niedziela, 23 lutego 2014

#341 Krótkie imaginy

1) IMAGIN DLA POOLCIAA. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I DZIĘKI NIEMU TWÓJ DZIEŃ STANIE SIĘ O WIELE LEPSZY. 
UŚMIECHNIJ SIĘ! <3

*Jesteś bardzo sławną piosenkarką. Dzisiaj nadszedł dzień Twojego występu na Madison Square Garden. Przygotowywałaś się do niego bardzo długo. Denerwowałaś się, bo miałaś wystąpić przed ogromną publicznością. Chłopcy z One Direction jako Twoi bliscy i bardzo dobrzy przyjaciele, próbowali cię uspokoić i zapewniali cię, że to nic takiego, ale wiedziałaś przecież, że oni nie muszą się już tym denerwować, bo mają już to dawno za sobą, a ty musisz przeżyć to właśnie dzisiaj. Nagle usłyszałaś fanów krzyczących Twoje imię. Bardzo cię to zmotywowało, bo wiedziałaś, że masz ich wielkie wsparcie. Kiedy już chciałaś wejść na scenę, usłyszałaś to co powiedział Harry...*
Harry: No dalej, Liam... Pocałuj ją na szczęście, w końcu jesteś w niej zakochany, wtedy się dowie prawdy.. *mówi, a Liam patrzy na niego zło wrogo.*
*Kiedy wchodzisz po schodach prowadzących na scenę, zatrzymujesz się przez usłyszane słowa, które wypłynęły z ust Harry'ego. Patrzysz na Liama, który od razu odwraca się do Ciebie i uśmiecha się szeroko, patrząc w sufit, żeby nie było widać, że się speszył.*
Untitled | via Tumblr  Untitled | via Tumblr



2) IMAGIN DLA DŻESYKA STUDZIŃSKA. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I DZIĘKI NIEMU BĘDZIESZ SZCZĘŚLIWSZA. 
UŚMIECHNIJ SIĘ! :)

*Jesteś sławną modelką i dzisiaj miałaś sesję zdjęciową z chłopakami z One Direction. Gdy sesja się skończyła, poszłaś się przebrać, a chłopcy z fotografem zaczęli przeglądać zdjęcia i wybierać najlepsze. Gdy fotograf przewija na Twoje zdjęcie z Liamem, chłopak prosi, żeby dodano je do "ulubionych". Liam patrzy jeszcze długo na to zdjęcie i podziwia Twoje piękno. Może się nawet wydawać, że się w Tobie zakochał.*
liam  | via Tumblr



3) IMAGIN DLA JULA SKÓRZEWSKA. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I DZIĘKI ZAYNOWI, TWÓJ DZIEŃ BĘDZIE O WIELE LEPSZY.
UŚMIECHNIJ SIĘ! :)

*Jesteś z chłopakami w szatni przed koncertem. Siedzisz na kanapie i patrzysz w komórkę, gdy dokoła półnadzy chłopcy kręcą się wokół Ciebie, ale Twoją uwagę przyciąga tylko Twój chłopak, Zayn. Kątem oka patrzysz na niego, jak stoi przed lustrem i ubiera koszulkę z jego nazwiskiem i numerem jeden. Masz takie widoki codziennie, ale nadal nie możesz oprzeć się jego ciału.*
one direction | Tumblr



4) IMAGIN DLA ANONIMKA, KTÓRY PODPISUJĘ SIĘ PATI. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I POPRAWI TWÓJ DZIEŃ.
UŚMIECHNIJ SIĘ! :)
PS
PRZEPRASZAM, ŻE NIE JEST WALENTYNKOWY, TAK JAKOŚ WYSZŁO :(


*Chłopcy są na gali rozdania nagród. Podczas krótkiego wywiadu, kiedy Liam odpowiada na pytania, Zayn drażni go, szepcząc mu do ucha...*
Zayn: Pewnie myślisz teraz o [T.I]. Radzę ci o niej myśleć, tylko jak o dobrej przyjaciółce. I na dodatek, lepiej nie myśl też o tym, żeby umówić się z nią na randkę lub poprosić ją o chodzenie. Ja zrobię to pierwszy i, wtedy one będzie tylko moja.
zayn and liam ღ | via Tumblr



