piątek, 8 lutego 2013

#121 Krótkie imaginy

1) *Liam pokazuje, gdzie będziesz siedziała podczas koncertu.*


2) *Jesz kolację z Zaynem.*



3) *Robisz Niallowi włosy codziennie rano.*



4) Niall: Chcę cię teraz.  *czeka aż uzyska odpowiedź*



5) *Louis dumnie nazywa Cię "jego".*



6) *Louis krzyczy..*
Louis: Moje kochanie jest tutaj ! *gdy widzi, że wchodzisz do pokoju*



7) *Louis patrzy na Ciebie tak, gdy mówisz do innych chłopaków.*



8) *Liam czeka na Twoją uwagę.*



9) *Harry pyta Cię gdzie byłaś całą noc.*



10) *Zayn stale wysyła Ci SMS przeprosinowe po Waszej kłótni.*

12 komentarzy:

  1. uwieeelbiam <3
    http://fullofonedirection.blogspot.com/ zajrzyj do mnie! ; p

    OdpowiedzUsuń
  2. hej. nominowałam cię do The Versatile Blogger. Zapraszam do mnie po więcej informacji: i-imaginyonedirection-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. napisałaś,że będziesz się ,,starać" dodawać coś codziennie a tu juz pare dni nie ma...łamiesz mi serce
    z poważaniem GaBa <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak wiem przepraszam nie chce wam /amać serc. Wiem że od paru dni nie dodaje ale.zepsuly sie dwa komputery i nie mam jak dodawać. Dzisiaj ma przyjechać informatyk ale go nie ma więc nie wiem kiedy bedzie ._. Bardzo was wszystkich przepraszam niestety nie poradzę nic na to :c Przepraszam że was zawiodlam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem..trudno ale i tak cie kocham :)

      Usuń
    2. Obiecuje że jak naprawi informatyk komputer to odrazu zabieram sie do roboty i nadrabiam i dla was specjalnie napisze dużo dużo dużo imaginów żebyście mogli co czytać :)

      Usuń
  5. i co?naprawił już?

    OdpowiedzUsuń
  6. Umówił sie z moją mama że przyjedzie jutro w ciągu dnia i zabierze. Jeśli tata pozwoli to będę wchodzić przez ten czas na jego ale zobaczymy jutro xD

    OdpowiedzUsuń
  7. mam słabego bloga :( ale ty masz extra bloga :) zajrzyjj http://mojezyciemojswiat0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń