sobota, 2 lutego 2013

#113 Krótkie imaginy

1) *Chłopcy biegną do Ciebie.*



2) *Harry i Louis patrzą na Ciebie z okna, jak wracasz z randki.*



3) *Zayn mówi Cie dlaczego zaprasza Cię na koncert.*



4) *Niall jest zazdrosny, kiedy flirtujesz z Louisem.*



5) *Zayn mruga do Ciebie i mówi..*
Zayn: Zadzwoń do mnie, kochanie.



6) *Harry robi to, aby zwrócić Twoją uwagę i zaimponować Ci.*



7) *Twarz Zayn'a, kiedy dowiaduję się, że dostajesz dużo nienawiści na Twitterze.*



8) *Harry stara Ci się pomóc w nauce.*



9) *Mina Liam'a gdy redaktor mówi mu, jak Wy dwoje razem słodko wyglądacie.*



10) Redaktor: Masz nową dziewczynę w tajemnicy ?
Louis: [T.I], hmm ? Masz mnie.

2 komentarze:

  1. jebłam ze śmiechu! bije pokłony moje guru! naucz mnie tej sztuki robienia takich imaginów z gifami o wielka i Mądra...
    XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty zaczynasz mnie już wkurzać.

      Usuń