nas wrócisz, bo będę bardzo, bardzo tęsknić :( Czekam na następnego posta i trzymam za Ciebie kciuki <3 Pozdrawiam i do następnego ;) Doma :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochanie rozumiem cie i prosze nie zawieszaj bloga na dlugo bo ja nie wytrzymam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem, że jesteś zmęczona i w ogóle ale dlaczego odchodzisz? \
    To jest na serio świetny blog :c co ja będę teraz czytać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochanie! :)
      ja nie odchodzę, tylko zawieszam moją działalność na jakiś czas [na razie jeszcze nieokreślony].
      będę pisać, jak wrócę i poukładam swoje sprawy, a przede wszystkim siebie :)

      Usuń
  8. MISIU MÓJ NAJDROŻSZY! KOCHANIE! SKARBIE!
    kocham cię i wierzę, że dasz radę. jesteś bardzo mocną dziewczyną, silną, piękną, pomysłowa, mądra i wszystko co najlepsze. ;) xo na pewno dasz radę, ja w ciebie wierzę i wszystkie inne Weronikers! :) kochanie, nie załamuj się. nigdy nas nie stracisz, bo prawdziwe Weronikers zostaną z tobą forever together! pamiętaj o tym. ;) ja też nie dawno żyłam na krawędzi, bo miałam chwilę słabości z moją przyjaciółką. też się ostro ' pożarłyśmy ', ale wszystko z czasem, złotko się ułożyło. z tobą będzie w tak samo, ja to wiem. pogodzicie się! :) x
    jesteś świetną dziewczyną, nie zapomnij. proszę. :)
    będziemy na ciebie chocby i 10 lat. tak, na prawdę. :)
    dla mnie czas do czerwca, minie szybko. xo
    KOCHAM CIĘ! x
    *z poważaniem. buziole. xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będziemy na ciebie chocby i 10 lat czekały*. pisałam na szybko. wybacz. :)

      Usuń
  9. Zrozumiemy to, ale nie na długo, bo najzwyczajniej na świecie nie wytrzymam. Proszę <3
    Kate Horan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale rób co powinnaś.. Jesteś tu najważniejsza.
      Kocham cię pamiętaj ;)

      Kate Horan

      Usuń
  10. skarbie, tu patuu horan .
    muszę pisać z anonima bo nie mam już nawet siły by się zalogować na google :)
    Z CAŁEGO SERDUCHA PRZEPRASZAM :c
    nie zaglądałam tutaj od bardzo dawna , a jeszcze dawniej nie komentowałam ;c
    wstyd mi za to :(((
    po prostu teraz nie mam siły by cokolwiek robić. tak to jest gdy ktoś cię zawiedzie to tego stopnia. mam nadzieję że to cię nigdy nie spotka :)
    jestem dumna z miana Weronikers i pozostanę w tym małym (no nie takim małym :D) fandomie. <3
    dla mnie zawsze będziesz pięknym,zdrowym,szczęśliwym seksiaczkiem mimo wszystkich przykrości które cię spotkały <333
    nie zapomnę tej radości gdy dodawałaś posta z naszymi kochanymi chłopakami . tej radości gdy czytałam ,,IMAGIN DLA PATUU HORAN. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I DZIĘKI NIEMU TWÓJ DZIEŃ BĘDZIE O WIELE WIELE LEPSZY.
    UŚMIECHNIJ SIĘ! :)''
    wtedy serducho mi się tak bardzo cieszyło :)))
    nawet mojego pękniętego serca uśmiecham się gdy to wspominam :D
    przykro mi z powodu kłopotów z twoją przyjaciółką , myślę że powinnaś pospędzać z nią więcej czasu i udowodnić jej że jest dla ciebie bardzo ważna :)
    może nie byłam tutaj od raczkowania twojego bloga (idąc tym tropem, weszłam na twojego bloga gdy był w okresie ,,dojrzewania'' ,czyli rozkwitania haha ;))
    nie wiedziałam że można do czegoś się tak bardzo przywiązać, nawet przez internet
    Pamiętaj o nas gdy będziesz smutna, że zawsze są osóbki które cię bezwarunkowo uwielbiają i pocieszą w trudnej chwili. FOREVER AND EVER <3
    kocham i przepraszam ;*
    patuu horan

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na ciebie. Tylko nie każ mi długo czekać, bo po prostu nie wytrzymam :) Twoje imaginy są obłędne. Z niecierpliwością czekam na kolejny wpis :)
    PAMIĘTAJ: CZEKAMY NA CIEBIE, JESLI BĘDZIE CI SMUTNO, PRZYPOMNIJ SOBIE O NAS :)
    WCHODZ JAK NAJSZYBCIEJ !!! :)
    Horanooowa <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie mi smutno,że tego nie przeczytasz ale...chciałam Ci pogratulować weny i powiedzieć,że masz zajebistego bloga.
    Jest najlepszy z jakimi dotychczas się stykałam - ZWŁASZCZA Z IMAGINAMI.
    Dzięki Tobie zakochałam się w Niallerze z czego jestem dumna.<3
    To może być śmieszna historia ale..natknęłam się wczoraj na Twojego bloga gdy leżałam w szpitalu ( Tak Tak..poważne problemy. ;;) :c
    Czytałam go cały czas,aż do samej nocy...<3
    Szczególnie wzruszył mnie ten imagin,który pisałaś w tamtym roku bodajże - Niall pisał przeprosiny w późną noc ;; ( #313 Krótkie Imaginy.<3) ♥
    To było cudowne...jesteś wielką artystką i...mam nadzieję,że dzięki tym imaginom i postom na Twitterze zajdziesz gdzieś daleko..<3
    Najlepsze są posty gdzie ktoś jest zazdrosny albo dziewczyna jest w ciąży...*_*
    A JESZCZE LEPSZE SĄ O ZERWANIACH...TAKIE SMUTNE. :C
    Jesteś najlepsza! Jesteś złotkiem wszystkich Directionerek! <3
    ~ Kazu ( Od Pseudonimu ^^) Horan.<3
    PS. NIE ZAWIESZAJ! ZA BARDZO CIĘ KOCHAM ;;;;; <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochanie, nie zawieszam bloga, spójrz na dalsze posty, cały czas dodaje, nie zawiesilam :)

      Usuń
    2. Oj przepraszam...nie zauważyłam.:c
      C-czy mogłabym poprosić o taki długi imagin z Niallem gdy dowiaduje się o ,,mojej'' ciąży? Bardzo bym chciała przeczytać w Twoim wykonaniu...♥
      I z podpisem że to jest dla Kazu Horan? ;; ♥
      Jeśli by się udało,to strasznie Ci dziękuję z góry...♥

      Usuń
    3. To znaczy nie długie tylko tak cudowne jak np. Z Niallem w #313, #335 , #312 i #240 ~ One są genialne ♡

      Usuń