czwartek, 20 marca 2014

#19 Tweety

1) TWEET DLA JULIET BIEBER. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I CHOCIAŻ JAKOŚ POPRAWI CI HUMOR :)

Tweet Harry'ego: Jadę z @[Twój username] na plażę i ona postanowiła, że będzie prowadzić. [T.I] za kierownicą to nic dobrego.. kochanie, proszę jedź ostrożnie :( x
Untitled



2) TWEET DLA KAROLINA MAŁGORZATA. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SKARBIE SPODOBA I TROSZEŃKĘ POPRAWI CI HUMOR :)

Tweet Harry'ego: Zszedłem na dół, żeby zanieść [Imię synka] do łóżka, gdy nagle zauważyłem go śpiącego na fotelu xx
Twój tweet: @Harry_Styles widać kochanie, że ma coś po Tobie ;) x
Η επίδραση του ύπνου στη μνήμη των παιδιών | Jenny.gr



3) Twój tweet: Tatuś @NiallOfficial jest w trasie, a nasz synek bardzo za nim tęskni, więc postanowiłam, że włączę mu płytę z trasy Take Me Home. Gdy tylko usłyszał śpiewającego tatę od razu się rozpromienił. Czyż on nie jest słodki? xx
Tweet Nialla: @[Twój username] Ja też bardzo za wami tęsknie :( obiecuję, że już niedługo do was przylecę i spędzę z wami dużooo czasu. Kocham was xx
Pinterest



4) Tweet Nialla: @[Twój username] "Nawet bogowie nad nami, nie mogą rozdzielić naszej dwójki. Nie, nic nie może wejść pomiędzy Mnie i Ciebie. Oh, mnie i ciebie." [tekst piosenki You&I] 🌑



5) Tweet Liama: Chodziłem z @[Twój username] po sklepach, gdy nagle ona zauważyła dużego misia, który od razu jej się spodobał. Kochanie, a co ze mną? Przecież, ja mogę być Twoim misiem do przytulana :( x
m | via Facebook



6) Tweet Ruth (siostra Liama): To już niedługo kochani! Niedługo możemy się spodziewać nowego członka rodziny Payne! Jestem bardzo szczęśliwa i już nie mogę się doczekać, aż @[Twój username] i @Real_Liam_Payne zostaną rodzicami x #nowyczłonekrodzinyPayne
Where is the love? | via Facebook



7) TWEET DLA ALEXANDRA BRAVE. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I TWEET Z ZAYNEM JAKOŚ CHOCIAŻ TROSZKĘ POPRAWI CI HUMOR :) 

Tweet Lou (stylistki chłopców): Stoję za kulisami razem z @[Twój username], Zaynem oraz chłopcami i modlimy się, żeby jej koncert wyszedł wspaniale. Ale wiem, że tak się stanie, widząc jej wspaniałych fanów zebranych na koncercie. Będziesz wspaniała kochanie! Daj z siebie wszystko! A wszystkim fanom na koncercie, życzę miłej zabawy! x
Untitled



8) TWEET DLA ANONIMKA SKY. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I CHOCIAŻ TROSZKĘ POPRAWI CI HUMOR :)

Tweet Zayna: Nasz pies chyba wyczuł, że @[Twój username] jest chora i śpi razem z nią. Jestem trochę zazdrosny, bo to ja chciałem się z nią położyć.. zdrowiej szybko kochanie xx #zdrowiej[T.I]
pretty girl swag



9) Twój tweet: Razem z kochaną @JohannahDarling czekamy na lotnisku na @Louis_Tomlinson. Kochanie, tęsknimy za Tobą coraz bardziej :( x
Tweet Louisa: @[Twój username] @JohannahDarling Niedługo wyląduję na lotnisku, jeszcze niecała godzina. Również za wami tęsknie jak szalony x
[Johannah, to mama Louisa :)]
Kajsa | via Tumblr



10) Twój tweet: Nasze małe pikachu, powinno iść już spać, ale nie chcę zasnąć w moim ramionach, więc tatuś @Louis_Tomlinson postanowił, że się tym zajmie. Kiedy wziął go w ramiona, od razu zasnął! Chyba bardziej woli być w tatusia ramionach xx
Tweet Louisa: @[Twój username] Nie przejmuj się kochanie :) Ja mam tylko takie ramiona, w których każdy czuję się bezpiecznie i może zasnąć, chcesz się przekonać? ;) x
» [мє] fényképei





_________________________________________________________________________________

mam nadzieję, że zadedykowane tweety, poprawią humory :) 

wiem, że tweety, to nie to samo co imaginy, ale mam nadzieję, że też wam się spodobają i poprawią humory :) 

ZAMAWIAJCIE TWEETY [BO RÓWNIEŻ JE DEDYKUJĘ TAK JAK IMAGINY] I PISZCIE Z KIM CHCECIE :)


15 komentarzy:

  1. Oj, dawno tu nie zaglądałam. Nadrobiłam zaległości i nadal uważam, że jesteś cudowna. Poproszę i tweety i imaginy i wszystko z dedykacją dla mnie. Z Harrym, jakbyś mogła. Świetne prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej .Miałam dziś zwalony dzień ale ty mi go poprawiłaś.Poprosiła bym o dedyk dla mnie z Zayn'em lub Niall'em
    Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku!!! Jakie słodki szczególnie ostatni i 8 <3
    Mogę prosić jeszcze jednego tweeta?
    ~Sky

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałabym z Louisem proszę ;)
      ~Sky

      Usuń
  4. Jeny, dziękuję za tweeta ;) Ostatni jest słodziutki <3 Jak ja uwielbiam Pikachu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne :*
    Ostatni Tweet był taki słodki ^.^

    OdpowiedzUsuń
  6. ohh, jaki słodki pikachu . są emocje, jest zabawa . xoxo
    czekam na następne. x
    *z poważaniem . buziole. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za dedykacje! Bardzo, ale to bardzo podobał mi się. Wszystkie tweety byly genialne! Pozdrawiam
    Jula;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej ale słodkie i w końcu doczekalam sie tweetow (nwn jak sie to odmienia hah) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam twoje Tweety *_*
    Kocham kocham kocham :D Szkoda ze tak rzadko je dodajesz:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dodaję ich skarbie rzadko, teraz tak wyszło bo bardziej zajelam się imaginami, teraz będę dodawać czesciej tweety :)

      Usuń
  10. prosilabym o tweeta z Niallem dla Oli . Kocham cie za to co robisz xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne :) Jak ja Cię kocham PS sorry że tak dużo zamawiam ale one mi tak poprawiają humor więc teraz bym mogła z Zayn'em

    OdpowiedzUsuń
  12. Imaginy i twetty są fajne mogę prosić o jednego. Natalia.

    OdpowiedzUsuń