piątek, 1 lutego 2013

Libster Awards

Hejka zostałam nominowana do Libster Awards przez: http://blondynka540.blogspot.com. Muszę odpowiedzieć na pytanie, więc:
1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
1. Lubię spotykać się z przyjaciółmi.
2. Od kiedy jesteś Directioner?
2. 5 stycznia 2011 roku :)
3. Twoje hobby?
3. Słuchanie muzyki, rysowanie c:
4. Masz przyjaciółkę?
Tak :3
5. Kogo słuchasz oprócz One Direction?
5. Linkin Park :D
6. Ile masz lat?
6. 13 lat :D
7. Od kiedy zaczęłaś się interesować pisaniem bloga?
7. Jeżeli dobrze pamiętam gdzieś w 2010 roku :)
8. Kto ci się najbardziej podoba z 1D?
8. Nie lubię między takimi przystojniakami wybierać. Wszyscy mi się podobają c:
9. Opisz swój najśmieszniejszy sen.9. To był sen z Niallem. Byliśmy w Nando's i bardzo miałam ochotę na Nialla i on powiedział, że pójdziemy do łazienki. I robiliśmy to i nagle się okazało, że zamiast do łazienki weszliśmy do kuchni i robiliśmy to przy kucharzach. O.o
10. Lubisz czekoladę?
10. Tak najbardziej mleczną *___*
11. Bez czego nie możesz żyć?
11. Bez koleżanek, telefonu i jedzenia oraz 1D *______*

Tak więc odpowiedziałam na pytania i teraz tak:
P.S. Jeśli nie wiecie o co chodzi to tłumacze:
Nominacja do Libster Awards jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla bloggerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym, nie możesz nominować osoby, która cię nominowała) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie możesz nominować osoby, która cię nominowała.


Jak więc wiecie muszę nominować 11 osób.. Trochę cieżko bo dużo mnie osób nie obserwuje... Możecie pisać w komach wasze blogi.. Też proszę pisać do
[LINK] O to żeby na mnie głosować. PROSZĘ WAS GŁOSUJCIE NA MNIE ! BĘDĘ WAM ZA TO WDZIĘCZNA. PROSZĘ PODZIĘKUJE WAM ZA TO !

4 komentarze:

  1. przyznam, ze naprawde zaslugujesz na ta nominacje! co wchodze na blogger'a ciagle widze nowe posty od ciebie! oby tak dalej! ;))
    _____
    zapraszam na moj fanfic. dopiero zaczynam, ale mam nadzieje, ze i tak zajrzysz. ;))
    http://bytheblinkoftheeye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje to miłe :) Pewnie, że wpadne jeśli masz ochote mogę Cie nominować :)

      Usuń
  2. masz zajebistego bloga :D wielbie twoje imaginy z gifami jak Mort stopy króla Juliana ;D to mój blog

    stellaria180.blogspot.com

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ba masz świetnego bloga! Gdybym wiedziała że istnieje coś takiego też bym Cie nominowała

    OdpowiedzUsuń