czwartek, 11 września 2014

Wybór fabuły do opowiadania z 1D - wszyscy głosować

Witajcie Weronikers! :)

Na samej górze macie link do trzeciego bloga, wejdźcie, skomentujcie pierwszy post i czekajcie na kolejny post, tylko tym razem już z opowiadaniem, proszę was i dziękuję :)

A teraz:

Pod spodem podaję wam propozycję fabuł do opowiadania z 1D. Wasza rola w tym jest tylko taka, żebyście w komentarzu napisali wybraną przez was fabułę. Która z fabuł otrzyma najwięcej głosów (komentarzy), zostanie użyta w moim opowiadaniu o 1D.

Najlepiej by było, gdyby każdy kto widzi ten post skomentował, bo to jest dla mnie i pewnie dla was ważne, żebym jak najszybciej zaczęła pisać opowiadanie, prawda? 

PAMIĘTAJCIE, ŻE TO OPOWIADANIE, BĘDZIE DŁUGIE, BĘDZIE MIAŁO DUŻO ROZDZIAŁÓW.. MOŻNA NAZWAĆ TO FANFICTIONEM. BĘDZIE DUŻO DO CZYTANIA! :)


PROPOZYCJE:

1) Pierwszy Anonimek:

"Bardzo chciałabym, żeby głównym bohaterem był Zayn. W sumie jest dużo ff typu "dark", więc ja chętnie przeczytałabym coś bardziej "zwykłego". Nie mam takiej wyobraźni i talentów co do pisania, ale przeczytałabym coś w stylu, ze jest dziewczyna z Polski, bo rzadko się to spotyka i może 1D przyjeżdża do Polski, bo jest organizowany jakiś konkurs, czy coś w ten deseń. No i Zayn i bohaterka się w sobie zakochują, później mogą być jakieś różne perypetie, np. rodzice nie będą jej akceptować, bo będą woleli jego byłą, albo fanki nie będą jej lubiły i jakieś takie różne rzeczy. Oczywiście chciałabym, żeby wszystko dobrze się skończyło. Wiem, że to banalne i trochę denne, ale właśnie coś takiego bym przeczytała, lekkiego, bezstresowego i fajnego. Dla mnie jest najwazniejsze, zeby głównym bohaterem był El Maliko :)"


2) Childish:

"Chciałabym, żeby Liam był głównym bohaterem i żeby to był kryminał np. Liam i jego grupa mają za zadanie porwać jakąś dziewczynę i szantażować jej rodziców. Po pewnym czasie Liam się w niej zakochuje i postanawia z nią uciec, ale reszta grupy nie jest z tego zadowolona i ich gonią itp. Coś w tym stylu bym przeczytała."


3) sue styles:

"Pisałam w poprzednim komentarzu, że bardzo chciałabym, żeby mój Tommo był głównym bohaterem. Mało jest o nim ff, więc z chęcią bym o nim poczytała. Co do fabuły, to określonego pomysłu nie mam, ale wpadłam na taki pomysł, żeby bohaterka była siostrą jednego z 1D, ten brat poznałby ją z innymi członkami grupy. Z początku Louis nie przepadałby za nią, a ona za nim i dokuczaliby sobie w każdy możliwy sposób. Dalej mogłoby być, że nadszedł taki dzień, że zostali skazani ze sobą przebywać, zaczną se sobą spędzać więcej czasu i, że z każdym kolejnym dniem Lou i ona, będą do siebie coraz bardziej przekonani. Na dalszy ciąg nie mam pomysłu, to już zależy od Ciebie czy by się to spodobało i byś to bardziej szczegółowo rozwinęła."


4) Anonimek Asia:

"Byłabym w siódmym niebie, albo wyżej, uśmiech nie schodziłby mi z twarzy, gdyby głównym bohaterem był Niall. Dlaczego? To rzecz jasna mój ulubieniec, ale nie tylko tak. Uważam też, że najlepiej spisał by się w tej roli. Pochodzi z Irlandii, gdzie w paru rozdziałach by to pewnie pomogło, farbuje włosy, lubi dużo jeść, gra w piłkę nożną oraz golfa i wiele, wiele innych. Naprawdę. Nialler to kopalnia pomysłów. Przechodząc do fabuły, to myślę, że od początku powinni się nie lubić. Ona by się starała jakoś zaprzyjaźnić, a Horan by ją ignorował. Potem jakaś akcja z napadem, wypadkiem czy coś w tym stylu i (imię jakie wybierzesz dla głównej bohaterki) uratowałaby go. Wtedy Niall zacząłby ją lubić. Ale dopiero, gdy będą musieli samo zostać w domu na święta Bożego Narodzenia, bo loty do Polski i Irlandii zostałyby odwołane, wyznałby jej miłość i dalej samo się potoczy :)"

5) Nasza kochana Dżesyka Studzińska, niestety nie miała pomysłu na fabułę, ale nic nie szkodzi. Napisała za to, że bardzo by chciała przeczytać ff inne niż wszystkie :)

6) Drugi Anonimek:

"Jeśli chodzi o pomysł na jakąś fabułę to może coś o Liamie. Może, że podkochuję się w najładniejszej dziewczynie w szkole, ale żeby nie było wszystko tak ładnie i cukierkowo, to Liam jest wyśmiewany i poniżany w szkole między innymi dlatego, że jest dobrym uczniem i przez jego sytuację rodzinną. Wszyscy w szkole go nienawidzą, a w domu jego ojciec alkoholik znęca się nad jego mamą i młodszą siostrzyczką oraz zawsze powtarza, że nie chciał takiego syna jak on itp. Pewnego wieczoru, gdy główna bohaterka (wybierz sama imię :D) wraca późno od koleżanki, napada na nią właśnie pijany ojciec Liama, lecz Liam ją ratuje i zaczynają się spotykać, a główna bohaterka będzie pomagać mu z problemami w szkole i w domu."

7) Trzeci Anonimek, chciałby, żeby opowiadanie było o Niallu, ale nie ma pomysłu na fabułę i prosi, żebym sama coś wymyśliła :)

Untitled

No muszę przyznać, że mnie zaskoczyliście. Naprawdę macie głowę do takiego czegoś. Bardzo podobają mi się wasze pomysły i nie mogę się doczekać, aż będę wiedzieć, jaki wy byście najbardziej chcieli przeczytać. Kusi mnie, żeby jak najszybciej zacząć :)

Ashton ♥

W razie potrzeby, ja też mam jakieś fabuły w zanadrzu, ale zobaczymy na co wy zagłosujecie i czy będziecie mieli jakieś uwagi, jeśli tak to śmiało piszcie je w komentarzu :)

tak, więc:

TRZY, DWA, JEDEN - KLAWIATURY W DŁONIE I PISZCIE! 

do zobaczenia w następnym poście (w piątek po szkole zacznę pisać nowe imaginy)

kocham was Weronikers! <3




68 komentarzy:

  1. No cóż, ja jestem autorką jednej z propozycji, więc wstrzymuję się od głosowania ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie fabuły są świetne!
    Najbardziej jednak podoba mi się numer 4 i 6 *o*
    A imię będziesz sama wybierać, czy będzie też jakieś małe głosowanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre pytanie.. raczej wybiorę sama, ale to głosowanie, to nie jest wcale głupi pomysł. Jeszcze zobaczę, może zdecyduje się na wasze propozycje i zrobię małe głosowanie :)

      Usuń
  3. 4 tak bardzo prosze ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. A może imię głównej bohaterki to po prostu (T.I.)? Było by fajnie. Głosuje na 6 ale nie z Liamem tylko z Zaynem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem autorką jednego z nich, więc wstrzymuję się od głosowania, podobnie jak pierwszy Anonimek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem autorką jednego z nich, ale to nie zmienia postaci rzeczy. :)
    mimo wszystko chciałabym, żeby wygrał numer 4. xo
    mogłoby byc ciekawie. ;)
    *z poważaniem. buziole. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Głosuję na numer 3, jest bardzo ciekawy i zgodzę się z tym, że nie ma dużo opowiadać z Lou :)
    Dziękuję ci za to, że napisałaś moją wypowiedź xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Numer 6 jest fajne więc może być ciekawie :)
    ~Kasia,

    OdpowiedzUsuń
  9. Mało jest opowiadań z Liamem więc głosuję na nr 6.

