czwartek, 16 stycznia 2014

#335 Krótkie imaginy

1) IMAGIN DLA ANONIMKA, KTÓRY PODPISUJĘ SIĘ KLAUDIA. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I HUMOREK POPRAWI :)

*Siedzisz z Zaynem w ogrodzie. Cały czas w myślach dręczy cię jedno pytanie, więc pytasz się Zayna..*
Ty: Zayn, jak myślisz, co stanie się w przyszłości? *patrzysz na niego.*
Zayn: Nie wiem, co los może nam sprawić w przyszłości... Może w przyszłości weźmiemy ślub? Może założymy wspaniałą rodzinę? A może nawet nie będziemy już razem? Kto wie?




2) DLA ANONIMKA, KTÓRY PODPISUJĘ SIĘ PATRYCJA. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA.

PRZEPRASZAM, ALE NIE WIEDZIAŁAM CZY MAM CI ZROBIĆ DEDYK NA TWEET CZY NA IMAGIN, PRZEPRASZAM :C


*Zayn razem z chłopakami jest na wywiadzie. Nagle, gdzieś w pomieszczeniu zaczyna grać Twoja piosenka. Chłopcy i redaktorka zastanawiają się skąd dochodzi muzyka i w tym samym momencie Zayn wczuwa się w rytm.*

zayn malik | via Tumblr


3) *Jesteś na 1D Day. Siedzisz w pomieszczeniu z fankami, podczas, gdy Harry i Liam prowadzą program. Nagle mówisz fankom siedzącym obok Ciebie, niegrzeczne rzeczy związane z Twoim chłopakiem Harrym.*
Harry: *mówi do kamery, gdy fanki zaczynają piszczeć.* ZAMKNĄĆ SIĘ! *krzyczy w waszą stronę i wszyscy zaczynają się śmiać.*



4) *Ty i Harry razem z waszą córeczką jesteście na ślubie swoich bliskich przyjaciół. Podczas, gdy ty tańczysz na parkiecie, Harry jako wspaniały tatuś, zajmuję się waszą córką, rozśmieszając ją.*


5) IMAGIN DLA PATUU HORAN. WIEM, ŻE NIE Z NIALLEM, ALE TAK POMYŚLAŁAM, ŻE MOŻE LIAM CI SIĘ SPODOBA I MAM TAKĄ NADZIEJĘ :) 
UŚMIECHNIJ SIĘ :) 

*Chciałaś rozpocząć karierę piosenkarki, więc udałaś się do X Factor. Dzisiaj jest wyjątkowy dzień, ponieważ dzisiaj jest finał programu. Jesteś bardzo zdenerwowana, bo wystąpisz przed całą swoją rodziną, chłopakami i całą widownią, która była większa niż zwykle. Chodzisz za kulisami i próbujesz się uspokoić, ale nic nie pomaga. Nagle za kulisy, przychodzi Twój chłopak, Liam.*
Liam: Kochanie, wszystko dobrze? 
Ty: Denerwuję się występem... Może powinnam zrezygnować? *patrzysz na niego, nerwowo pukając końcówką mikrofonu o rękę.*
Liam: *chwyta Twoje ręce w swoje.* Skarbie, uspokój się... Nie możesz się teraz poddać. Zaszłaś już tak daleko i chyba nie chcesz zmarnować takiej okazji? Jesteś silna i na pewno dasz radę. Chłopcy, ja i cała Twoja rodzina trzymamy za Ciebie kciuki. Twój występ będzie perfekcyjny i na pewno go wygrasz. *pokazuję kciuk, uśmiecha się i uspokajająco cię przytula.*
Liam Payne | via Tumblr


6) *Liam robi twitcam dla fanów.*
Liam: Ktoś zapytał, co [T.I] myśli o moich tatuażach. Najbardziej lubi tatuaż "everything I wanted but nothing I'll ever need", ale myślę, że najbardziej lubi moje strzałki.


7) *Piękny ranek. Razem z Niallem odsypiasz wczorajszy ciężki dzień. Śpicie słodko przytuleni do siebie, gdy nagle wasz sen przerywa płacz waszego dziecka.*
Niall: *zrywa się z łóżka i ubiera rzeczy.* Śpij kochanie, ja się tym zajmę. *całuję cię w czoło i zbiegając po schodach, ubiera koszulkę.* Trzymaj się maleńka, tatuś nadchodzi!
Untitled | via Tumblr


8) *Jesteś reżyserką nowej reklamy One Direction. Nie wiedziałaś nic o tym, że Niall się w Tobie podkochuję. W czasie kilkuminutowej przerwy, sprawdzasz działalność kamer. Gdy włączasz jedną z nich, akurat kamera jest ustawiona na Nialla. Chłopak patrzy w nią, lekko się uśmiecha i macha do Ciebie.*
(44) Tumblr


9) *Dzisiaj jest Twoja i Louisa rocznica. Postanowiłaś zrobić coś wyjątkowego na tą okazję. Z pomocą swojego kolegi obmyśliłaś plan, że chłopak wyłączy światła w budynku tak, żeby powstało serce i wystrzeli fajerwerki, które pokażą napis "i love you". Kiedy przychodzisz ze swoim chłopakiem na miejsce, wszystko idzie tak jak zaplanowałaś. Louis jest zaskoczony niespodzianką, ale i również bardzo szczęśliwy.*
Untitled | via Tumblr


10) *Akurat przebierasz się w sypialni, kiedy przebywa w niej Louis.*
Ty: Kochanie, mógłbyś się odwrócić?
Louis: Dlacz- *mówi, ale mu przerywasz.*
Ty: Louis, nie dyskutuj.. *mówisz i Louis się odwraca. Gdy kontynuujesz ubieranie, Louis odwraca się i patrzy na Ciebie. Gdy go przyłapujesz, chłopak zaczyna się śmiać.*
Untitled



_________________________________________________________________________________
JUŻ WYJAŚNIAM WAM CAŁĄ SPRAWĘ:

a więc... pewnie duża część was zastanawiała się, dlaczego tak długo nie dodawałam imaginów. 
jak pewnie się domyślacie (nie wiem) wszystko przez szkołę. Mam bardzo dużo sprawdzianów, kartkówek etc. 
mam momentalnie urwanie głowy.. 
nie dodawałam tak długo imaginów, ponieważ miałam bardzo dużo do zdania w szkole (tak, miałam 2 zagrożenia, więc musiałam zdać, żeby nie mieć)... 
dostawałam już kilka wiadomości, dlaczego nie dodaję, kiedy następne etc.. 

już nie mogłam się doczekać, kiedy dodam wam nową dawkę imaginów, ale przed tym, musiały być ważniejsze sprawy .__.
normalnie urwanie głowy, jestem wyczerpana po prostu szkołą (tak jak pewnie wy).. 

i nie wmawiajcie sobie czasami, że zrobiłam sobie urlop, wakacje, czy, że odeszłam.. 
NIE!
wcale tak nie jest, po prostu musiałam przez tydzień zająć się szkołą, bo musiałam zdawać.. 
niedługo mam ferie (3 - 16 luty), więc na pewno będę dodawać imaginy, możliwe, że codziennie lub co 2 dni, zobaczymy co los zgotuję.. 

oczywiście wszystko nadrobię z imaginami, żebyście dostali codziennie nową dawkę imaginów :) 

BARDZO, ALE TO BARDZO CHOLERNIE WAS PRZEPRASZAM, ŻE MUSIELIŚCIE TYLE CZEKAĆ
UWIERZCIE MI, NIE CHCIAŁAM TEGO :( 

Untitled


W SPRAWIE FANDOMU:

piszcie w komentarzu nazwę fandomu (który chcieliście dla mnie założyć) i który z nazw zdobędzie więcej komentarzy, tak będzie się fandom nazywał. O to nazwy:

Imaginators,
Weronikers,

GŁOSUJCIE W KOMENTARZACH! :) 

NADAL ZBIERAM ZAMÓWIENIA NA IMAGINY! 
ZAMAWIAJCIE ŚMIAŁO :) 

mam nadzieję, że imaginy wam się podobały :)

i mam również nadzieję, że mnie zrozumiecie i jakoś się ułoży :< 

pozdrawiam was cieplutko i wytrzymajcie piątek! xx

22 komentarze:

  1. Boże cudo (ZNOWU)!
    Czy ty musisz być idealna?
    Po za tym wybieram Imaginators *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka! Super, że już jesteś i są nowe imaginy. Bardzo się cieszę, że nie będziesz miała tych zagrożeń. Imaginy jak zawsze świetne. Mam do ciebie prośbę: mogę prosić o imagina z Louis'em? Co do nazwy fandomu to podoba mi się Imaginators.
    Pozdrawiam
    Jula;)
    PS: Zapraszam do siebie na bloga 1d-sg-jb-i-inni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jak ja Cię kocham i Cię doskonale rozumiem sama mam urwanie głowy w szkole <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne. mogłabyś napisać jakieś z Justinem?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie cię rozumiem, też mam urwanie głowy. Cieszę się że już jesteś. Mogłabym prosić dla mnie z Niall'em. Uwielbiam twoje imaginy.
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :>
    Zawsze gdy dodasz coś nowego to tak się cieszę ^^
    A najgorsze jest jak mi ktoś przerywa czytanie :/
    Jak byś mogła to napisz dla mnie wesoły imagin z zaynem, bo też mam dużo nauki i by się przydało coś co by mnie rozweseliło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejuuuuu *.* Jak zawsze jest wspaniale, pomimo tego, że ledwo znajdujesz czas, aby to wszystko napisać. Dziękuję ci za te wszystkie imaginy, tweety i nasze maile. Dzięki tobie i twoim imaginom czuję się o wiele lepiej <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Na wstępie przepraszam za moją nieobecność w komentarzach, ale szkoła ;c
    Jesteś niesamowita! Twoje imaginysą nie z tej ziemi ;) Wszystkie są magiczne, że ojeju *o* Masz wieelki talent dawania ludziom odrobiny (odrobiny?całej masy!) szczęścia po tym tygodniu.Wylądowałam w szpitalu,a jak zobaczyłam, że dodałaś imaginy to mało nie zaczęłam wrzeszczeć (powtarzam iż jestem w szpitalu) i o mały wos nie spadam z kozetki xD. Wspaniałe . Na prawdę świetna robota.Pewnie nie zdziwi was fakt , ze zakochałam się w twoim blogu ;*. Cudo, cudo, CUDO! ♥ Spisałaś się na medal.
    Jedne z najwspanialszych imaginów, jakie w życiu widziałam :D
    Wszystkie są rewelacyjne, ale moim faworytem bez wątpienia jest 3 i 5 ;D Wszystko w Twoich imaginach jest idealne :) No po prostu takich dzieł jak te to można szukać dniami i nocami :)
    Dziękuję, za dzień w, którym zdecydowałaś się założyć bloga. Jestem zachwycona Twoimi umiejętnościami. Aż zazdrość mnie zżera, bo ja tak na przykład nie potrafię. ;)
    Chyba czytasz mi w myślach bo właśnie chciałam zamówić szablon z Liamem xD Jest PER-FECT !
    Weny ♥
    PS. Weronikers to jest to ! Jestem za jak najbardziej !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam ze błędy w komentarzu, ale pośpiech ;c

      Usuń
  9. Imaginy jak zawsze suuuuuper ;) Myślę, że Imaginators lepsze ^^ I nie martw się, my też mamy szkołę, więc wiemy jak to jest ;* Super, że masz ferie w tym samym terminie co ja to dzięki imaginom nie będę się nudzic ;p - Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo Zayn dla mnie :) jestem szczęśliwa ;) dziekuje bardzo. wszystkie imaginy świetne. Klaudia xXx

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Kochana za imagina z Zaynem .. Świetny, z resztą jak wszystkie . Mam nadzieję, że wszystko już ci się w szkole ułoży i ocenki się poprawią.. Jeszcze raz dziękuję. A w sprawie nazwy to wydaje mi się, że lepsze Imaginators ;D
    Patrycja ;***

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeejjuu nie przepraszaj za nic :) rozumiemy cię <333 to tylko kilka dni przerwy <333 pewnie każdy tęsknił ale to nic <333 twoje imaginy są niesamowite, też chcialabym tak pisac taki miec do tego talent haha <33 zazdrooszcze jednym słowem. Kochanie mogłabym imagin z Niallemi Liamem <?? Kasia P.

    OdpowiedzUsuń
  14. głosuje za Weronikers
    mogłabyś napisać kilka dla mnie z harrym?
    pozdrawiam G199

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć ! Świetnie ,że powiedziałaś nam co się dzieje ,bo bałam się ,że moze stało się coś poważniejszego np. jesteś w szpitalu. Imginy jak zwykle świetne tylko powinnaś troszkę popracować nad powturzeniami ,bo często się to u cb zdarza.

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle genialne. Czy mogę prosić jeden imagin z Zaynem odemnie dla Wiktori.T ???

    Julia

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne Cudne <3 <3 nie masz czym się przejmować, wszyscy wybaczają HAHAHA żartuje ;** Proszę o imaginy z Harrym <3
    Ps. Kiedy będą imaginy z Justinem ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy z Justinem?

    OdpowiedzUsuń
  19. hej! ciesze sie ze wrocilas do nas i ze udalo ci sie poprawic oceny. chcialabym cie prosic o 2 imaginki jesli mozna, jeden z Niallkiem a drugi z Liamkiem. nie musza byc od razu moga byc za kilka dni ja poczekam, domyslam sie ze troche zamowien masz i to rozumiem :D Proszę i Dziękuję. Pozdrowienia od Crazy Mofos#;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej :) znalazłam Twój blog i muszę powiedzieć, że świetne są te Twoje imaginy :D Jakby można było możnaby poprosić z Liamem? A jak można dwa to jeszcze z Niallem :D Dzięki!

    Gabi

    OdpowiedzUsuń