niedziela, 16 marca 2014

#343 Krótkie imaginy

1) IMAGIN DLA ALEXANDRA BRAVE, KTÓRA 11 MARCA MIAŁA URODZINY. PRZEPRASZAM, ŻE DOPIERO TERAZ DODAŁAM. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO SKARBIE! 
I JESZCZE RAZ PRZEPRASZAM, ŻE TAK PÓŹNO. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA :)

*Dzisiaj są Twoje urodziny. Przed urodzinami, mówiłaś Zaynowi, że chciałabyś dostać coś wyjątkowego, żeby zapamiętać te urodziny jak najlepiej. Chłopak chcę właśnie tak zrobić, więc postanawia, że namaluję Twój portret. Przez ostatnie dni, Zayn siedział w pokoju godzinami. Myślałaś, że może coś się stało, ale bałaś się go zapytać, więc postanowiłaś dać mu spokój. W dzień Twoich urodzin, Twój chłopak zachowywał się bardzo dziwnie. Bałaś się o niego, ale kompletnie nie wiedziałaś co masz zrobić. Gdy nadszedł wieczór, siedziałaś na kanapie i rozmyślałaś o Zaynie. Nagle ktoś zadzwonił do drzwi. Podeszłaś do nich i gdy je otworzyłaś, zobaczyłaś kuriera z kwiatami.*
Kurier: Proszę, o to kwiaty dla Pani. *podaję ci kwiaty.* Życzę miłej nocy. *powiedział i odszedł.*
*Zamknęłaś drzwi, gdy nagle zauważyłaś, że w bukiecie Twoich ulubionych kwiatów, jest włożona karteczka, na której jest napisane:
"Wszystkiego Najlepszego kochanie!
PS
Przyjdź do mnie na górę - Z xx"
Pomyślałaś, że Zayn jest pewnie w pokoju, w którym przez ostatnie dni, przesiadywał sporą część czasu, więc tam poszłaś. Kiedy weszłaś do środka, byłaś zaskoczona tym co zauważyłaś. Na środku pokoju stał przygotowany stół na, którym były świeczki [które też były rozstawione po całym pokoju] i jedzenie, a przed stołem z róż było ułożone duże serce.*
Zayn: Podoba ci się? *usłyszałaś głos za swoimi plecami.*
Ty: Zayn.. ja nie wiem co powiedzieć..
Zayn: Nic nie musisz mówić skarbie, ten dzień należy dzisiaj do Ciebie. *położył ręce na Twojej talii i brodę oparł o Twoje ramię.* Ale to jeszcze nie koniec niespodzianki. *powiedział i wszedł z Tobą do pokoju.*
Zayn: Pewnie zastanawiałaś się, dlaczego przez ostatnie kilka dni zachowywałem się tak dziwnie.. *drapie się po karku.* Cóż... Bałem się, czy wszystko wyjdzie tak jak sobie zaplanowałem i jeszcze.. *patrzy na Ciebie.* musiałem pomyśleć nad prezentem dla Ciebie, aż w końcu wymyśliłem. *podchodzi do drzwi i coś zza nich wyciąga.* Starałem się zrobić to jak najlepiej... *patrzy w Twoje oczy i odsłania Twój portret.*
Ty: *zakrywasz usta ręką.* Zayn...
Zayn: Wiem, że nie jest najlep- *mówi, ale mu przerywasz.*
Ty: Nawet tak nie mów. *podchodzisz do niego i go przytulasz.* To najlepszy prezent jaki w życiu dostałam. Dziękuję Zayn. *mówisz, a chłopak całuję cię w policzek.*
Zayn: Wszystkiego Najlepszego, skarbie. *mówi i mocno cię przytula.*
domo-eskimo.tumblr.com  domo-eskimo.tumblr.com



2) IMAGIN DLA ANONIMKA SKY. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I HUMOREK CI SIĘ POLEPSZY :)

*Jak zwykle przez swojego szefa, musiałaś zostać w pracy do bardzo późna. Byłaś strasznie wkurzona, bo był piątek, a ty chciałaś jak najszybciej wrócić do domu i spędzić weekend z Twoim chłopakiem, Zaynem. Na dodatek, rozładował ci się telefon i nie mogłaś powiadomić Zayna, że będziesz później. W końcu, skończyłaś pracę i mogłaś jechać do domu. Kiedy jechałaś, spojrzałaś na zegarek, który był na panelu w samochodzie. Była północ. Byłaś wkurzona i jednocześnie bardzo zmęczona. Jedynie czego teraz chciałaś, to wrócić jak najszybciej do domu i zasnąć w ramionach swojego chłopaka. Po niedługiej jeździe, dojechałaś do domu. Weszłaś do środka i ściągnęłaś płaszcz.*
Ty: Zayn? *powiedziałaś cicho i zaczęłaś go szukać.*
Ty: Kochanie? *weszłaś do góry i zaczęłaś szukać go po pokojach. Bałaś się, że coś się stało, bo w żadnym z przeszukanych pokoi go nie było.*
Ty: *Weszłaś po cichu do sypialni.* Zayn? *powiedziałaś cicho i spojrzałaś na łóżko. Uspokoiłaś się i na Twojej twarzy pojawił się uśmiech. Na łóżku z Twoim misiem w ręku [którego dostałaś kiedyś na Walentynki od samego Zayna] spał Twój chłopak. Uwielbiałaś widok śpiącego Zayna. Wyglądał, wtedy jak dziecko, które w życiu niczym nie zawiniło, które było niewinne. Położyłaś się obok niego i popatrzyłaś jeszcze trochę na jego słodko, śpiącą minę. Kiedy obróciłaś się tyłem i chciałaś zasnąć, poczułaś rękę Zayna, która owinęła się wokół Twojej talii i przyciągnęła cię bliżej niego. Czując jego oddech na swoim karku, uśmiechnęłaś się pod nosem i w końcu zasnęłaś.*
Zayn "my angel sleeps" Malik<3 Follow me on twitter: @anapaulina_ca



3) IMAGIN DLA KAROLINA MAŁGORZATA. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I POPRAWI CI HUMOREK PRZED PONIEDZIAŁKIEM :)

*Za dwa dni, Twój chłopak, Louis gra mecz charytatywny, z którego pieniądze pójdą na leczenie chorych dzieci. Jesteś zawodową piłkarką, więc postanowiłaś, że trochę potrenujesz chłopaka, żeby na meczu wypadł jak najlepiej. Twój znajomy, przyniósł wam stroję i poszliście się przebrać. Kiedy byłaś gotowa i związywałaś włosy w kitkę, obróciłaś się do Louisa, kiedy ten ubierał spodenki, ale to nie był najlepszy pomysł.*
Ty: Louis, czy to chociaż raz w życiu umiesz ubrać się tak, żeby mnie nie podniecać? *popatrzyłaś na niego surowym spojrzeniem, ale w środku powtarzałaś sobie, żeby nie patrzeć na to jak ubiera spodnie.*
Louis: Kochanie, to ty sobie coś wmawiasz, ja się ubieram normalnie. *bierze swoje buty [korki] i podchodzi do Ciebie, łapiąc cię za tyłek.* Ale jeżeli chcesz, to w domu możesz mi pokazać, jak to bardzo cię podnieca. *szepcze ci do ucha.*
Untitled



4) IMAGIN DLA RAGGAPL. MOŻE NIE PROSIŁAŚ, ALE TAK SAMA Z SIEBIE CI NAPISAŁAM. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I HUMOREK CI DOPISZE PO NIM :)

*Jesteś zawodową i sławną piłkarką. Podczas treningu, Louis siedzi na widowni i robi wywiad, w którym opowiada o Tobie.*
Louis: O [T.I] mógłbym wiele powiedzieć. To niesamowita dziewczyna z wielkim talentem i z wieloma marzeniami. Wielu fanów pyta się, dlaczego jestem z [T.I], a nie z jakąś sławną piosenkarką. No cóż... Rozumiem, że niektórzy fani woleliby widzieć sławnego chłopaka z zespołu ze sławną piosenkarką, ale ja wole odwrotnie. [T.I], to dziewczyna z moich marzeń. Zawsze chciałem być ze zwykłą dziewczyną, która ma jakieś marzenie, jest zabawna i tak dalej.. Po prostu bałem się, że jak będę z kimś sławnym, to ona i ja dostawalibyśmy masę hejtów. Gdy jestem z [T.I], to gdzie nie gdzie znajdują się hejty, ale jest ich bardzo mało. Człowiekowi nigdy nie dogodzisz, a tym bardziej fanom. Kiedyś jedna osoba zapytała mnie, czy kiedyś ożenię się z [T.I].. *patrzy na Ciebie jak trenujesz i uśmiecha się.* Mogę powiedzieć, że takie plany krążą w mojej głowie, więc ostrzegę wszystkich, że niedługo to może się zdarzyć. Powiem, to jeszcze raz, do wszystkich, którzy nas oglądają. [T.I], to dziewczyna z moich marzeń, kocham ją i nigdy jej nie opuszczę. Mam nadzieję, że wszyscy to zrozumieją i przestaną pisać do mnie na twitterze z kim powinienem być. Bo nie lubię, tak jak pewnie wszyscy, jak ktoś wtrąca się w moje życie. Kocham naszych fanów i wiem, że na pewno zrozumieją moją decyzję. *uśmiecha się i patrzy na Ciebie.*
(1) Tumblr  (1) Tumblr



5) IMAGIN DLA PATUU HORAN. MAM NADZIEJĘ, ŻE NIC CI NIE JEST, BO DŁUGO CIĘ Z NAMI NIE MA. KOCHANIE, CO SIĘ DZIEJĘ? :(
MAM NADZIEJĘ, ŻE WSZYSTKO DOBRZE.
TĘSKNIE ZA TOBĄ <3


Redaktor: Co myślisz o fanach, którzy hejtują Twoją dziewczynę, [T.I] na stronach społecznościowych, takich jak instagram, twitter i wszystkich, które ona ma? *pyta. Niall popatrzył na Ciebie i powiedział..*
Niall: Um, szczerze to mnie obrzydza. Naprawdę, nie mogę uwierzyć, że fani mogą coś takiego mówić. Nie wiem jak to nazwać.. to sprawia, że ja czuję się źle i jestem zdenerwowany, że fani nie mogą zaakceptować faktu, że jestem szczęśliwy z tą dziewczyną. Mam na myśli [T.I], jedną z najsłodszych, najpiękniejszych i najrozsądniejszych ludzi na świecie. Wiem, że ona po raz pierwszy doświadczyła takiej nienawiści i to w takim złym momencie, to jest straszne.. Musiałem jej pomóc przez to przejść. Boli mnie to, że muszę widzieć zdenerwowaną [T.I], to boli mnie, kiedy muszę widzieć ją płaczącą. Ona jest bardzo delikatną dziewczyną, ale nauczyła się, jak sobie z tym radzić. Z dnia na dzień, staję się coraz silniejsza. Jestem szczerze z niej dumny, i z naszego silnego związku. Ona jest niesamowita. *powiedział.*
Redaktor: Mogę przyznać, że ty naprawdę ją kochasz. *mówi, a Niall uśmiecha się, lekko się śmiejąc.*
Niall: I to bardzo, bardzo mocno. *odpowiedział.*
  



6) IMAGIN DLA KASI P. KTÓRA MIAŁA NIEDAWNO IMIENINY. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO KOCHANA! PRZEPRASZAM, ŻE DOPIERO TERAZ DODAJĘ, MAM NADZIEJĘ, ŻE MI WYBACZYSZ :(

*Dzisiaj jest wielki dzień, w końcu spotkasz swojego ulubionego członka zespołu, Nialla Horana. Kiedy w końcu dostałaś się do niego, podałaś mu swojej domowej roboty ciasteczka i powiedziałaś na żarty..*
Ty: Hej Niall, kocham cię, jesteś debilem. *powiedziałaś, a Niall podniósł głowę i popatrzył na Twoją twarz. Chłopak zamarł w słowach.*
Ty: Niall? *powiedziałaś i chłopak wrócił do rzeczywistości.*
Niall: Miło mi cię widzieć skarbie, jesteś piękna, jak masz na imię? *pyta.*
Ty: [T.I]. *odpowiedziałaś.*
Niall: Więc, [T.I].. Chcę poznać cię bliżej, ale nie tutaj, więc może wyszlibyśmy gdzieś razem? *mówi, a ty tylko przytaknęłaś, nie wiedząc co odpowiedzieć.*




