czwartek, 6 lutego 2014

#339 Krótkie imaginy

1) *Pojechałaś do chłopaków na plan kręcenia reklamy japońskiej z ich udziałem. Cały czas stałaś z boku, żeby im nie przeszkadzać. Podczas, gdy chłopcy śpiewają "Little Things", Liam patrzy na Ciebie. Kiedy Zayn śpiewa fragment piosenki (na gifie), Liam uświadamia sobie jak bardzo cię kocha i jak bardzo chciałby z Tobą być, ale boi się zniszczyć waszą wieloletnią przyjaźń.*
Love ya | via Tumblr



2) IMAGIN DLA POOLCIAA. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I TWARZYCZKA LIASIA POPRAWI CI HUMOR :)

*Wchodzisz do salonu, żeby spokojnie obejrzeć telewizję, gdy nagle zauważasz Liama, który szykuję się, żeby iść pod prysznic. Nie lubisz tego momentu, gdy widzisz go półnagiego, ponieważ wtedy szaleją ci hormony.*
Ty: *próbujesz do niego powiedzieć tak, żeby nic nie zobaczył.* Liam... *przegryzasz wargę i na chwilę zamykasz oczy.* Mógłbyś się pospieszyć z tym kąpaniem?
Liam: Dlaczego? Mnie się nigdzie nie spieszy. *uśmiecha się, podnosi lekko głowę i patrzy na Ciebie.*
  



3) *Przed koncertem pokłóciłaś się z Zaynem i to bardzo poważnie. Nie chciałaś stać za kulisami, więc poszłaś na widownie i stanęłaś bardzo blisko wyjścia z areny. Stałaś tam tylko dosłownie chwilę, ponieważ po chwili zaczęły lecieć ci łzy, więc wyszłaś z areny. Zayn, gdy to zauważył poczuł, że łamie mu się serce i ma scenie zaczął siebie oskarżać, że to jego wina, że to wszystko przez niego.*
Zayn Malik | via Tumblr



4) *Zostało kilka godzin do koncertu. W tym czasie, Zayn wyszedł przejść się z Twoim bratem po placu, gdzie byli wszyscy (chłopcy, ekipa, ty, twoja rodzina itd.) i gdzie był zaparkowany tourbus. Akurat siedziałaś na schodach tourbusu i słuchałaś muzyki, a Zayn rozmawiał z Twoim starszym bratem.*
Twój brat: *mówi, kiedy zauważa, że Zayn się na Ciebie patrzy.* Kochasz ją, jak szalony, prawda?
Zayn: *odwraca się.* Pewnie, w końcu to moja dziewczyna. Cóż mogę powiedzieć.. to dziewczyna prosto z moich marzeń. *uśmiecha się.*
X&O's, babe | via Tumblr



5) IMAGIN DLA PATUU HORAN. MAM NADZIEJĘ, ŻE IMAGIN CI SIĘ SPODOBA I POPRAWI HUMOR MRS. HORAN HAHA <3
(CHCIAŁAM CI ZADEDYKOWAĆ 6, ALE WOLAŁABYM NIE HAHA) XD


*Sekretnie weszłaś do pokoju, kiedy Niall szykował się na wasz ślub.*
Ty: Kochanie! Jesteś gotowy? *mówisz podekscytowanie. Nie byłaś jeszcze w sukience ślubnej, ponieważ chciałaś go zaskoczyć przy ołtarzu. Chłopak jeszcze nie był gotowy.*
Niall: Jeszcze nie, ale pospiesz się i idź do dziewczyn, do zobaczenia później, Pani Horan. *mówi, uśmiechając się.*
   



6) Redaktor: Niall! Słyszeliśmy, że przeżyłeś swój pierwszy raz z [T.I]! Chciałbyś nam coś o tym nieco więcej powiedzieć? *patrzy na niego.*
Niall: Nie chcę się tutaj tym chwalić, bo to nasza prywatna sprawa, ale powiem tylko tyle, że było niesamowicie, ale jeżeli pozwolisz zrobiłbym to chętnie jeszcze raz. *śmieje się.*
Tumblr



7) *Ty i Harry przyjechaliście do jego rodzinnego miasta. Przyjechaliście tam na weekend i od razu Harry wyciągnął cię na spacer. Kiedy tak szliście, Harry wpadł na pomysł, żeby napisać wasze imiona na ścianie jednego z budynku.*
Harry: Napiszę moje imię. *mówi. Napisał jako pierwszy. Kiedy skończył, ty zaczęłaś pisać swoje imię.*
Harry: Harry i [T.I]. *czyta z uśmiechem. Patrzysz na niego, a on patrzy na Ciebie.*
Harry: Perfekcyjnie. *mówi z uśmiechem, gdy cię przytula i całuję.*




