poniedziałek, 3 lutego 2014

#17 Tweety

1) Twój tweet: Pierwsze kroki z tatusiem @NiallOfficial :) Uwierzcie mi, chcielibyście zobaczyć to na żywo
Tumblr



2) Tweet Nialla: Pojechaliśmy z @[Twój username] i naszą córeczką do moich rodziców.. Darcy była trochę zdziwiona zachowaniem mojego taty hahaha




3) Tweet Zayna: Popatrzcie na te słodkie stópki.. czyżby miał je po tatusiu? @[Twój username] jak myślisz kochanie? ;) x
Twój tweet: @zaynmalik Powiedziałabym, że ma je po mamusi x
 



4) Tweet Zayna: @[Twój username] You and I, not even the Gods above, can seperate the two fo us xx
(to jest tekst z piosenki You & I c:)
FOR THE LOVE OF PRETTY



5) Tweet Gemmy (siostra Hazzy): Siedzę na lotnisku i czekam na @[Twój username] i @Harry_Styles. Tęsknie za wami coraz bardziej :(
Twój tweet: @GemmaAnneStyles Nie martw się kochana, niedługo będziemy xx
Sensxal-bliss | via Tumblr



6) Tweet Harry'ego: Właśnie wróciłem do domu od chłopaków i znalazłem moje dwa skarby w łóżku, czyż to nie jest piękny widok? xx




7) Twój tweet: @Louis_Tomlinson wrócił w końcu z trasy do domu i od razu zajął się naszym maluszkiem, a co z mamusią? :(
Tweet Louisa: @[Twój username] zaraz tatuś, zajmie się mamusią ;)




8) Tweet Johannah (mama Louisa): Właśnie otrzymałam od @[Twój username] zdjęcie mojego maluszka. Tak bardzo za nim tęsknie :( xx




9) Tweet Liama: Wakacje z @[Twój username] i jej najlepszą przyjaciółką. Cieszę się, że razem spędzamy wolny czas :)
Odahm.tumblr.com



10) Twój tweet: Właśnie otrzymałam kwiaty od @Real_Liam_Payne z okazji naszej rocznicy. Dziękuję skarbie! xx
Tweet Liama: @[Twój username] Cieszę się, że ci się podobają, ale chcę cię ostrzec, że to jeszcze nie koniec ;) x
Perfection

8 komentarzy:

  1. Mogłabym wiedzieć z jakiego województwa jesteś??

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju jakie słodkie sa niektóre kocham to co piszesz i pisz to caly czas bo swietnie ci to wychodzi <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd bierzesz te cudowne zdjęcia? :D
    Uwielbiam twoje imaginy z tweetami :*
    Nie mogę się doczekać kolejnych :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio byłam u cioci i internet słabo chodził, ale pierwsze na co próbowałam wejść do twój blog :)
    Booooskie tweety :**

    OdpowiedzUsuń