piątek, 3 stycznia 2014

#15 Tweety

1) Tweet Nialla: @[Twój username] i ja zbudowaliśmy fort dla naszych dzieci. Kocham spędzać z nimi dzień :)



2) Tweet Nialla: Zakupy z @[Twój username] dla mojej mamy! Mam nadzieję, że prezent jej się spodoba :)



3) Tweet Zayna: Nie umiem pływać ale oglądam moją syrenę @[Twój username] jak pływa lol teraz, jeśli możemy, to chciałbym pójść na obiad



4) Twój tweet: Leżę na łóżku słuchając @zaynmalik, jak śpiewa dla naszego maleństwa! Kocham to zdjęcie :)



5) Tweet Harry'ego: [T.I] i ja jesteśmy w szpitalu z naszą chorą księżniczką. Lekarze monitorują jej oddech, ale ja tego nie lubię na niej :(



6) Tweet Gemmy (siostra Hazzy): Pomagam @[Twój username] nakryć do ślubnego stołu, ale Harry musiał położyć się na stole! Wynocha!!



7) Twój tweet: Naszemu małemu księciowi tęskni za tatusiem @Louis_Tomlinson bardziej niż zwykle! xx
Tweet Louisa: @[Twój username] I ja tęsknie bardziej niż zwykle! Jeszcze tylko dwa dni i będę w domu na kilka miesięcy :)



8) Twój tweet: Mama i córka idą na zakupy, podczas gdy tata @Louis_Tomlinson pracuję
Tweet Louisa: @[Twój username] chciałbym być teraz z wami, ale praca wzywa :( Zobaczymy się za kilka godzin xx



9) Twój tweet: Wróciłam do domu i zobaczyłam @Real_Liam_Payne, który pokazał mi swoją nową "dziewczynę"! Mam nadzieję, że on z tym nie na poważnie!
Tweet Liama: @[Twój username] wąż nie jest ważniejszy niż ty skarbie xx



10) Tweet Liama: @[Twój username] i ja przywieźliśmy naszemu synowi trampolinę i od tego czasu nie chcę z niego zejść.
Tweet Lou (stylistka chłopców): @Real_Liam_Payne Pamiętam, kiedy miała to Lux. Ona płakała za każdym razem, kiedy miała z tego zejść.

10 komentarzy:

  1. Wspaniałe ♥ Nie chcę wiedzieć co Harry robił na stole xD
    Zapraszam : http://we-fight-to-win.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebiste :)
    Heh jaki Hazza :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne ;D - Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne, jak zwykle zresztą!! xx Tak naprawde chciałam zamówic u ciebie duzo razy, ale sie troszke wstydziłam, albo myslałam ze masz ich duzo, i nie nadązysz nad wszystkimi, jesli tak to mogłabym poprosic z Niall'em? :) + awh tak sobie mysle, zebys zalozyła fandom! prosze szybko odpowiedz, bo jutro jade do pasmanterii i chce kupic wstązke xx ilysm! @Sandra_Horan27

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale smutne bylo to z Hazza i chorym dzieckiem jak bylo w szpitalu (5) ale tak to jest super kocham cie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham!! I ciebie i twoje imaginy i tweet'y. Moglabym prosic o imagin z Louis'em??

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham to «=====3

    OdpowiedzUsuń