wtorek, 7 stycznia 2014

#334 Krótkie imaginy

1) IMAGIN DLA PATUU HORAN. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I PODGLĄDACZ ZAYN POPRAWI CI HUMOR :) 
PS
W RAZIE CZEGO UWAŻAJ NA BRATA HAHA 

*Zayn pojechał z chłopakami na wywiad, więc postanowiłaś, że posprzątasz w domu. Włączyłaś muzykę i zaczęłaś tańczyć. Nie wiedziałaś, że Zayn wrócił wcześniej. Gdy wszedł do domu, zastał cię w salonie jak tańczysz i jednocześnie sprzątasz. Oparł się o ścianę i oglądał cię z podziwem i lekkim uśmiechem na twarzy.*
Zaynsual | via Tumblr


2) IMAGIN DLA ANONIMKA LOVELOCKALEX I DŻESYKI STUDZIŃSKIEJ. MAM NADZIEJĘ, ŻE WAM SIĘ SPODOBA I GŁUPKOWATY ZAYN POPRAWI WAM HUMOREK :)

*Jesteś na koncercie chłopaków razem z 4 letnią córeczką. Stoicie za kulisami i oglądacie występ. [Imię córki] stoi koło Ciebie, gdy nagle zaczyna poruszać się w rytm muzyki. Pilnowałaś ją tylko, aby nie wyszła na scenę i uśmiechałaś się na widok tańczącej córeczki. Zayn zobaczył co się dzieję, uśmiechnął się i zaczął tańczyć, dzięki czemu wasza córka zaczęła się śmiać.*
I want you to rock me | via Tumblr


3) IMAGIN DLA ALEXANDRA VICTORIA I ANONIMKA, KTÓRY PODPISUJĘ SIĘ MARTYNKA. MAM NADZIEJĘ, ŻE WAM SIĘ SPODOBA I POPRAWI WAM DZIEŃ :)

*Jesteś na próbie chłopaków. Liam nie wiedział nic o tym, że przyjedziesz do nich. Poszłaś za kulisy, a następnie do specjalnego pokoju w którym był mikrofon, który pozwalał ci mówić do słuchawek Liama.*
Ty: *zmieniasz swój głos* Cześć śliczny... Pewnie zastanawiasz się kto mówi. Jeśli chcesz się dowiedzieć, to zapraszam po próbie do garderoby. Będę czekać. *mówisz, Liam rozgląda się i zaczyna się śmiać.*
Tumblr



4) IMAGIN DLA ANONIMKA MARTYNKI I ANONIMKA KASI P. MAM NADZIEJĘ, ŻE WAM SIĘ SPODOBA I POPRAWI WAM HUMOREK :)

Ty: Liam, widziałeś gdzieś mojego misia? Nigdzie nie mogę go znaleźć...
Liam: Może.. *mówi.*
Ty: Gdzie on jest? *patrzysz na niego.*
Liam: W śmietniku...
Ty: Liam! Czemu mi to zrobiłeś?!
Liam: Kochanie, jesteś już za duża na misia, ale jeżeli tak bardzo chcesz.. to ja mogę być Twoim misiem. *uśmiecha się.*
(59) liam payne | Tumblr


5) IMAGIN DLA ANONIMKA MARTYNKI. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I NIALLER POPRAWI HUMOREK :)

*Ostatnio Niall wyznał ci miłość i zapytał czy zechciałabyś być Jego dziewczyną. Byłaś zaskoczona, że Twój najlepszy przyjaciel się w Tobie zakochał i chciał być z Tobą. Powiedziałaś mu, żeby poczekał kilka dni, bo chcesz to przemyśleć. Dzisiaj jest koncert chłopaków. Zrobiłaś wielki plakat z napisem "Niall, moja odpowiedź brzmi - TAK". Chłopak patrzył na plakat jeszcze przez chwilę i nie mógł uwierzyć, że się zgodziłaś.*
www.marshmallowkitty.blog.cz


6) IMAGIN DLA ANONIMKA EWELINKI. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I ŻARŁOCZNY NIALLER POPRAWI HUMOREK :)

*Niall jest w sklepie z Harrym i Louisem. Nagle Niall zauważa cię pomiędzy pułkami, jak robisz zakupy.*
Harry: Stary, na kogo ty tak patrzysz? *patrzy na niego.*
Niall: Na [T.I]..
Louis: Kilka razy ją już spotkałeś i za każdym razem patrzysz się na nią jak na milion dolarów.
Niall: Wy nie rozumiecie. *kręci głową.* To jest dziewczyna, której szukam.. Od naszego pierwszego spotkania, od razu się w niej zakochałem. To jest dziewczyna z moich marzeń. Kocham ją jak całe jedzenie świata, czyli bardzo mocno.
I want you to rock me | via Tumblr


7) IMAGIN DLA PATRYCJI, DIRECTIONER I DLA ANONIMKA POLCI. MAM NADZIEJĘ, ŻE WAM SIĘ SPODOBA I HARRY POPRAWI HUMOREK :)

*Podczas koncertu chłopców, jedna z fanek wrzuciła na scenę pluszaka z karteczką "Dla [Imię dziecka] Styles". Harry podniósł pluszaka, pocałował misia i przez cały koncert, trzymał maskotkę przy sobie dla waszego dziecka.*
Tumblr | via Tumblr



8) IMAGIN DLA KARMELI I ANONIMKA JULII. MAM NADZIEJĘ, ŻE WAM SIĘ SPODOBA I BRONIĄCY HARRY POPRAWI HUMOREK :)
PRZEPRASZAM, ŻE TAKI "TROCHĘ SMUTNY"..

*Harry jest z chłopakami na gali rozdania nagród. Podczas skończonego wywiadu, chłopcy idą zająć swoje miejsca, gdy nagle ktoś krzyczy z tłumu fanów..*
Ktoś: [T.I] to głupia krowa! Nie zasługuję na Ciebie! *Harry wściekle odwraca się do tej osoby, ale na szczęście Louis go uspokaja..*
Louis: Zignoruj to, Harry. *mówi i Harry idzie za nim.*
ANGRY HARRY KILL ME | via Tumblr


9) *Pojechałaś z Louisem na kamping. Następnego ranka, kiedy Louis się budzi, zauważa, że nie ma cię w namiocie.*
Louis: [T.I], skarbie, jesteś tutaj? *pyta, gdy zmęczony próbuję wstać.*



10) IMAGIN DLA G199. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I KRADNĄCY LOUIS POPRAWI HUMOREK :)

 Liam: Louis co ty robisz? Kradniesz redbulla? *patrzy na niego.*
Louis: Co? *mówi zdezorientowany.*
Liam: Wiesz, że nie powinieneś tego pić, jak [T.I] cię z tym przyłapie, będzie wściekła.
Louis: Nie wiem, o czym ty mówisz. *mówi i szybko chowa redbulla pod bluzkę.*
image  image






_________________________________________________________________________________
jak z nazwą fandomu? bo już mam na razie dwie propozycje:

- Imaginators,
- Weronikers,

każda nazwa się liczy potem wybierzemy wspólnie! :)


Thanks!


była prośba, żebym wstawiła zdjęcie mojego brata, żeby nas porównać

proszę bardzo: 



MÓJ BRAT NIE MA ŻADNEGO NORMALNEGO ZDJĘCIA HAHAHAHAHAHA 

ZA PĘKNIĘTE EKRANY NIE PŁACĘ HAHAAHAHA 




cóż zaczęła się szkoła i znowu dużo obowiązków, więc nie będę mogła wstawiać tak często imaginów, ale wiecie...

ŻEBYM WYMYŚLIŁA DOBRE IMAGINY POTRZEBUJĘ DUŻO CZASU xx

Welcome to my life

mam nadzieję, że imaginy wam się podobały :)

pozdrawiam was cieplutko i życzę wa tego, żebyście wytrwały do piątku xx

hey


14 komentarzy:

  1. Nie mam pojęcia jak ty to robisz, ale wszystko co napiszesz jest zajebiste i pozazdrościć można tylko takiego talentu. Widzisz? Masz tylu fanów, że chcą ci fandom założyć, dlatego mam nadzieję, że już nigdy więcej nie wypalisz z pomysłem o zaprzestaniu prowadzenia bloga <3 Najbardziej urzekły mnie dwa imaginy z Harry'm, ale podejrzewam, że jest to sprawka mojej słabości do loczków, bo nawet mój były je miał. A uśmiech Liama - po prostu boski. Rozpływam się, gdy go widzę :3 Nie wiem jak na to wszystko wpadasz, ale niech Twoja wyobraźnia nie przestaje pracować, żebyśmy mieli czym się pocieszyć po koszmarnym dniu :*
    Pozdrawiam gorąco xoxox // Izka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :) Mój Boże, jakim cudem masz tak niesamowitą wyobraźnie? Chciałabym mieć choć kapkę takiej jak twoja *_* Dziękuję za dedykację, ten imagin jest po prostu nieziemski. Tak samo jak każdy inny jaki napiszesz ;) Twój blog jest tak jdjfoiefhpldhwdc XD Obie propozycje na nazwę fandomu są genialne :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super imaginy :)
    A nazwa Weronikers jest świetna :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Żarłoczny Nialler zdecydowanie poprawił mi humor ;p Dzięki ;* Imaginy nieziemskie, jesteś genialna <3 ^^ - Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne a z Harrym i pluszakiem jaki słodki ale wszystkie sa mega

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauwazylam ze dalas mi dedyka dzieki

      Usuń
  6. Świetne <3 twój brat jest.. uroczy :) zwłaszcza w tej czapce ;) Poprosilabym o imaginy z Zaynem, jeśli oczywiście mozna. klaudia xXx

    OdpowiedzUsuń
  7. Imaginy są boskie poprawiłaś mi humor dziękuje pozdrawiam
    G199

    OdpowiedzUsuń
  8. Brak słów super,piękne,wspaniałe Kocham Cię <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  9. AAWWWWWW <3 CUDNE CUDNE ! Dziękuje <3 Najlepsza ;* Harry z pluszakiem najlepszy ;)
    Od razu mam lepszy humor. Po prostu dziękuje.
    Polcia <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzieki za Harry'ego imaginy swietne oby jak najszybciej nastepne

    OdpowiedzUsuń
  11. Weronikers!!! tak!!! to jest to!!! jeszcze kolor wstążki :* etc. qwdjmaselnfcwkj12nh41j23nrft13ut5h$#%#$^$%^T$@%T@#$W$%@%#TFERGVkmfcwekrsf <--- moje emocje kiedy to przeczytałam ( jak zwylke z resztą ) @Sandra_Horan27

    OdpowiedzUsuń
  12. pisz więcej, pisz więcej !! ILY <3

    OdpowiedzUsuń