8) *Masz kiepski humor, ponieważ masz problemy w związku. Poszłaś do Harry'ego, żeby z nim o tym porozmawiać. Harry jest Twoim najlepszym przyjacielem, który bardzo cię lubi, ale nie wiesz o tym, że chłopak myślał o Tobie więcej niż tylko jako przyjaciółka. Kiedy Harry widzi cię ze swoim chłopakiem, czuję i wie, że on sam mógłby traktować cię lepiej niż on, że mógłby przytulać cię lepiej, całować lepiej, kochać lepiej i, że przy nim mogłabyś być najszczęśliwszą osobą na świecie.*
Ty: Nie wiem, jestem tylko zdenerwowana. *mówisz, gdy wszystko mu powiedziałaś. Chłopak złapał cię za rękę, a ty spojrzałaś na niego.*
Harry: Dlaczego dbasz o tego palanta, [T.I]? *pyta.*
Ty: Nie wiem w ogóle, dlaczego nadal z nim jestem. *stwierdzasz.*
Harry: To na pewno nie miłość.. *wyszeptał. Nastała chwila ciszy.*
Harry: Mógłbym traktować cię lepiej.. *mówi. Spojrzałaś na niego.*
Harry: Teraz głowa do góry i uśmiechnij się dla mnie [T.I]. *mówi z uśmiechem. I ty również powoli uśmiechnęłaś się.*




9) *Ostatnio zmarł pradziadek Louisa. Chłopak bardzo się załamał, ponieważ bardzo zżył się z pradziadkiem. Kiedy chłopcy, mają przerwę w trasie, Louis wykorzystuję tą przerwę, żeby spędzić ją w domu i spróbować pogodzić się ze stratą bliskiej mu osoby. Jako jego dziewczyna, spędzasz z nim każdy dzień, żeby nie czuł się samotny w takiej chwili. Chłopak w myślach, dziękuję Bogu, że ma kogoś kto każdego dnia go uszczęśliwia. Że ma Ciebie.*
Untitled



10) *Twój chłopak, Louis przyszedł na Twój pierwszy pokaz mody, żeby cię wspierać. Jesteś super nerwowa, tym pokazem. Kiedy idziesz po wybiegu, Louis, Twój chłopak patrzy na Ciebie. Jest bardzo Tobą zafascynowany, kiedy idziesz po wybiegu i stwierdza, że jesteś piękna i jest bardzo z Ciebie dumny.*




_________________________________________________________________________________

(od razu przepraszam za imagin numer 6 - wiem taki zboczony haha xd)

(7) Tumblr

w sprawie z usunięciem bloga...

możliwe, że każdy to przewidział, ale.. NIE USUWAM BLOGA Z JUSTINEM!
postanowiłam, że będę go prowadzić dalej. 
postaram się dodawać codziennie imaginy, ale nic nie obiecuję..
mam nadzieję, że blog się jakoś rozkręci :( 


Mam tylko nadzieję, że będziecie odwiedzać tamten blog i komentować :(

http://www.espoirvie.tumblr.com

jeszcze jedna sprawa...

coś znowu się dzieję z komentowaniem.. 

jak było głosowanie to skomentowało, aż 46/47 osób!
(ale możliwe, że jedna osoba jechała z anonimka kilka razy więc..)

chciałabym, żeby osoby, które wchodzą, komentowały posty, było by mi miło :(
chociaż was nie zmuszam, ale byłoby miło :(

(3) fairy tail gif | Tumblr

proszę was, zamawiajcie imaginy, bo lubię pisać takie "wyjątkowe" dla jakiejś osoby, wtedy mam ogromną wenę.. (chociaż zawsze ja mam lol)
zamawiajcie, nie ważne jaka okazja..
ZAMAWIAJCIE ŚMIAŁO! :)

Untitled

mam nadzieję, że imaginy wam się podobały :)

pozdrawiam was bardzo cieplutko i życzę wam miłego wieczoru xoxo

(na koniec, na dobry sen, wstawiam wam braci Brooks z Janoskians - moich kochanych <3)








20 komentarzy:

  1. Świetna notka kocham tego bloga i ciebie
    Chciała bym prosić o Gify dla mnie z Harrym. Całuję kolorowych :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ... Mogę prosić o gifa z Zaynem dla Pysi ??? Pozdrawiam i całuję ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne jak zawsze z reszta masz talent dziewczyno i obuy tak dalej kocham i poprosze imagina z Harrym z gory dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz seryjnie wielki talent i jakbyś wykonała imagin z Liamem dla mnie to byłoby mi niezmiernie miło :*88 <3 / Aneta

    OdpowiedzUsuń
  5. ekhem .. to ja Zuza , która bała się zamawiac imaginy . ;) [ nie wiem czy pamiętasz , ale co tam ] . wyrobiłam sobie konto więc teraz będzie już tylko lepiej . ;) w końcu wróciłam . :) na wstępie chciałabym cie bardzo przeprosic za moją nieobecnośc i nie komentowanie twojego jakże cudownego bloga z powodu zepsutego laptopa . szczerze mówiąc ja go z lekka zepsułam , ale cicho . ;) haha . ;)
    imaginy ... są naprawdę wprost cudownie napisane i odjebane w kosmos [ przepraszam bardzo za moje słownictwo ] , że aż cała się trzęsę z radości . ;) nic dodac , nic ując . to jest tak genialne , że aż nie realne . haha , ale mi się zrymowało . *japoetka* .
    mogę szczerze i otwarcie napisac , że jesteś genialną , cudowaną , pocieszającą i najlepszą bloggerką XXI wieku . jakby to najprościej napisac .. hmm.. dziewczyno ty świecisz , po prostu świecisz i nigdy nie przestaniesz .
    ociekasz zajebistością . ;)
    za taki talent jaki ty posiadasz , powinno dawac medal . ;)
    z okazji nowego roku życzę ci wszystkiego co najlepsze , pieniędzy , zdrowia , szczęścia , pomyślności i miłości . żebyś spotkała idoli i po prostu samych sukcesów w życiu . ;) przepraszam , że tak późno składam życzenia , ale tak wyszło . naprawdę jest mi głupio z tego powodu , że nie mogłam komentowac . czuję się teraz taka przygnębiona . :( sylwestra spędziłam cały czas w domu , podczas gdy moje starsze rodzeństwo świetnie się bawiło .. ale gdy dzisiaj weszłam na twojego bloga , przeżyłam 10 najpiękniejszych minut mojego życia . ;)
    cieszę się , że jesteś . xx
    często wchodzę na inne blogi . w niektórych są również krótkie imaginy , ale gdy na nie patrzę nudzę się i nawet niekiedy przy nich zasypiam . wtedy zamykam kartę i koniec tematu . [ w razie czego , nie miałam zamiaru nikogo obrażac , doceniam i szanuję waszą pracę . jeśli kogoś uraziłam , przepraszam ] . gdy jestem na twoim blogu , potrafię przy nim siedziec godzinami .
    *20.00* cały czas jestem .
    *21.00* nadal jestem na blogu .
    *22.00* jestem obecna . ;) chyba się od tego uzależniłam . ;) nie chyba , tylko na pewno . ;) wiem , wiem dużo słodzę , ale no tobie i blogowi nie można powiedziec *nie* i nie da się temu zapobiedz . ;)
    gdy zawsze mam jakiś dzień * do dupy* albo jestem czymś zdołowana . wchodzę do ciebie moja droga na bloga , odprężam się i czuję się jakbym była *trzy metry nad niebem* . haha . ;)
    twój blog zawsze daje mi pozytywnego kopniaka w tyłek . xx
    gdy pierwszy raz weszłam na twojego bloga i od razu mówię , że przypadkiem , powiedziałam *WOW* .. wielki aplaus dla dziewczyny . perfekcja , czysta perfekcja . kłaniam się nisko . ;) do teraz wchodzę tutaj codziennie . to jest takie coś jak narkotyk [ w dobrym znaczeniu] tylko , że internetowy . ;) x po prostu jesteś pozytywną osobą i zarażasz pozytywną energią . mnie już zaraziłaś . haha . xoxo
    nie wiem jak inni , ale ja już z tego miejsca mogę ogłosic , że jestem #WERONIKERS i stałym *gościem* na blogu . myślę , że nie będziesz się gniewac za to , że tak dużo napisałam . twój blog aż tryska energią . ;) nie wiem jak to możliwe , ale no cóż .. ;) x
    [ napiszę ciąg dalszy tego komentarza pod spodem , bo nie starczyło mi miejsca ] . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczysz jeszcze , że za 10 lat będą mówili o tobie w TV . ;) będą mówili jaka to jesteś wspaniała i jak wielu ludziom sprawiasz radośc oraz o tym jakie dzieło stworzyłaś [ mowa o twoim blogu ] . ;) byc może ja przesadzam , ale ja tak to właśnie widzę . xx
      a moich oczach jesteś *bohaterką* i odwaliłaś kawał dobrej roboty . ;) x
      imaginy są takie jzxjkuhjkjhgery . *______________*
      za każdym razem zapiera mi dech w piersiach .
      masz wielką wyobraźnię [ w znaczeniu dobrym , oczywiście ] , a niektórym tej wyobraźni brakuje i to jest twoja ogromna zaleta z pośród wielu , bo jesteś miła , sympatyczna , kochana , pocieszająca , wspaniała , zajebista , genialna , pomysłowa . INTELIGENTA , a najważniejsze , że umiesz pocieszac ludzi nie tylko imaginami . i to jest ogromny plus . xx
      ten blog to moja druga miłośc , zaraz po Macku . haha . ;)
      cała twoja praca jest tak masakrycznie powalająca i idealna , że aż mnie głowa ze szczęścia boli . ;) x
      raz nawet popłakałam się ze szczęścia i czułam , że jestem naprawdę wesoła . ;) mając świadomosc , że jest osoba która potrafi malutkim gestem , wzbudzic tak wiele emocji naraz u jednej osoby to .. to jest niesamowite . nawet nie potrafię ubrac tego w słowa . ;)
      zastanawiałaś się kiedyś nad pisaniem partowców ? było by to ciekawe . ;) oczywiście nie chcę cię obciążac . rozumiem , że masz życie prywatne . ;)
      tak , to prawda . mały gest , a cieszy jak cholera . ; xx
      hmm.. w tym komentarzu chciałam wszystko co miałabym szansę napisac w ciągu tego miesiąca . :C
      któżby pomyślał , że najdzie się osoba , która składa ci życzenia na nowy rok , miesiąc po sylwestrze *śmiechnasali* .musisz mi wybaczyc mój spóźniony zapłon . ;) x
      ten oto mój komentarz ma grubo ponad 5000 liter . ;) *głupiajaprzecieżniewolnosięchwalic* .
      jeszcze raz chcę cię bardzo przeprosic za to , że nie komentowałam . mam cichą nadzieję , że jednak mi wybaczysz . ;)
      imaginy są piękne i nie są wcale puste . ;)
      dzięki ci za wcześniejszego imagina z harrym . nie miałam takiej okazji , żeby ci podziękowac , więc teraz to robię . ;) DANKE Z CAŁEGO SERCA . xoxo
      bardzo się przy nich ubawiłam . xx
      tweety są słodkie jak zawsze . ;) nie mam do nich żadnych skarg , ani zastrzeżeń . jakby się dobrze zastanowic , to jeszcze nigdy ich nie miałam , a to chyba dobrze . :)
      PS. gdybym mogła prosic imgina z dwudziestoletnią harulką byłabym ci wdzięczna . tak na poprawę humoru . :) a , no i od teraz postaram się komentowac regularnie . więc to już jest koniec , niestety . chciałabym więcej napisac , ale nie chcę , żeby cię później oczy bolały . x
      grise und kise [ nie mam pojęcia jak to się piszę - pozdrowienia i całusy ] . za dużo czasu przebywam z moją nauczycielką od niemca . boję się o moje życie . haha . ;) x
      trzymaj kondycję , życzę weny i trzymam mocno kciuki za kolejne . xx
      *z poważnieniem. buziole . xoxo

      Usuń
  6. Jak ja kocham twoje imaginy :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ŁO MATKO ! TLENU POWIETRZA I WSZYSTKIEGO CO POTRZEBA DO ŻYCIA !
    Cudowne! Jezusie, jak ja to kocham ! Kiedy zobaczyłam, że dodałaś nowego posta zaczęłam wrzeszczeć jak opętana i nie mogłam przestać, naprawdę! Słowo harcerza. Jak już wspominałam nie mogłam przestać wrzeszczeć, u mnie w domu są znajomi brata i od razu przylecieli na górę zobaczyć co się stało. By opanować sytuację mój inteligentny brat powiedział : ,,Złaście na dół bo albo zobaczyła zdjęcie Niall'a bez koszulki albo jak zwykle zaczęła wrzeszczeć do komputera'' haha. Jak widzisz u nas to normalne kiedy wrzeszczę jak widzę twoje posty.
    Z samego rana poprawiłaś mi humor ^^ Dzięki tobie mam uśmiech na twarzy i jestem szczęśliwa.
    Jak czytam twoje imaginy to jakoś tak mi lekko i przyjemnie. Z innymi imaginami tak nie mam. Może dlatego, że twoje są wyjątkowe, niesamowite, nieziemskie, uzależniające ?
    Prowadzisz tego bloga ok. 3 lat, a ja nie mogę nadal uwierzyć, że to jest takie nieziemskie. !
    Zakochałam się w twoim blogu i to na zawsze, do końca internetów xD. KOCHAM, WIELBIĘ I PODZIWIAM CIĘ. Podziwiam dlatego, że jesteś taka wytrwała w swoim blogu, w tym co robisz. Jestem pozytywnie zaskoczona. Mam nadzieję, że kiedyś napiszesz książkę i będę mogła powiedzieć innym : ,,Oto jest zaje.ista książka tak samo jak jej autorka''. Myślę, że odnajdziesz kogoś kto mógłby ogłosić cię światu. CZYSTA MIŁOŚĆ haha.
    Dziękuję za mojego imagina jest po przecudny! Hahah, nie obraziłabym się gdybyś zadedykowała 6 haha <3
    PS.Przepraszam za moją nieobecność przez jakiś czas, ale nie miałam siły gdyż dopero co wyszłam ze szpitala i opadałam z sił. TERAZ JESTEM JAK PUCIAN I MOGĘ ZAWZIĘCIE KOMENTOWAĆ DO KOŃCA INTERNETÓW.
    PSS. Czy to prawda,że chcesz założyć fanfiction ?
    Weny ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym pochwalić twojego bloga ale tego nie zrobie bo dziewczyny wyżej się trochę rozpisały :)
    Mogę Cię poprosić o Imagin z Liam'em dla BFF'ki.Najlepiej jakby był troszeczkę dłuższy była bym mega szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, świetne, świetne...uwielbiam twojego bloga....<3
    Mogłabym cię poprosić o imagin z Niallem dla mnie :D Mam jutro urodziny i to byłby dla mnie wyjątkowy prezent
    ~Martynka Horan ^_^

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne. Zdziwiłabym się, gdyby takie nie były. Muszę pokazać mojej przyjaciółce 6, bo ona "uwielbia", gdy pokazuję jej takie rzeczy XD Po prostu niesamowite *_*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne imagify po prostu kiedy czytam nawet gdy mam zły dzień to od razu mam uśmiech na twarzy. W sprawie zamawiania mogłabym prosić o imagif z Louis'em <3

    OdpowiedzUsuń
  12. KOCHAM CIĘ KOCHAM CIĘ KOCHAM CIĘ x6969696969696969696969 ( Hazza czuwa )
    GENIALNE, NIESAMOWITE I WSZYTSKIE INNE SYNONIMY TEGO SŁOWA ! Skoro mówisz ,że lubisz pisać wyjątkowe imaginy to poproszę jeden z loczkiem <3

    Julia

    OdpowiedzUsuń
  13. boskie fajnie że nie usuwasz bloga o JB
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. hej chce cie prosić o 2 imaginki dla mnie jeden z Niallem a drugi z Liamem jesli mozna plisss

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle cudowne ! <3 Ten z Liamem z dedykacją najcudowniejszy na świece, ty jesteś cudowna ! <3 Dziękuje ;* i jeszcze jak mogę to teraz z Harrym <333

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne kiedy kolejne? czekam z niecierpliwością. :DD

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne, normalnie genialne gify i słowa imaginow ;) @Mika69_1D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeeeju.! Te imaginy są mega. hahha <33 Pamiętam, że jak znalazłam twojego bloga, to byłam w niebie. Ja uwielbiam czytać imagify i twitty. A twoje imagify są nsdbcsjkcbk <33 Kocham to. Jak znalazłam twojego blogaa, to moim celem było przeczytanie wszystkich imagifów w jeden dzień. Udało sie!! Kilka godzin przed komputerem, wzrok zmęczony, ale warto było <33 teraz twojego bloga śledze na bieżąco. I chciałabym mieć twój talent haha <33 kochanie oby tak dalej <33 no i poprosze imagina z z Liamem i Nialem <33 Kasia.P.

    OdpowiedzUsuń