5) IMAGIN DLA ANONIMKA, KTÓRY PODPISUJĘ SIĘ EWELINA. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I POPRAWI TWÓJ DZIEŃ O 360 STOPNI.
UŚMIECHNIJ SIĘ! :)

*Harry i redaktor, rozmawiają o tym, że chłopak niedługo zostanie tatą.*
Redaktorka: Harry, wiemy, że ty i Twoja żona, [T.I] będziecie mieć dziecko! To będzie dziewczynka, prawda? *zapytała z podnieceniem. Harry uśmiechnął się na myśl o tym.*
Harry: Um, tak, to będzie dziewczynka. *zapewnia redaktorkę.*
Redaktorka: Cóż, jestem pewna, że będziesz dobrym tatą. Miałam wywiad z Twoją żoną kilka tygodni temu i powiedziała, tak bardzo dużo ciekawych rzeczy o Tobie. Na pewno wasza córka będzie szczęśliwa i na pewno wszyscy razem, będziecie wspaniałą rodziną, którą utrzymasz Harry. *mówi, dzięki czemu Harry się uśmiecha.*
Harry: Dziękuję, to dla mnie dużo znaczy. W rzeczywistości jestem bardzo zdenerwowany, bo tak naprawdę muszę być facetem, który utrzyma swoją rodzinę i sprawi, że wszyscy będą szczęśliwi. *uśmiecha się.*
Redaktorka: Chcę cię o coś zapytać. *mówi, robiąc chwilową przerwę.*
Redaktorka: Jak się czułeś podczas, robienia waszego dziecka? *pyta. Harry i chłopcy zaczynają się śmiać.*
Harry: Uhh... Było bardzo bardzo miło, podobało mi się i nie przeszkodziło by mi nic, żebym zrobił jeszcze jedną córeczkę lub synka. *mówi, śmiejąc się.*
  
  




6) IMAGIN DLA KAROLINA KAROLCIA. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I SPESZONY HARRY POPRAWI TWÓJ DZIEŃ NA LEPSZY.
UŚMIECHNIJ SIĘ! :)

*Ty i Harry jesteście na wywiadzie.*
Redaktorka: [T.I], opowiedz mi o Harrym. *prosi cię. Uśmiechasz się.*
Ty: Co chcesz dokładnie wiedzieć? *pytasz się, a dziewczyna się tylko uśmiecha.*
Redaktorka: Cokolwiek. Może jak zachowuję się rano, co robi podczas trasy, jak rozmawia z fanami, wszystkie dobre rzeczy. *odpowiedziała. Uśmiechasz się ponownie, kiwając głową i spoglądając na Harry'ego. Chłopak uśmiechnął się.*
Ty: Cóż, on jest wspaniałą osobą z wspaniałym sercem, jest super idiotą, ale to mnie rozśmiesza. On czyni mnie niesamowicie szczęśliwą. Szczerze mówiąc, myślę, że jest najzabawniejszą osobą na świecie, to mój osobisty komik. Harry jest specjalnym chłopakiem. On czasami jest bardzo wrażliwy, zachowuję się jak taki palant, um, rano zachowuję się całkiem normalnie, chodzimy ze sobą na randki, czasem robię sobie zdjęcia z fanami, wszyscy są bardzo mili i oczywiście niektórzy nie są, ale mam na to radę, jeśli chcę być Panią Styles, muszę być silną kobietą, wiesz? I um.. Harry jest wspaniałą osobą na świecie, która sprawia, że każdy się uśmiecha. Kocham go. Naprawdę. *mówisz, uśmiechając się na myśl o nim. Odwracasz się i patrzysz na Harry'ego.*
Redaktorka: Harry się zawstydził. *pokazuje. Harry zaczął chichotać.*
Harry: Nie jestem wspaniałą osoba na świecie, kochanie. *mówi, kładąc rękę na Twojej nodze.*
Ty: Tak, jesteś. *flirtujesz z nim, przy okazji go szturchając.*
Harry: Oh przestań, rumienię się, naprawdę teraz się rumienię i jestem bardzo gorący tak jak [T.I]. *mówi śmiejąc się.*
  



7) IMAGIN DLA PATUU HORAN. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I DZIĘKI NIEMU TWÓJ DZIEŃ BĘDZIE O WIELE WIELE LEPSZY.
UŚMIECHNIJ SIĘ! :)
PS
KTO CI POWIEDZIAŁ, ŻE "MAM ZACZĄĆ" PISAĆ FANFICTION? :O

*Koncert chłopców. Stoisz za kulisami i oglądasz występ. Jeszcze przed koncertem, Niall poprosił cię, żebyś go pocałowała na szczęście, ale ty odrzuciłaś prośbę. Chłopak się lekko zdenerwował i przed wyjściem na scenę, powiedział, że zrobi coś czego będziesz pragnąć, ale tego nie odstaniesz. Oglądając koncert, cały czas zastanawiałaś się co to może być, gdy nagle Louis i Niall stoją obok siebie i chłopak całuję Tommo w policzek. Zrobiłaś się trochę zazdrosna, bo chciałabyś właśnie w tej chwili, stojąc za kulisami, poczuć jego słodkie usta, ale nie wiesz czy tak się stanie, bo chłopak powiedział, że tego nie dostaniesz.*
Nouis | via Tumblr



8) *Razem z córką jesteście z chłopakami w trasie. Twój mąż, Niall zabrał waszą córkę do studia nagraniowego, gdzie razem z chłopakami nagrywa piosenki na nowy album. Podczas przerwy, Niall nagrywa dla Ciebie krótki filmik.*
Niall: Powiesz mamusi "hej"? *kiwa do kamery i patrzy na waszą córeczkę.*
Córeczka: Heeeeej mamusiu. *kiwa ci.*
(27) Tumblr  (27) Tumblr



9) *Louis opowiada o Tobie na wywiadzie.*
Redaktorka: Słyszeliśmy, że chodzisz z dziewczyną o imieniu [T.I] od zeszłego tygodnia, prawda Louis? *pyta. Louis jest zaskoczony i mówi..*
Louis: Co? Gdzie to słyszałaś? Ja nie mam nic wspólnego z dziewczyną o imieniu [T.I]. *stwierdza.*
*Chwila ciszy.*
Louis: *zaczyna się śmiać.* Żartuję. Jestem z dziewczyną o imieniu [T.I], która, jak muszę szczerze stwierdzić, ma lepszy tyłek od mojego i naprawdę ją kocham. *mówi redaktorce.*
  



10) IMAGIN DLA SUE STYLES. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I O MILION STOPNI POPRAWI TWÓJ DZIEŃ HIHI.
UŚMIECHNIJ SIĘ! :)
PS
WIEM, ŻE NIE PROSIŁAŚ, ALE TO JEST MOJE PODZIĘKOWANIE ZA TWOJE DŁUUUGIE KOMENTARZE, KTÓRE PISZESZ. BARDZO KOCHAM JE CZYTAĆ I MAM NADZIEJĘ, ŻE NIE PRZESTANIESZ ICH TAKICH DŁUUUGICH PISAĆ :)

*Ty i Louis jesteście razem, ale zarząd nie chce, żeby tak było, więc planuję zrobić wywiad w którym Louis powiedziałby, że nie jesteście ze sobą. Bolało cię to, że nie mogłaś być z Louisem, bo zarząd tego nie akceptuje.*
Facet: Powiedz to, co masz napisane na ekranie. *powiedział i Louis popatrzył na ekran.*
Louis: Nie. *odmówił, kręcąc głową i patrząc w górę.*
Facet: Louis, no dalej. *powiedział.*
Louis: Nie zrobię tego do cholery! Ona jest moją dziewczyną, nie będę kłamać innych, że jej nie kocham! *powiedział.*
Facet: Louis. *powiedział, patrząc na niego. Louis przewrócił oczami, kiedy popatrzył na ekran. Kamera najechała na niego i zaczęło się nagrywanie na żywo.*
Louis: Witajcie wszyscy. *zaczął czytać z ekranu.*
Louis: Jak wszyscy wiecie, jestem z dziewczyną o imieniu [T.I], ona jest moją dziewczyną i nie zamierzam kłamać. Ona jest jedyną osobą, która sprawia, że jestem szczęśliwy i mam nadzieję, że większość z was rozumie, dlaczego ją bardzo kocham. Mam nadzieję, że wszyscy traktujecie ją w porządku, bo nie chcę, żeby kiedykolwiek była zdenerwowana lub smutna. Bez względu na to, co mówi do mnie zarząd, ja nigdy jej nie zdradzę i nigdy nie okłamię. Kocham cię, [T.I]. *mówi, w ogóle nie patrząc na ekran z napisami i przez to co powiedział, wywołał zdenerwowanie w zarządzie.*
  





_________________________________________________________________________________

"Nigdy się nie poddawaj, nawet jeśli czujesz, że nie możesz iść dalej."

Witajcie moje kochanie #Weronikers! :)

jak mija wam weekend?
co porabiacie? :)

baby  | via Tumblr

kiedyś jedna osoba zapytała mi się, czybym nie zaczęła pisać długich opowiadań..
w sumie fajny pomysł, ale nadal się nad nim zastanawiam.
a wy co o tym myślicie? :)

I Won't Depend in Anyone Anymore

na moich 2 blogach, po lewej stronie jest takie okienko "informacja" i tam pisze dokładnie tak:

"Możecie u mnie zamawiać imaginy na wybraną okazję, nawet na poprawę humorku! :)"

więc, dlaczego mi piszecie, że np.:
- "pewnie masz dużo zamówień, ale chciałabym zamówić z.."
- "trochę mi głupio zamawiać, ale.."
itd.

oj głuptaski, moje głuptaski :)

jeśli tak napisałam w okienku, to nie macie się bać u mnie zamawiać imaginów! :) 
ja zawsze chętnie czekam, kto jaki imagin zamówi i zawsze BARDZO CHĘTNIE go napisze.
więc, proszę was kochani, nie bójcie się zamawiać, tylko piszcie śmiało z kim, a ja go napiszę :)

ed sheeran Tumblr

INFORMACJA:

RÓWNIEŻ MOŻECIE ZAMAWIAĆ DEDYKACJĘ NA TWEETY!
TAK SAMO JAK NA IMAGINY, TEŻ PISZECIE Z KIM! :)

AHA, ALE PROSZĘ WAS O JEDNO:

JEŚLI CHCECIE DEDYKA NA TWEETA - PISZECIE POD POSTEM Z TWEETAMI.
JEŚLI CHCECIE DEDYKA NA IMAGINA - PISZECIE POD POSTEM Z IMAGINAMI.
JEŚLI CHCECIE NA IMAGINA I NA TWEETA - PISZECIE POD WYBRANYM POSTEM, ALE TYLKO RAZ.
W RAZIE CZEGO PISZCIE CZY MA BYĆ TWEET CZY IMAGIN :)

BARDZO WAS PROSZĘ, BO WTEDY SIĘ GUBIĘ I NIE WIEM CZY CHCECIE TWEETA CZY IMAGINA. 

I'm thinking of doing more imagines. Should I?

mam nadzieję, że imaginy wam się podobały i poprawiły wam humor :)

pozdrawiam was bardzo cieplutko i życzę wam udanej niedzieli i powodzenia jutro w szkole (jeżeli ktoś nie ma ferii) a ci co mają ferie, to życzę udanych ferii xx

BOM💣Im pregnant



19 komentarzy:

  1. Cóż nie dostałam chyba dedyka ale i tak miałam dupne urodziny...
    No ale nic!!!!
    Imaginy super!!!
    I...PIERWSZAAAAA HA!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, ale to bardzo dziękuje za dedyka. Jesteś genialna. Kocham twoje blogi i nie mogę się doczekać nowych postów na nich. Pozdrawiam
    Jula;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super imaginy.. Mogę prosić z Zaynem. I serdecznie zapraszam Ciebie jak i Was wszystkich na mój blog z opowiadaniem o Zaynie Maliku w roli głównej-----> http://nie-oceniaj-ksiazki-po-okladce.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)

    PS Sorki za spam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubustwiam twoje imaginy !!!!!