    OdpowiedzUsuń
  10. To 6) Drugi Anonimek lub to 2) Childish :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Głosuję na nr. 4, moim zdaniem będzie najciekawsze

    OdpowiedzUsuń
  12. Głosuję na nr 3. Byłoby super jakbyś coś takiego napisała <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Waham się pomiędzy 4, a 6. Ale jednak wybieram 6.

    OdpowiedzUsuń
  14. nr.4 Proooooooszę! *-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepsze 7 i 5. Orginalne.

    OdpowiedzUsuń
  16. nr 6 jest boskie. głosuję na 6.
    ~~M.

    OdpowiedzUsuń
  17. Numer 4 mnie zachwycił. Glosuję na nr. 4. :)
    ~Werka

    OdpowiedzUsuń
  18. Trójka; trojeczka 3!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Obojętnie ktore ale z louim

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie są na prawdę świetne ale ja głosuję na 2 :D chętnie bym przeczytała takie ff z Liamem *o*

    OdpowiedzUsuń
  21. CHCE ZEBYS NAPISALA 4!!!!!!!!!!!!! :dddd

    OdpowiedzUsuń
  22. cztery. Bardzo Cię proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. OOo nawet fajna jest 6. Oddaję swój głos na nr 6:)
    -Aga

    OdpowiedzUsuń
  24. 6.
    sweetgirl_1995.

    OdpowiedzUsuń
  25. 4- głos oddaje na ten numer :D

    OdpowiedzUsuń
  26. głosuję na 6
    ~Madzia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Moim zdaniem cztery

    OdpowiedzUsuń
  28. Zastanawiałam się po między 3, a 4. Wybieram 4!

    OdpowiedzUsuń
  29. Głosuję na 6!!!
    ~Justyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. 4,4,4 i jeszcze raz 4! Bardzo proszę!

    OdpowiedzUsuń
  31. Głos oddaję na 4
    ~Bbb

    OdpowiedzUsuń
  32. Chcę nr. 6.
    ~Karolaa_1997

    OdpowiedzUsuń
  33. 4, ponieważ tak jak pisze Asia, można to rozwinąć, a po za tym jest wiele ciekawych tematów związanych z Niallem, które można tam wtrącić :)
    P.S: Kiedy wyniki i imaigny na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  34. Wybieram 6!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oddaję swój głos na 6
    ~

    OdpowiedzUsuń
  36. Głosuję na numer 4, ponieważ wydaję mi się, że jest najlepszy i najodpowiedniejszy.
    Pozdrawiam.
    Agata.

    OdpowiedzUsuń
  37. cztery, pozdrawiam
    -Iga

    OdpowiedzUsuń
  38. Wybieram 6 :].
    ~~Angelika~~

    OdpowiedzUsuń
  39. 4! Błagam!
    -Weroniker

    OdpowiedzUsuń
  40. Wiem ze wygra 6 lub 4 ale czo tam heh. Najlepsze jest 2 i 1...
    Pozdrawiam cieplo wszystkie weronikers haha

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy 24 września 20:53, racja. Pomimo tego jestem za 5. Ale i tak już ten głos się nie liczy i wybierając między 6, a 4, wybieram 4.
    Więc ostateczny głos oddaje na 4. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej! Ja już oddałam swój głos, ale mam pytanko :) Czy pojawią się tu jeszcze imagify albo najlepiej tweety? Po prostu uwielbiam Twoje imaginy i byłoby fajnie gdyby coś się tu w miarę możliwości pojawiło ;) Jeśli się narzucam to przepraszam. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń