środa, 21 stycznia 2015

propozycja wysyłania imaginów na e-mail

Witajcie Weronikers!

Mam dla Was pewną propozycję (jak wynika z tytułu postu).

Często pytacie mnie, czy nie napisałabym dla kogoś z Was imaginu z 5SOS, Dawidem Kwiatkowskim etc. Jak wiecie, ten blog jest tylko i wyłącznie z imaginami o One Direction, dlatego pomyślałam, że mogę wysyłać osobom (które chcą) imaginy z innymi osobami. Nie chcę robić Wam przykrości, jak odpiszę, że nie robię takich imaginó, więc wpadłam na pomysł, żeby wysyłać Wam imaginy na Wasz e-mail.

Tu od razu ostrzegam, że nie będę wysyłać imaginów z One Direction, bo są one na blogu i z Justinem, ponieważ rozmyślam ponowne odtworzenie bloga z imaginami o Bieberze. Nawet jakbym od nowa zaktualizowała blog z Justinem, to i tak bym musiała usunąć wszystkie dotychczasowe posty i zacząć od nowa je pisać. 
Chcecie, żeby blog znowu zaczął działać? :)

Dlatego tak jak piszę. Jeżeli ktoś chcę dostawać na swojego e-maila imaginy z 5SOS, Dawidem Kwiatkowskim lub z kimkolwiek innym, niech poda mi swojego e-maila tutaj w komentarzu, na twitterze lub na asku, ale wolałabym, żeby wszyscy dali mi tutaj, żebym nie musiała wszędzie szukać.

Jeżeli są już chętne osoby, na takie imaginy, poproszę napisać w komentarzu swój adres e-mail i napisać z kim chcecie imaginy, np.:
"[adres e-mail] i poproszę imaginy z 5SOS"

Tak naprawdę to tylko przykład, ale podałam go, żebyście wiedzieli jak napisać :)

Wszystkie osoby chętne na taką propozycję, zapraszam do komentowania pod tym postem! :)

Akurat jestem chora i zdrowieje w domu, więc czekam na Wasze komentarze!

Pozdrawiam i życzę miłego dnia! x

Leo s2

Neymar Jr

22 komentarze:

  1. Ponieważ ja uwielbiam twoje imaginy i chcę więcej i więcej i więcej, więc poproszę imaginy z Janoskians i jeżeli będziesz chęć miała to z Abstrachuje jak ci się uda ;) e-mail ci podam na fb, bo zmieniłam, a nie każdy musi go znać :p
    Pozdrawiam skarbie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. TAK TAK TAK przywróć bloga o Justinie ! proszę ... nie mogę sie doczekać :) DZIĘKUJE

    OdpowiedzUsuń
  3. ksandra49@hotmail.es i poprosze imaginy z 5sos :) z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Obyś wyzdrowiała �� Ja jestem jak najbardziej za tym by przywrocic bloga o biebsie on byl meeegaaa...ale najbardziej nie moge sie doczekac imaginow z 1D i kolejnych cz opowiadan na twoim 2 blogu ��
    A własnie moglabym poprosic imagin z 5sos?? Email: natalia.szulc@onet.com.pl
    Z gory dziekuje i goraco pozdrawiaam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę przywróć bloga o Justinie.Ja bym prosiła imaginy o Dawidzie Kwiatkowskim lub Neymar'ze Sandi_Kwiatek@wp.pl z góry wielkie dzięki ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Powrót bloga o Justinie to bardzo dobry pomysł :)
    k-karolina13@wp.pl poproszę imaginy o Janoskians ♥♥♥ Z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  7. mfrosik@interia.pl i poproszę imaginy o Neymarze <3

    OdpowiedzUsuń
  8. tak przywróć bloga o Justinie <33 kiedy można sie spodziewać przywrócenie ? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno przywrócę jak najszybciej :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. Ojej zdrowiej szybko! Czekamy na Ciebie :* Z racji tego ze kocham Twoje imaginy to moj email: foreverlove1d@wp.pl i poprosze imaginy z The Vamps

    OdpowiedzUsuń
  10. crazyjuliet01@gmail.com i poproszę imaginy z 5SOS

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Można z Abstrachujami anuka2001@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. O jejki mogłabym prosić o imaginy z 5sos? morgan.s@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedy bedzie blog z Jussem ?

    OdpowiedzUsuń
  15. można z czarkiem z abstrachuje ? dream939@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie słoneczko ciężko jest mi zrobić imaginy z Abstrachuje, ponieważ jest z nimi mało gifów. Może masz kogoś na zastępstwo? :)

      Usuń
    2. Ogólnie słoneczko ciężko jest mi zrobić imaginy z Abstrachuje, ponieważ jest z nimi mało gifów. Może masz kogoś na zastępstwo? :)

      Usuń
  16. kiedy bedze blog z justinem ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już niedługo, pojawią się z nim pierwsze imaginy, ale musicie dać mi czas, wszystko opiszę w nowym poście :)

      Usuń
    2. Okej czekam z niecierpliwością ;)

      Usuń