niedziela, 24 lutego 2013

#139 Krótkie imaginy

1) *Próbujesz wymknąć się z łóżka, lecz Zayn się budzi i mówi..*
Zayn: Nie, kochanie wróć do łóżka, jest mi zimno bez ciebie.


2) *Louis przypomniał sobie żart który kiedyś mu powiedziałaś.*



3) Redaktor: Harry, powiedz nam o tym kiedy Niall przemówił po raz pierwszy do [T.I].
Harry: Ok, więc byliśmy w czyimś domu i jedliśmy pizzę. Oczywiście Niall miał własną pizze i nie chciał dzielić się z nikim, ale kiedy zobaczył ją po prostu to zrobił, zapytał się jej:
Chcesz podzielić się moją pizza ?


4) *Spotykasz Harry'ego na przystanku zanim był jeszcze sławny.*



5) *Adoptujesz dziecko z Harrym*



6) Ty: Harry skleisz nas razem ?



7) *Spotykasz swojego chłopaka na koncercie za kulisami, gdy Cię zauważa krzyczy..*
Harry: Kochanieeeeeeee !



8) Twój tweet: Mój chłopak je jak świnia @Harry_Styles.
Tweet Hazzy:
Nie można winić mnie, pracowałem i zaostrzył mi się apetyt po tym, co robiliśmy 2 minuty wcześniej.


9) *Jesteś na pikniku z Zaynem.*



10) Niall: Wow Harry, [TI] wygląda dzisiaj pięknie, jesteś pewien, że to twoja dziewczyna ?
Harry: hahahahah tak.

5 komentarzy:

  1. haha nie moge z ostatniego.. <3






    OdpowiedzUsuń
  2. hahahha, ja już nie wiem które komentować....no po prostu wszystkie są SUPER!!!! Piszesz świetne te imaginy z gifami....jesteś u mnie #1 ze wszystkich osób od których czytałam imaginy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 8 jeblam hahaahha XD powala :D wszytskie sa genialne ale 8 najlepsze ahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahahaha :D dobra zmeczylam się....

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnie mistrzowskie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. jebałam ze smiechu xD a ostatnie to mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń