piątek, 14 lutego 2014

#18 Tweety

wczoraj dodałam nowe imaginy, zapraszam do czytania, komentowania i zamawiania! :)



1) Twój tweet: Przed wyjazdem do pracy, przydzieliłam zadanie tatusiowi @NiallOfficial, żeby ubrał nasze dzieci. Kiedy wróciłam do domu, zobaczyłam, że Niall trochę poeksperymentował z ubraniami. Ale czy oni nie wyglądają słodko? x
sweet, 1, baby, thing, little, 2, little baby



2) Tweet Nialla: Z okazji Walentynek kupiłem @[Twój username] ogromnego misia. Kiedy go zobaczyła, od razu wskoczyła w jego ramiona. Jestem trochę zazdrosny, ale wszystkim życzę wesołych Walentynek! xx
happy valentin's day



3) Tweet Danielle: Spędzam dzień z @[Twój username] i @EleanorJCalder! Za chwilę idziemy na lekcję tańca, będzie cudownie! Kocham je xx
Kajsa | via Tumblr



4) Twój tweet: Dzisiaj są przygotowania do naszego ślubu i @Real_Liam_Payne oznajmił, że sam się tym zajmie. Po kilku godzinach zobaczyłam efekt. Kochanie, przeszedłeś samego siebie! xx
Tweet Liama: @[Twój username] Chciałem tylko, żebyś ten dzień zapamiętała jak najlepiej. Cieszę się, że już jutro będę mógł oficjalnie na Ciebie mówić Pani Payne :) xx
Wedding Table Ideas - WeddingThingz



5) Tweet Louisa: Wakacje z @[Twój username]! Cieszę się, że razem możemy je spędzić. Kochanie, możemy iść już coś zjeść? Jestem głodny xx
ebruzen | via Tumblr



6) Tweet Louisa: Z okazji Walentynek, kupiłem [T.I] pieska. Myślicie, że jej się spodoba?
i want a puppy 😔



7) Twój tweet: Właśnie wróciłam do domu i zobaczyłam w sypialni serce ułożone z róż i dołączoną kartkę z życzeniami na Walentynki! Jesteś cudowny skarbie @zaynmalik xx
Tweet Zayna: @[Twój username] cieszę się, że ci się podobają. Po koncercie mam dla Ciebie dalszą część niespodzianki ;)
Roses | via Tumblr



8) Tweet Waliyah (siostra Zayna): Cały czas @zaynmalik i @[Twój username] grają w gry wideo. Gołąbeczki, zróbcie sobie przerwę i dajcie mi obejrzeć mój serial :(
Tweet Zayna: Kochana siostrzyczko, telewizor jest jeszcze na dole. Chcę nacieszyć się, że spędzam ten czas z moją dziewczyną. Dziękuję i kocham cię xx
Too perfect



9) Twój tweet: Mój ukochany mąż @Harry_Styles z okazji Walentynek wysłał mi wieeelki bukiet róż i ku zdziwieniu taki sam kupił naszej córeczce! Jesteś niemożliwy skarbie xx
Tweet Harry'ego: @[Twój username] Cieszę się, że wam się podobają :) Kiedy wrócę z trasy, to tatuś się wami zajmie, na razie bardzo za wami tęsknię. Wesołych Walentynek piękne xx
:)) Violeta | via Facebook



10) Twój tweet: Kiedy wróciłam z pracy, miałam straszną ochotę, żeby zjeść coś dobrego i kiedy weszłam do kuchni, zobaczyłam same dobroci zrobione przez @Harry_Styles! Za bardzo mnie rozpieszczasz skarbie xx
Tweet Harry'ego: @[Twój username] w końcu jesteś moją dziewczyną, a ja lubię rozpieszczać moją księżniczkę ;)
via: facebook

11 komentarzy:

  1. Przepiękne. Z niecierpliwością czekam na następne! Pozdrawiam Jula;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie słodziaki w pierwszym :*
    Ale wielki misiek, chciał bym mieć takiego :)
    Ogólnie świetne :>
    Nie wiem z kąt bierzesz pomysły na takie tweety, podziwiam cię *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Prze cb czuje się jeszcze bardziej smaotna :( nie no żartyuje :) imaginy świetne <3

    Julia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. hahhh i znowu świetne mega imaginy! ten pierwszy z tymi dzieciakami hahhhaha świeetny! też chce mieć takie piękne słodkie imaginy hahah bo chora troche jestem z Liamem i Zaynem <33 Kasia.P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziuchne ♥ <33333 ; ******
    Mogłabym prosić o Lou ; ) ;** ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie mogłabyś napisać dla mnie z Harrym
    wesołych walentynek
    G199

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne :)
    Mogę poprosić z Lou ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne mogła bym prosić z Lou?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam jutro urodziny (19 luty) mogłabym prosić o dedyk z Niall'em albo z Harry'm? Z góry dziękuję xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Super... Zapraszam do siebie na opowiadanie z Zaynem Malikiem w roli głównej http://nie-oceniaj-ksiazki-po-okladce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń