czwartek, 25 września 2014

Wyniki głosowania na fabułę do opowiadania z 1D + miła niespodzianka

Witajcie Weronikers! :)

Untitled

Na początku chciałabym wam powiedzieć, że bardzo mnie zaskoczyliście z liczbą komentarzy. 69? Serio?
Chcieliście, żeby Harry czuwał? haha
Ale cieszę się, że aż tyle Was się zaangażowało!
Mogłoby być tak pod każdym postem - ale się rozmarzyłam haha

Forever-Young

A teraz chciałabym ogłosić wyniki głosowania na fabułę do opowiadania z 1D!

WYNIKI:

 fabuła nr.1 - 3 komentarze,
 fabuła nr.2 - 5 komentarzy,
 fabuła nr.3 - 7 komentarzy,
 fabuła nr.4 - 34 komentarze,
 fabuła nr.5 - 1 komentarz,
 fabuła nr.6 - 24 komentarze,
 fabuła nr.7 - 2 komentarze,

Fine, applause applause


UWAGA!

Rozmyślałam trochę nad tym trzecim blogiem oraz fabułami i doszłam do jednego wniosku. Każdemu z Was podoba się inna fabuła, prawda? Dlatego, wpadłam na pewien pomysł. Wymyśliłam, że wybiorę z tych 7 fabuł, dwie, trzy, a może cztery fabuły i z każdą stworzę fanfiction. Wymyśliłam coś takiego, ponieważ każdemu z Was podoba się inna fabuła i każdy przeczytałby na pewno coś innego. A poza tym, pewnie gdybym wybrała fabułę z największą liczbą komentarzy, to Ci co na nią nie głosowali, mogą być smutni, bo na przykład nie chcieli tej fabuły, a chcieli inną.

Mam nadzieję, że się ucieszycie, że wybiorę więcej fabuł i nie będzie jednego fanfictionu tylko będą dwa, trzy lub cztery!

Najprawdopodobniej mój wybór padnie na fabuły numer: 2, 4 i 6.

Będzie może prawdopodobnie głosowanie na imię głównej bohaterki, więc miejcie się na baczności :)

Holton

Na blogu z imaginami o Justinie Bieberze, pojawiła się również notka o fabułę do opowiadania. Jeśli macie jakieś pomysły, wejdźcie i napiszcie w komentarzu :)

Keep dreaming | via Tumblr

PRAWDOPODOBNIE NAJSZCZĘŚLIWSZA INFORMACJA NA ZIEMI:

Dziś skończyłam pisać imaginy z trzecim chłopakiem z 1D - z Louisem. Zostały mi jeszcze do napisania imaginy z Zaynem i Harrym. Prawdopodobnie zdążę napisać i opublikować imaginy już w ten weekend - ale oczywiście nic nie obiecuje! Dlatego chce Was uspokoić, bo ja już pisałam, że jak będę prowadzić trzeciego bloga, to blogi z imaginami też. Choć nie wiem czy nie usunąć bloga z Justinem, bo widzie, że już nikt go nie odwiedza, ale zobaczymy..
Uwierzcie mi, jak piszę teraz imaginy z 1D, to takiej weny dostałam, że napisałam dość długie te imaginy, jak nigdy w życiu, co jest bardzo dziwne haha

Jensen's laugh :D

His laugh <3

Teraz pożegnam się z wami:

Do zobaczenia w następnym poście, w którym pojawią się już imaginy!

Bardzo Was kocham i mam nadzieję, że trzeci blog się rozkręci - też tak myślicie? :)



(zamiast my followers, powinno być my Weronikers <3)

Thank U! | via Tumblr










8 komentarzy:

  1. Tak bardzo sie ciesze
    Uwazam ze ten pomysl z polaczeniem fabul to swietny pomysl. Juz czekam az zaczniesz pisac. A teraz z niecierpliwoscia czekam na imaginy. Niemoge sie doczekac <3 prosze postaraj sie je dodac w ten weekend. Pa i pozdrawiam. Klaufia xXx

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak bardzo się cieszę że wróciłaś ♥♥ Uważam, że Twój pomysł o zrobieniu więcej ff jest świetny. Już nie mogę się doczekać imaginów :) I jeśli zamawianie jest dalej aktułalne to mogłabym poprosić o imaginy z Harry'm i Louis'em ??? ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że moja fabuła też będzie wykorzystana :) Mam nadzieję, że imaginy dojdą w ten weekend :)
    Pozdrawiam.
    -Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj. :)
    jeeezuu, jak się cieszę. x pomysł z tymi paroma ff jest genialny! :)
    ty wiesz, kochana z kim chciałabym imagina. :) z Hazzusiem, tak. ;) x
    nie mogę się już doczekac, jestem tak bardzo podjarana. xo
    czekam. :)
    *z poważaniem. buziole. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. trochę nie kumam...(ja już tak mam). to kto będzie głównym bohaterem skoro łączysz te wszystkie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie łącze wszystkich w jedno. Będę pisać 3 fanfictiony osobno. Będzie trzech różnych głównych bohaterów :)

      Usuń
  6. Dzięki :) Przepraszam za tak- dla Ciebie- proste i być może niepotrzebne pytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze bardzo gratuluję osobom, których pomysły zajęły jakieś miejsce ;) Chociaż moim zdaniem wszystkie były świetne. Fajnie, że zdecydowałaś się pisać 3 ff, jestem strasznie ciekawa których z chłopaków wybierzesz na głównych bohaterów i naprawdę podziwiam Cię, że masz zamiar się tego podjąć :) Strasznie się cieszę, że wkrótce pojawią się imaginy, już nie mogę się doczekać! Pozdrawiam i do następnego (mam nadzieję, że niebawem ;))

    OdpowiedzUsuń