czwartek, 2 stycznia 2014

#333 Krótkie imaginy

1) IMAGIN DLA PATUU HORAN. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I PRAWIE POSIKANY ZE ŚMIECHU NIALL POPRAWI CI HUMOR NA NOWY ROK HAHA :)

*Jesteś najlepszą przyjaciółką chłopaków. Chłopcy siedzą w salonie, a ty stoisz na korytarzu i przeglądasz się w lustrze i nie wiesz, że Niall patrzy na Ciebie jak w obrazek. Gdy kończysz się przeglądać, idziesz do swojego pokoju, a chłopcy zaczynają drażnić Nialla.*
Harry: Widziałem..
Niall: *odwraca się do nich.* Co?
Louis: Nie udawaj, widzieliśmy jak patrzysz na [T.I]..
Liam: *myśli i po chwili coś sobie uświadamia.* Ty się zakochałeś!
Harry: Aw, nasz słodki Niall się zakochał.
Niall: *śmieje się, a jego twarz robi się czerwona od wstydu.* Chłopaki, przestańcie, wygraliście!
Untitled


2) IMAGIN DLA ANI WARGALI. MAM NADZIEJĘ, ŻE BRONIĄCY NIALLER POPRAWI CI HUMOREK NA NOWY ROK :)

Redaktor: Niall, wiemy, że Twoja dziewczyna [T.I], dostaję na twitterze, bardzo dużo hejtów. Czy to prawda? Jak się z tym czujesz?
Niall: *patrzy na Ciebie, gdy stoisz trochę dalej.* Tak... Tak, to prawda i muszę powiedzieć, że jest to już nie na miejscu. To okropne co ludzie wypisują do [T.I]. Jedni życzą jej śmierci, drudzy chcą, żeby ze mną zerwała, a jeszcze inni ją obrażają, ogólnie życzą jej jak najgorzej. To jest na serio denerwujące, chcę być spokojnie z [T.I], ale nie mogę, bo nasi fani robią takie coś... Ja chcę widzieć moją uśmiechniętą i pełną energii [T.I], ale widać, że chyba nie zasłużyłem, chociaż nie wiem za co. Kocham naszych fanów, chcę ich uszczęśliwiać za pomocą muzyki, ale muszą zrozumieć, że w moim życiu prywatnym to ja decyduję co robię i z kim jestem. Mam nadzieję, że w końcu to zrozumieją.. *kończy wywiad i szybko idzie do Ciebie.*
Niall <3 | via Tumblr


3) *Jesteś na koncercie chłopców. Stoisz przy scenie, bo niektóre fanki chcą zrobić sobie z Tobą zdjęcie. Gdy pozujesz do zdjęć, Liam podchodzi do końca sceny, wylewa na Ciebie wodę i zaczyna się śmiać.*
how ya doin'?  how ya doin'?
how ya doin'?  how ya doin'?


4) *Przyszłaś z chłopakami na boisko, popatrzeć jak grają. Podczas zakładania koszulek, całą swoją uwagę skupiłaś na klacie Liama. Gdy zauważyłaś, że Liam na Ciebie patrzy, szybko odwróciłaś wzrok. Chłopcy poszli wgłąb boiska, a Liam podszedł do Ciebie i powiedział..*
Liam: Widziałem.. *mówi, klepie cię w tyłek i biegnie do chłopaków.*
holy mother of all things fried and tasty. | via Tumblr


5) Redaktor: Zayn, jak to jest chodzić ze sławną piosenkarką, [T.I]?
Zayn: Wiesz... To jest niesamowite uczucie. Tego po prostu nie da się opisać.
Redaktor: *uśmiecha się.* Myślisz, że przez waszą sławę, wasz związek się rozpadnie?
Zayn: Wątpię. Wykonujemy tą samą prace, nasze koncerty i przerwy trwają tyle samo, ale nie widzę powodu do rozpadnięcia związku. Ja i [T.I] jesteśmy silni, radzimy sobie z trudnościami i wiem, że nasz związek przetrwa bardzo długo.
Tumblr


6) *Jesteś z Zaynem na zakupach. Wybrałaś do przymierzenia dwie sukienki i teraz nie możesz się zdecydować, którą kupić, więc radzisz się Zayna.*
Zayn: Ja bym wziął tą krótką czarną, nie chcesz wiedzieć dlaczego.. *rusza brwiami.*
Zayn


7) *Podczas wywiadu, redaktor powiedział bardzo śmieszną historię związaną z Tobą i przez to Louis zaczął się niekontrolowanie śmiać, a chłopcy razem z nim.*
Louis <3 | via Tumblr