    Julia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo podobał mi się ten 3 <3
    Lepiej zacznę męczący tydzień w szkole :/
    To ja proszę jakiegoś sexy z Harrym ;* ahahahahah :)
    MIŁEGO WIECZORU WERONIKERS + WERONIKA <3 ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero trafiłam na Twojego bloga i jest naprawdę świetny <3
    Gify są super i bardzo podoba mi się pomysł z tweet'ami ;)
    Będę tu zaglądać regularnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosiłabym o gifa z Panem Malikiem w roli głównej... ♥
    Z góry dziękuję i pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba ominęłaś dedyk który chciałam, ale nic się nie stało :) Za to imaginy meega haha :) Jak zwykle świetne :) Myśle że tym razem mnie nie ominiesz i nie zapomnisz, dlatego poprosze imagin z Zaynem i Liamem <3 Kasia.P.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaaa jaki piękny ten z dedykacją ale oczywiście wszystkie są piękne co tu dużo mówić cieszę się że pamiętałaś od dedykacji DZIĘKUJE dzięki Tobie nareście się dziś uśmiechnełam :* PS. Zmieniłam nazwę

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne :)
    Dziękuje za dedyk :*
    8 było takie słodkie ^.^

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham .
    k o c h a m .
    k o c h a m .
    imaginy spadają mi po prostu z nieba .
    dodają mi skrzydeł . ;) x
    urzekło mnie to wszystko totalnie .
    czy ty sobie zdajesz sprawę jakie to jest zajebiście dobre ? :)
    pewnie tak , ale spytac nie zaszkodzi .
    i tak co u ciebie słychac kochana ? xx u mnie jest do dupy [ i'm sorry ] , bo skończyły mi się ferie tydzień temu i teraz będę ubolewac nad tym . :c
    nie spodziewałam się , że zadedykujesz mi imagina choc nawet nie prosiłam . :)
    jestem bardzo mile zszokowana . :)
    dziękuje bardzo , bardzo . imagin jest słodki i chciałabym miec takiego swojego , broniącego lou . :) dziękuje . :) x
    co bym napisała o twoich dokonaniach to i tak tego wszystkiego dobrze nie opisze , bo imaginy są bezcenne . xoxo
    wiem , że to głupie , ale mam potrzebę wchodzenia na twój blog co ok. 10 minut . x
    to wciąga i to cholernie bardzo mocno głęboko . [ nie umiem ułożyc zdania , nie bij . ] ;)
    fakt faktem , nie ma co się dziwic .
    tweety sprawiają u mnie taki szczery , zdrowy śmiech . ;)
    imaginy są uroczo miłe . :)
    z przyjemnością je czytam .
    ten blog tak się wyróżnia od wszystkiego innego [ nie obrażając nikogo ] , że aż to się nie mieści w mojej głowie . :) x
    ' rzygam tęczą ' . ;) xx
    przyznaje , że jestem wzruszona twoimi dokonaniami i muszę stwierdzic , że dzisiaj wyszły ci najlepsze jakie mogłaś wymyślec . :) xx
    dlaczego wszystko jest tak zgrane i bardzo dobre ?
    bo jest dobra autorka. :)
    imaginy są z wyżesz półki . xo
    i like it . :)
    moim dzisiejszym faworytem jest oczywiście louis z 10 [ ;) x ] i słodki hazz z 6 . ;) uwielbiam je . xo
    gdybym mogła cie tak ładnie prosic , to poproszę jednego , pożądnego imagina z loczusiem . z góry ci dziękuje . ;)
    trzymaj kondycję , życzę weny twórczej i trzymam mooocno kciuki . [ za moment mi odlecą , ale to nic ] haha . xoxo
    *z poważaniem . buziole . ;) x

    OdpowiedzUsuń
  14. Hey
    Pomysł z opowiadaniem jest świetny. Myślę że poradzilabys zobie z nim w 100 %.
    Napewno chetnie bym czytala.
    Imaginy świetne. Szkoda że tyle musieliśmy na nie czekać, ale w końcu są :)
    Bardzo mi sie podobają. Są dla mnie czymś miłych i przyjemnym do czytania po ciężkim dniu (szkoła ;( )
    Jeśli moge to poprosze dedyk z Malikiem. Bardzo by mnie ucieszył.
    Dzięki :) Twoja wielka FANKA klaudia xxx

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja osobiście, wiem, że z twoją wyobraźnią długie opowiadania byłyby równie genialne jak nie lepsze od krótkich imaginów ^^ Dzięki za Harrego, od razu mam lepszy humor ;* - Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy dodasz cos na bloga z Justinem???

    OdpowiedzUsuń