7) IMAGIN DLA KASI P. MAM NADZIEJĘ, ŻE TEN RÓWNIEŻ CI SIĘ SPODOBA U HUMOREK CI DOPISZE PO NIM :)

*Zostało kilka godzin do dzisiejszego koncertu. Siedziałaś z chłopaka w pokoju i oglądaliście telewizję. Niestety, nie było z wami Twojego chłopaka, Liama, co bardzo cię zdziwiło, więc poszłaś go poszukać. Po niedługim szukaniu, znalazłaś go w pokoju, gdy ćwiczył.*
Ty: Liam, czemu nie siedzisz razem z nami? *patrzysz na niego.*
Liam: Chciałem się odstresować przed dzisiejszym koncertem, więc postanowiłem poćwiczyć. *patrzy na Ciebie przez chwilę i znowu podnosi ciężarek. Wiedziałaś, że coś się stało.*
Ty: Kochanie.. *zamykasz drzwi i podchodzisz do niego.* Spójrz na mnie. *mówisz, chłopak odstawia ciężarek i patrzy na Ciebie.*
Ty: *łapiesz go za rękę i patrzysz mu w oczy.* Liam.. na pewno na koncercie wypadniesz świetnie. Bądź po prostu sobą, tak ja na każdym koncercie. Fani cię kochają i też wiedzą, że będziesz niesamowity. Ja będę stać za kulisami i trzymać za Ciebie kciuki. Będzie dobrze, skarbie. *uśmiechasz się do niego i pocieszająco go przytulasz.*
Liam: Dziękuję skarbie.. Dziękuję za to, że jesteś. *mówi, a ty całujesz go w policzek. Dotykasz jego ramiona.*
Ty: Liam, co za mięśnie. *mówisz uśmiechając się i wkładając jedną rękę pod jego koszulkę, a drugą trzymając na jego ramieniu.*
Liam: W końcu ktoś musi cię chronić. *uśmiecha się i podnosi cię tak, że owijasz nogi wokół jego talii, a ręce wokół jego szyi.*
Ty: Jesteś słodki, ale czasami mi się wydaję, że też głupi. *śmiejesz się i go całujesz.*
(100+) Tumblr



8) *Jesteś na planie kręcenia teledysku do "Midnight Memories". Jest teraz przerwa w kręceniu, żeby dokładnie omówić scenę, którą mają teraz kręcić. Stoisz poza planem kręcenia i odpisujesz na sama swojej mamy. Nagle podchodzi do Ciebie, Twój chłopak, Liam z balonem w ręku i rzuca go w bok Twojej twarzy.*
Ty: Za co to było? *chowasz telefon i patrzysz na niego.*
Liam: Za nic, od tak sobie to było.. *uśmiecha się, a ty bierzesz balona i rzucasz w jego stronę.*
Ty: Zajmij się lepiej kręceniem teledysku. *mówisz do niego i pokazujesz mu język.*
Liam: A może.. się pobawimy? *mówi, a ty patrzysz na niego zdziwionym wzrokiem.*
Ty: Co? Liam, ile ty masz lat? *pytasz go, śmiejąc się.*
Liam: Kochanie, no wiesz o co mi chodzi.. *podchodzi do Ciebie i owija ręce wokół Twojej tali, a ty się rumienisz.*
♡



9) IMAGIN DLA SUE STYLES, DŻESYKA STUDZIŃSKA, JULIET BIEBER I ADUNIA197. MAM NADZIEJĘ, ŻE IMAGIN WAM SIĘ SPODOBA I HAZZUNIA POPRAWI WAM HUMOREK :)

*Podczas sesji zdjęciowej, było kilka dziewczyn za kulisami i jedna z nich flirtowała z Harrym. Ty siedziałaś za kulisami zdenerwowana, kiedy Harry faktycznie również z nią flirtował. Kiedy Harry przyszedł do Ciebie i próbował cię pocałować, ty odwróciłaś się zdenerwowana.*
Harry: Co się stało, kochanie? *pyta się, patrząc na Ciebie.*
Ty: Oh nic, w ogóle nic. *odpowiedziałaś mu, prawie sarkastycznie.*
Harry: No dalej, powiedz mi.
Ty: Nie chcę. *powiedziałaś, odwracając się do niego.*
Harry: No dalej, piękna. *powiedział, dąsając się.*
Ty: Dlaczego nie chcesz mnie zostawić i wrócić do flirtowania, ze swoją drugą dziewczyną? *powiedziałaś, wstając. Chłopak tylko się zaśmiał i przytulił cię tak, że słyszałaś bicie jego serca.*
Harry: Jedyną osobę, którą kocham i potrzebuję, jesteś ty. Przepraszam, że z nią flirtowałem, ale pamiętaj, że zawsze jesteś najlepsza w łóżku... oraz w łóżku. *wyszeptał do Twojego ucha. Odwróciłaś się uśmiechając i jednocześnie śmiejąc. Położyłaś rękę na jego policzku i wpatrywałaś się w jego piękne, zielone oczy. Harry się uśmiechnął.*
Harry: Kocham cię. *powiedział słodko.*
Ty: Ja też cię kocham. *odpowiedziałaś.*
Harry: [T.I], czy teraz mogę cię pocałować? *pyta.*
Ty: Co chcesz zrob- *mówisz, ale chłopak od razu ci przerywa słodkim pocałunkiem.*




10) IMAGIN DLA POOLCIAA, KTÓRA MIAŁA 14 MARCA URODZINY! WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO SKARBIE! PRZEPRASZAM, ŻE WSZYSTKO TAKIE SPÓŹNIONE :(
MAM NADZIEJĘ, ŻE IMAGIN URODZINOWY [SPECJALNIE DLA CIEBIE] CI SIĘ SPODOBA I, ŻE MI WYBACZYSZ TO SPÓŹNIENIE :(

*Dzisiaj są Twoje urodziny. Nie robisz hucznej imprezy, ponieważ chciałaś ten czas spędzić ze swoim chłopakiem, Harrym, ale niestety razem z chłopakami, musiał wyjechać w swoją kolejną trasę. Było ci smutno, bo musiałaś spędzić ten dzień samotnie [nawet jeśli przyjaciele i rodzina wysyłali ci życzenia]. Jest wieczór. Siedzisz na kanapie, pijąc herbatę i rozmyślając. Nagle ktoś dzwoni do drzwi. Kiedy je otwierasz, zauważasz za nimi kuriera.*
Kurier: Specjalna przesyłka dla Pani z okazji Pani święta. *uśmiecha się i daje ci ogromny bukiet Twoich ulubionych kwiatów i dużą paczkę.*
*Zamykasz drzwi i idziesz do salonu. Wkładasz kwiaty do wazonu i siadasz na kanapie, biorąc dużą paczkę do rąk. Otwierasz ją i aż z wrażenia zakrywasz usta. W pudełku było czerwone, małe pudełeczko, w którym był naszyjnik, śliczna, miętowa sukienka i kremowe szpilki [możecie sobie coś innego wybrać co było w pudełku]. Poleciała ci łza po policzku. Kiedy wszystko wyciągnęłaś, zobaczyłaś, że w środku leży jakaś płyta. Wyciągnęłaś ją i wsadziłaś do DVD. Na telewizorze pojawił ci się obraz. To był film od Harry'ego. Wcisnęłaś play i na telewizorze pojawiła ci się twarz Harry'ego i Nialla.*
Harry i Niall: Niespodzianka! *mówią jednocześnie, uśmiechając się.*
Harry: Witaj skarbie! Na wstępie chciałbym bardzo, ale to bardzo cię przeprosić, że nie mogę spędzić tego ważnego dnia razem z Tobą. Mam nadzieję też, że kwiaty i paczka dotarły na czas.
Niall: Chłopcy i ja życzymy ci wszystkiego najlepszego i tak jak Harry, również cię przepraszamy, że nie jesteśmy w tym dniu z Tobą.
Harry: Kocham cię skarbie i nie mogę się doczekać, aż cię zobaczę. Może być nawet w tej sukience, którą ci przysłałem, albo nawet bez. *mówi, puszczając ci oczko. Niall zaczyna się śmiać i razem z Harrym kiwają ci na koniec filmu na do widzenia.*
(5175) i ship zarry | ask.fm/SupportHazzaStyles





_________________________________________________________________________________

"cena sukcesu to ciężka praca,
poświęcenie i determinacja,
by niezależnie od tego czy
w danej chwili wygrywamy
czy przegrywamy, dawać
z siebie wszystko.."



witajcie moje kochanie, najcudowniejsze #Weronikers! :)

Tumblr


bardzo, ale to bardzo was przepraszam [znowu], że prawie przez 2 tygodnie nic nie dodawałam.. cóż..
musiałam zrobić sobie króciutka przerwę, bo szkoła mnie goniła z poprawami i musiałam pozaliczać co nie co, jak byłam chora..

mam nadzieję, że mi wybaczycie i zrozumiecie moja sytuacje, ledwo co wyrabiam.. ledwo co łączę koniec z końcem :(

Tate ♡ | via Tumblr

mam prośbę:

jeżeli ktoś z was posiada pocztę na gmail.com, albo ma hangouts lub talk na telefonie, to piszcie do mnie. Chętnie z wami popisze, bo z niektórymi osoba piszę, więc z wami też chętnie popiszę. Zawsze odpiszę! :)


Untitled


mam nadzieję, że wybaczycie mi tak późne dodanie imaginów :(

również mam nadzieję, że imaginy wam się podobały.

tak jak już pisałam:

- imaginy zamawiajcie pod postem z imaginami,
- tweety pod postem z tweetami,
- lub oba pod jednym postem, ale piszecie np: 'chcę imagin z harrym i tweeta z louisem'

ok? <3

tiger | via Tumblr

pozdrawiam was cieplutko i życzę wam miłej niedzieli! xoxo

goodbye! | via Tumblr

14 komentarzy:

  1. Bam! Pierwsza!
    Kochanie Ty moje najdroższe DZIĘKUJĘ CI Z CAŁEGO SERCA, A MAM JE STRASZNIE DUŻE (tak twierdzą inni - jestem dla nich zbyt dobra) XD
    Nie musisz przepraszać - moja siostra do tej pory myśli nad prezentem urodzinowym dla mnie :)
    Życzę dużo weny twórczej ;*
    Buźki Alex

    OdpowiedzUsuń
  2. Imaginy jak zawsze zajebiste!! :*
    Kocham Cię i twojego bloga!
    Poproszę tweeta z Zaynem i imagina z Harrym :*
    ~Sky

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG :)
    Świetne :>
    Nie mogłam się doczekać, ale rozumiem bo sama mam dużo nauki :/
    Dziękuje ci za dedykację, zawsze gdy widzę moje imię to tak się cieszę, że nie mogę powstrzymać uśmiechu. Dzięki twoim imaginom cały dzień mam uśmiech na twarzy :D
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  4. KOCHAM TWOJEIMAGINY !!!! Trudno jest mi zdecydować ,który najlepszy....
    PS:Mam młodszą siostrę ,która czyta twojego bloga i chciałam cię poprosić o małą drobnostkę. Otóż wolałabym nie tłumaczyć mojej małej siostrzyce co to znaczy dobra w łózku. Więc gdybyś mogła to te zboczone imaginy dawaj na koniec a je przed nią ukryje. Z góry dzięki Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze skarbie, postaram się tak zrobić, pozdrów ją :)

      Usuń
  5. Aaaa jakie piękne dziękuje za dedykacje :* Kocham Cię jak zobaczyłam dedykacje to myślałam że padnę PS.Mogła bym imagina z Harry'm ?? <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweet imaginki ;3 Normalnie sama słodycz ;*** Prosiłabym o imagina z Zenem :D
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże jak ja kocham te twoje imaginy <3 Codziennie tu wchodzę i oczywiście rozumiem ,że jest ci trudno!!!
    Mogłabym imagina z Louim?? <3

    OdpowiedzUsuń
  8. IJEE<3 Cudny ten imagin kochanie <3
    Nic nie skzodzi że spóźniony liczy sie że pamiętałaś o mnie ;*
    Uwielbiam Cię i te imaginy... Nie przejmuj się tymi spóźnieniami, wiem że jest ciężko. Pogodzić wszystko ze sobą i jeszcze piać tak świetnego bloga to coś ;* Dziękuje jeszcze raz za wszystko!!!! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  9. good morning ! x
    jak zdrówko ? domyślam się , że dobrze . ;)
    muszę coś wyznac ..
    JESTEM DUMNĄ V3RON|K3R$ !
    i'm Weronikers . have a problem ? ;) x
    OMGF .
    OMGF .
    brak tlenu , na pomoc . :)
    jak sama zdążyłaś załapac , twoje cudne cudeńka porwały mi tlen . xx
    masz ode mnie etykietkę GENIUSSS , chyba nie muszę tłumaczyc dlaczego . ;) x
    skąd ty czerpiesz pomysły na takie .. takie zajebistości ? ja się pytam skad ?! odpowiedź jest prosta i logiczna do zrozumienia . z twojej inteligentnej , wspaniałej i genialnej główki .
    imaginy są twórcze i przemawiają do mnie w każdym stopniu . ;) x
    jak tak czytam to wszystko , to serio czuję jakbym tam była . MAGIA ? tagggg ! ;) x
    jesteś chodzącym diamentem . ;)
    mówię trzy razy na tak twoim poczynaniom .
    czasami nawet z LEKKA , podkreślam z lekka , tobie zazdroszczę , bo jakby logicznie pomyślec to z takim talentem i wyobraźnią można wysoko się wybic .
    same plusy , no np . możesz książkę napisac . [ jeśli sie pojawią chęci , oczywiście ] . xx
    pewnie napiszesz , że nie mam przesadzac czy coś , ale ja zaprzeczę i powiem , że jesteś wyjątkowa . pisze samą , szczerą prawdę . tyle . ;)
    teraz trochę o imaginach .
    z każdym kolejnym dniem zakochuję się w nich od nowa i od nowa i od nowa . tak tam rutyna . ;)
    to jest coś pięknego . serio , serio . x
    ciekawa jestem czy wybaczyłaś mi moją wtopę . [ moja nieobecnośc ]
    moja nieobecnośc mnie przeraża . jak mogłam byc taką cholerną idiotką i zapuścic się w nie komentowaniu twojego bloga ? :( NO JAK ? ; c
    ale myślę pozytywnie i pewnie mi wybaczyłaś . tak myślę .. ;)
    jesteś w bujnej liście moich super ziomków . haha . ;) xoxo
    a tak się czuję gdy przeczytam przypadkowego twojego imagina :
    https://www.google.pl/search?q=gif+fajerwerki&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=_hwnU_CECIKm0wW_kYG4Ag&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=655#facrc=_&imgdii=_&imgrc=HjOoP_T5H3RcgM%253A%3BHhYybse5IX7LvM%3Bhttp%253A%252F%252Fi.pinger.pl%252Fpgr97%252F579369980016578052c2efc9%3Bhttp%253A%252F%252Fblogotda
    niech mnie ktoś uszczypnie , bo nie wytrzymuję tego co tu się dzieje .
    Weroniko , kolejny raz podbiłaś moje serce swoim doskonałym talentem . ;) x
    a tak na marginesie - zauważyłam , że coraz częściej ' gwałcę ' Caps Locka . haha . ;)
    ale co ja mogę poradzic na to , że są takie emocje . :)
    trzymaj kondycję , życzę duuuuuuużo weny i trzymam mocno kciuki za następne . ;) x
    PS. mogę prosic o jednego STAŁEGO imagina z harrym ? chodzi o to , jak ma Patuu . ;) jeśli mogę prosic to DZIĘKUJE , jeśli nie zrozumiem . xoxo