8) *Jesteś w pracy i nic nie wiesz o odwiedzinach Louisa.*
Louis:*wchodzi do Twojego pokoju, w którym pracujesz.* Hej skarbie..
Ty: *podnosisz głowę znad papierów.* O hej Louis.
Louis: Jesteś zajęta? Bo chciałbym cię stąd wyrwać.
Ty: No niestety, mam jeszcze tyle papierów do zrobienia.. *pokazujesz mu kupkę z papierami, które leżą na Twoim biurku.*
Louis: *podchodzi do biurka i podnosi kupkę papierów.*
Ty: Louis, co ty rob- *mówisz, ale nagle Louis rzuca kartkami po pokoju i zaczyna śpiewać urywek Best Song Ever.*
Ty: *śmiejesz się.* Dobrze, wyrwę się na trochę, ale potem wracasz tu ze mną i pomagasz mi sprzątać.
viva la vida | via Tumblr


9) *Kupiłaś pianki dla swojej córki i zostawiłaś je w kuchni. Gdy się przebrałaś i wróciłaś do kuchni, pianek już nie było.*
Ty: Harry, widziałeś pian- *mówisz, gdy nagle zauważasz słodkiego Harry'ego jedzącego pianki waszej córki.*
Harry: Jestem niewinny. *próbuję to powiedzieć, ale przez ilość pianek w buzi, mówi niewyraźnie.*
One Direction❤ | via Tumblr


10) *Jesteś z chłopakami na premierze ich filmu. Gdy chłopcy przeprowadzają wywiad, ty stoisz troszkę dalej, żeby im nie przeszkadzać. Nagle Harry odwraca się do Ciebie, a ty zaczynasz robić do niego jakieś śmieszne znaki. Harry patrzy na Ciebie zdziwiony i próbuję opanować śmiech, którym może za chwilę wybuchnąć przy chłopakach i redaktorze.*
Untitled




_________________________________________________________________________________
dodałam imaginy tak na dobre rozpoczęcie nowego roku! :) 

Tumblr

"taki mały gest, a cieszy"
"jesteś moją ulubioną pisarką"
"jesteś moim idolem"
"masz wielki talent, podziel się nim"

"Twój blog, jest najlepszy w całym Polskim internecie"
itd.

WY SOBIE ŻARTUJECIE, CZY TO NA SERIO? :O
EJ NIE NA SERIO.. CO SĄDZICIE O MNIE I O BLOGACH? BO DUŻO RAZY TAK PISALIŚCIE, A JA NADAL NIE MOGĘ UWIERZYĆ...

Demi <3 | via Tumblr

zamawiajcie imaginy, prosze, bo tak mało :<
myślę, że wam się już znudziło zamawianie..

szkoda, że tak mało zamawiacie, bo kocham pisać imaginy dla zamówienie, wtedy myślę nad takimi asdfghjkl :< 

Untitled

mam nadzieję, że imaginy wam się podobały! :)

tweety dodam jutro xx


pozdrawiam was cieplutko i życzę miłego wieczoru xx 

(nie bójcie się, ten klaun jest przyjazny, chyba haha)


Scared the crap out of me


21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Więc (wiem,że nie zaczyna się zdania od ,,więc'',ale to wyjątkowa sytuacja) na wstępie przepraszam, ale musiałam być w końcu pierwsza pod imaginami xD
      Nie ma czego krytykować, wszystkie są cuuudowne :)
      Szczerze ? Wszystko jest idealne
      Och, czysta zajbistość! Jest tutaj tyle wspaniałych iamginów a ja jestem OCZAROWANA. Podobają mi się wszystkie, ale pierwszy rozwala ;). Stwierdzam że masz ogromny talent. Naprawdę cudowne imaginy.
      To co pisałaś pod tekstem to czysta prawda. Jesteś moją ulubioną pisarka, a twój blog o krótkich imaginach jest najlepszy w internecie. Zawsze mnie pocieszasz gdy mam zły dzień, poprawiasz humor,a szczególnie dzisiaj bo coś mi przeskoczyło w kręgosłupie i nie mogę chodzić na treningi ;c. W każdym razie jesteś moim kołem ratunkowym gdy dostaje lekkiej deprechy. Aż człowieka euforia bierze i zaczęłam się drzeć na co zostałam spoliczkowana zeszytem do biologi przez brata. WHY ?! Ja tylko podziwiam cudowne imaginy dziewczyny z wieelką wyobraźnią.
      Dziewiąty imagin zrzucił mnie z krzesła. Jest przecudowny, serio. Mistrz - jak zawsze <3
      Uzależniłam się od tego bloga, jak nie dodajesz nowym imaginów, zatapiam się w starych podziwiając twój sposób pisania.
      Wpadłam na twojego bloga całkiem przypadkiem, przejrzałam wszystkie posty i byłam naprawdę zachwycona (z resztą do dziś jestem). Wszystkie imaginy są przecudowne, podziwiam Cię szczerze. Ty chyba lubisz wywoływać na mojej twarzy uśmiech, co ? ;)
      Kiedyś była taka propozycja czy dasz zdjęcie swojego brata, więc ja ponawiam propozycję :). Tak tylko nie żeby coś. ;*
      PS.Czy mogłabym prosić z Zaynem ? Byłabym wdzięczna.
      Weny ♥

      Usuń
  2. Niesamowite :) Jeśli kiedyś chciałabyś oddać komuś talent, to ja bardzo chętnie przyjmę. Twoje imaginy są takie jdhjfhfoihfncp XD Jeśli mogłabym poprosić znów o imagina z Liamem to byłabym meggaaa szczęśliwa. Po ostatnim przez cały dzień chodziłam uśmiechnięta, aż zadziwiłam moją mamę XD

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebiste, zajebiste...i jeszcze raz zajebiste. Widać, że kochasz to pisać i wkładasz w to całe swoje serduszko :)
    Jeśli możesz to ja bym prosiła o 2 imaginy: 1 z Niallem, a 2 z Liamem :)
    Pamiętaj, uwielbiam Cię ;)
    ~Martynka ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chętnie zamówię u ciebie imaginy z Zaynem,tak na poprawę humoru. Blog jest piękny, a Ty utalentowana nie myślałaś by zacząć pisać opowiadania lub one-shoty? Kocham twój blog i czytałam chyba wszystkie imaginy co najmniej dwa razy. Pozdrawiam Lovelockalex <3

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja poproszę z Harrym! Zajebiscie piszesz. Zdecydowanie to mój ulubiony blog! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie dziwie sie ze ludzie tak piszą bo ten blog ten twój talent jest meeeega. Jeejuu przegladam co godzine czy czasami cos nie dodalas, kilka razy przeczytałam wszystko na raaz, a sporo tego :) Zazdroszcze ci tego talantu, tych pomysłów na imaginy. Jesteś mega kreatywna. :P) Koochaam cie no i mogłabym poprosić jeden albo dwa imaginy z Liamem, ostatniio nie jestem w humorze bo sie ciagle kłóce z tatą, a jak nie dasz rady to z kims innym. Koocham cie <333 Kasia P.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne jesteś niesamowita :)
    A więc ja chciała bym z Zaynem jeśli możesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. KOCHAM TWOJEGO BLOGA JEST NAJLEPSZY BO MA NAJLEPSZE IMAGIFY I NAJLEPSZĄ AUTORKĘ!
    Serio robisz świetnie to co robisz, Twoja praca zawsze wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)
    Tylko nie zawsze mam czas aby komentować... ale wiedz, ze jestem zawsze i zawsze czytam!
    Love ;*
    Twoja Nicol <3
    http://harrykochakotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś niesamowita tak samo jak ten blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne imaginy aww kocham cię <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytam bloga od początku <3 Uwielbiam go i z niecierpliwością czekam na imaginy z Harrym <3 JESTEŚ NAJLEPSZA! Aż chce się żyć po przeczytaniu tego ;*
    Polcia <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne imaginy,trafiłam tu z bloga o Justinie i przeczytałam już wszystkie wpisy, bo są równie niesamowite!!!! Naprawdę masz wielki talent dziewczyno, trzymaj tak dalej <3
    A tak przy okazji mogę prosic z Niallem ?? :* - Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję ci bardzo za imaginka. Broniący Horanek bardzo poprawił mi humor :D :) ;) :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobaja mi sie twoje imaginy i uwierz w to ze jestes najlepsza masz talent i czy mogłabym prosić z Harrym z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, mogłabyś mi zrobić jakiś taki słodki imagin z Harrym? :D
    Dla 'karmeli' :)xx

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne imaginy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. boskie mogłabyś napisać kilka dla mnie prosze !!!!!!!
    pozdrawiam G199

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne!! Uwielbiam tego bloga. Mogłabym poprosić dla mnie z Harry'm lub Niall'em.
    Dla Julii :)

    OdpowiedzUsuń
  19. szczerze bardzo ciekawe imaginy, będe stałym klijentem , informuj mnie na tt o nowych postach :*** zamawiam imagine o Hazie ;** @kama_1D_

    OdpowiedzUsuń