    *z poważaniem . buziole . xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo,ale to bardzo przepraszam,że mnie przez tyle czasu nie było. Jak już kiedyś wspominałam,potrąciło mnie auto i teraz jestem u kresu sił. :/
    Wracając do tych cudów:
    Podziwiam ciebie że miałaś tyle zamówień i zdołałaś im sprostać. ! Każdy szczególik mi się podoba i nawet w mojej wyobraźni pojawił się taki obraz. Po prostu jak dla mnie ideał :D .
    Ej..misek. Nie miej doła :c Każdemu zdarza się zły dzień,dwa ewentualnie tydzień, ale się nie smutaj :(
    Co do imaginów to jestem zachwycona bo jest pięknie.
    Jak ja uwielbiam tego bloga xxx !
    Jesteś po prostu niesamowita! Twoje imaginy są cudowne, naprawdę podziwiam cię!
    Mogłabym to wszystko co jest powyżej skrócić do zwykłego komentarza typu "*________________*" Ale uważam, że to byłoby nie fair, bo wykonujesz świetną robotę i należy ci się nieco dłuższy komplement :>
    Szkoda, że nie można wcisnąć guzika: Lubię to! ;)
    Są boskie, piękne, zniewalające(że aż cycki opadają!) fantastyczne, śliczne, cudne, miłe dla oka itede itepe.Nawet nie wiesz jakiego dostaje szału jak widzę imagin dla mnie! Masakra. :D
    1 z Zaynem - niesamowity! Przyjemnie jest tak czytać taki dłuższy :)
    2 z Zaynem -awww...słodki
    1 z Louisem -uuuu takie z nutką zboczonych tekstów *o* LUBIE TO~! ♥ XD
    2 z Lou- Ah...JAK TY MOŻESZ TAK PISAĆ?!JAK?!
    1 z Niallem- OŁ JEA! Tak,tak on jest dla mnie. Ktoś podskoczy ? Takie cudo! ♥
    2 z Niallerem- Myślałam,że tylko ja mam taką zacinę xD
    1 z Liamem- Weź oddaj talent dla ubogich. xD
    2 z Liamem- Ekhem..Policja?Proszę przyjechać na http://takemehomeshufflin.blogspot.com
    1 z Harrym- Ja wcale nie pocałowałam ekranu jak Harry przyliżył swoje usta hahah
    2 z Hazzą- Tutaj miałam ogroooomny uśmiech :D
    Co ja bym bez ciebie zrobiła? Wywołujesz u mnie uśmiech,a to nie lada problem ostatnimi czasy.
    No nic, czekam na kolejne twoje cudne dzieła, bo naprawdę są świetne, widać, że umiesz je tworzyć z pasją. ^^
    Weny ♥
    PS.Mam nadzieję,że wynagrodziłam ci moją nieobecność,ale niektórzy ludzie nie potrafią jeździć z hamulcami -.- ♥
    PSS.Co do tego fanfiction.Na tt wysłałaś nagłówek,który miałaś wstawić na swojego ,,bloga''. Nie wiem czy to było to.Przepraszam cię za kłopot lecz nie ogarniam twittera xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomiałabym xD
      Mogłabym poprosić o imagina z okazji moich 15. (poważny wiek :D) urodzin? Byłabym wdzięczna ♥

      Usuń
    2. tak pamiętam, że to wspominałaś, ale nie mogłam bez Ciebie wytrzymać :(
      wiem co czujesz, bo moją mamę też kiedyś potrącił motor [może nie auto, ale podobnie]..
      mam nadzieję, że wszystko jest już w porządku skarbie, że odpoczęłaś :)
      cieszę się, że już wróciłaś! asdfghjkl

      jasne, napiszę dla Ciebie imagin z okazji 15 <3

      co do tego fanfictionu... nie przypominam sobie, żebym wstawiała jakiś nagłówek na twittera... albo ja mam złą pamięć :o

      Usuń
  11. Jezu kocham twoje imaginy <3 Są takie DBNHFAKDJFHFKYEGUJ *.*
    Mogłabym prosić o imagina z Niallem i tweeta z Niallem? Będę wdzięczna <3
    Weny ♥

    OdpowiedzUsuń