niedziela, 19 stycznia 2014

#336 Krótkie imaginy

UWAGA!
KAŻDY MA ZAGŁOSOWAĆ NA NAZWĘ FANDOMU:
- Imaginators,
- Weronikers,

KAŻDY MA NAPISAĆ W KOMENTARZY NAZWĘ FANODMU I KTÓRA NAZWA BĘDZIE MIAŁA NAJWIĘCEJ GŁOSÓW, TAK BĘDZIE SIĘ NAZYWAŁ FANODOM.

BO INACZEJ GO NIE BĘDZIE.
NIE PISZCIE MI KOMENTARZY TYPU "świetne :)", "fajne :)" BO WTEDY NIE WIEM, CZY GŁOSUJECIE, CZY NIE.

KAŻDY MA GŁOSOWAĆ!

CHCIELIŚCIE FANDOM, A TEŻ TO TERAZ KAŻDY MUSI ZAGŁOSOWAĆ  :) xx




1) IMAGIN DLA ALEXANDRA BRAVE. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I HUMOREK POPRAWI :)

 *Jesteś Directionerką. Dzisiaj w Twoim mieście jest koncert One Direction, na który idziesz ze swoją najlepszą przyjaciółką. Kilka godzin przed koncertem, postanowiłaś przejść się do parku. W parku zauważasz za drzewem znajomego chłopaka, który cię obserwuję. Po chwili uświadamiasz sobie, że to Zayn.*
Stay fearless †


2) IMAGIN DLA DŻESYKI STUDZIŃSKIEJ I WIKTORII T. MAM NADZIEJĘ, ZE WAM SIĘ SPODOBA I UŚMIECHNIĘTY ZAYN POPRAWI WAM HUMOREK :)

*Jesteś z Zaynem, gdy filmują go do "This Is Us".*
Zayn: Za każdym razem, gdy jestem w domu, lubię spędzać czas z [T.I]. Zjemy jakiś pyszny posiłek i idziemy na zakupy. Nie rozumiem, tylko tego, że gdy jej nie wiedzę jest spokojna, a kiedy się widzimy ona wariuję. Potem przypominam sobie, że jestem sławny i razem świrujemy. Tak się u nas dzieję. *uśmiecha się.*



3) IMAGIN DLA JULI SKÓRZEWSKIEJ. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I BRONIĄCY LOUIS POPRAWI HUMOREK :)

Redaktor: Ostatnio słyszeliśmy, że Twoja dziewczyna [T.I] dostaję bardzo dużo hejtów na twitterze. Co chciałbyś przekazać fanom i [T.I], jeżeli to oglądają?
Louis: Fanom chciałbym powiedzieć, żeby przestali się tak zachowywać i zaakceptowali to, ze jestem z [T.I]. Wiem, ze niektórzy są zazdrośni, ale to nie powód do krzywdzenia mojej dziewczyny. Jeżeli [T.I] to ogląda, chcę ci tylko skarbie powiedzieć, żebyś się nie przejmowała. Jesteś silna i razem damy sobie radę. Jesteś zawsze przy Tobie.
Louis Tomlinson ♥ | via Tumblr Louis Tomlinson ♥ | via Tumblr


4) *Jesteś z chłopakami na kręceniu ich reklamy do "Our Moment". Podczas przerwy, gdy chłopcy są poprawiani przez swoją stylistkę Lou, ty grasz z Louisem w piłkę.*
Untitled


5) IMAGIN DLA ANONIMKA, KTÓRY PODPISUJĘ SIĘ JULIA. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I POPRAWI HUMOREK :)

*Niall rozmawia z Twoimi rodzicami o Tobie.*
Niall: Jestem bardzo zakochany w [T.I]. Nie mogę przeżyć bez niej jednego dnia. Czuję, że ciągle ją potrzebuję. Więc chciałem się państwa zapytać, jakby państwo się czuli, jeśli poproszę ją o rękę.
  


6) IMAGIN DLA KASI P. I ANI WARGALI. MAM NADZIEJĘ, ŻE WAM SIĘ SPODOBA I UŚMIECH NIALLERA POPRAWI HUMOR :)

*Niall wrócił do domu z trasy i rozmawia ze swoją mamą o Tobie.*
Maura (mama Nialla): Chcesz ją prawda, Niall? *pyta go, a Niall uśmiecha się, śmiejąc się.*
Niall: C-cóż, t-tak ja.. chcę. Jestem dość nieśmiały mamo, rumienię się tylko z powodu tego, że ci o tym powiedziałem. Nie wiem co mam zrobić, jestem zakłopotany.



7) IMAGIN DLA PATUU HORAN. MAM NADZIEJĘ, ZE CI SIĘ SPODOBA I UŚMIECH LIAMA POPRAWI HUMOREK :) 

*Jesteś na koncercie chłopców i stoisz przed barierkami, a za Tobą są fanki. Podczas śpiewania "Little Things", zaczynasz śpiewać razem z fankami, które stoją za Tobą. Twój chłopak Liam, patrzy na was i się uśmiecha.*
i'm in love with LOU | via Tumblr


8) IMAGIN DLA KASI P. I ANI WARGALI.  MAM NADZIEJĘ, ZE WAM SIĘ SPODOBA I ŚPIEWAJĄCY LIAŚ POPRAWI HUMOREK :) 

*Stoisz za kulisami koncertu i nagrywasz chłopców. Nagle Liam podchodzi do Ciebie, zabiera ci Twój telefon i nagrywa siebie.*
Liam is mine bitch | via Tumblr  Liam Payne is perfect | via Tumblr


9) IMAGIN DLA POLCI. MAM NADZIEJĘ, ZE CI SIĘ SPODOBA I ROZŚMIESZONY HAZZ POPRAWI HUMOREK :) 

*To Twoje urodziny. Twój chłopak, Harry zamierza cię zaskoczyć, bo myślisz, że on nadal podróżuję po całym świecie i byłaś smutna, że nie mógł uczestniczyć w Twoje urodziny i nie mógł być z wami, ale nie wiedziałaś, że on był z wami cały czas. Gdy zdmuchujesz świeczki na torcie, Twoja mama mówi..*
Mama: [T.I], odwróć się.
Ty: Dlaczego? *pytasz.*
Tata: Po prostu się odwróć. *zachęca cię.*
*Powoli, ale trochę nerwowo się odwracasz. Zauważasz Harry'ego. Nie widziałaś go 5 miesięcy i bardzo za nim tęskniłaś. Zerwałaś się z miejsca i krzyknęłaś..*
Ty: Harry! *krzyknęłaś. Harry tylko zaśmiał się na Twoją reakcję.*
Harry: Chodź, nie płacz skarbie! *powiedział, gdy zauważył, że płaczesz. Przyciąga cię do siebie i zamyka w pocieszającym uścisku.*
Harry: Nie mogłem przegapić urodzin mojej dziewczynki. *szepcze ci do ucha.*



10) IMAGIN DLA G199. MAM NADZIEJĘ, ZE CI SIĘ SPODOBA I PRZEPRASZAM ZA TAKI EKHEM... ZBOCZONY TROCHĘ HAHA 

*Ty i Harry jesteście na wywiadzie, gdy nagle...*
Redaktor: Więc..[T.I].. jaki Harry jest w łóżku? Każda dziewczyna, chcę wiedzieć, jak to jest z Harrym Styles. *pyta. Ty i Harry równo zaczęliście się śmiać.*
Ty: Cóż... Harry jest jak zwierz... ale są chwilę, gdy Harry jest bardzo nieśmiały i po prostu nie wie co zrobić. Każdy pewnie się spodziewa, że on dominuję, ale często ja muszę to zrobić, a tak poza tym, Harry jest niesamowity, naprawdę niesamowity. Czasami on sprawia, że wydaję dziwne dźwięki. *mówisz, chichocząc przy tym. Publiczność się śmieje, gdy redaktor patrzy na Harry'ego.*
Redaktor: Wow Harry! Dobrze, więc... czy kiedykolwiek się denerwujesz, gdy jesteś w łóżku z [T.I]? *pyta go.*
Harry: Ja.. ja.. uhmm. *próbuję coś powiedzieć, ale za bardzo chichoczę. Patrzy na Ciebie.* J-jestem, kochanie?
Ty: Czasami tak, zwłaszcza wtedy, kiedy dominuję. *mówisz.*
  





_________________________________________________________________________________

jejku, już jutro do szkoły :(

kiedy macie ferie? bo ja mam dopiero od 3 lutego do 16 lutego.. jeszcze 2 tygodnie do szkoły .__.

(100+) sun | Tumblr


PRZYPOMINAM, ŻE WSZYSCY OBOWIĄZKOWO MACIE GŁOSOWAĆ NA NAZWĘ FANDOMU! 

(NA SAMEJ GÓRZE NAPISANE JAK)

#mtvstars One Direction

możecie u mnie nadal zamawiać imaginy, śmiało piszcie z kim! xx

Niall horan smile <33


mam nadzieję, że imaginy wam się podobały :)

pozdrawiam was cieplutko i powodzenia jutro w szkołach! xx

Forever :'(


47 komentarzy:

  1. Weronikers ♥♥

    *A tak wgl świetne jak zawsze!
    Sory, nie mogłam się powstrzmać!! ♥♥ :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza !
    Zaraz napiszę komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak nie jestem pierwsza, smuteczeg ;(
      A co do nazwy to WERONIKERS ! I'M WERONIKERS EVER !
      (Muszę napisać komentarz do tych cudów bo nie wytrzymam!) Bardzo podobają mi się imaginy jak rzadne inne.:) Mam nadzieję,że na ferie będzie więcej imaginów, ale uszanuję to jak będziesz chciała odpocząć i nie będziesz wstawiać postów na bloga. Imaginy cudne *o* Ty to doskonale wiesz jak mi przypaść do gustu ;) caifgdujrifvgd <333 <- To był właśnie mój inteligenty komentarz haha. Odnosił się do tych wszystkich wspaniałości ♥ Uwielbiam jak piszesz ! Kiedy widzę, że dodałaś nowego posta to automatycznie powiększają mi się oczy. Niesamowite !
      W 7 jest najlepsza Horanowa mina haha.
      Weny ♥

      Usuń
    2. Jezu, jak mogłam się tak pomylić. rzadne przez ż, przepraszam xD Kupię sobie słownik, obiecuję ;)
      PS.Mogłabym prosić jeden z Niall'em ? Byłabym wdzięczna ;*

      Usuń
  3. Mi się bardziej podoba imaginators.../Ada

    OdpowiedzUsuń
  4. Głosuje na Weronikers

    Super imaginy, kocham to co robisz masz świetne pomysły :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jak byś mogła to zrób dla mnie imagin z Zaynem :)

      Usuń
  5. Super imaginy jestem nimi zachwycona, mogła bym prosić z Harrym jakieś słodkie albo tweety z dziećmi
    jestem za nazwą fandomu - Imaginators,

    OdpowiedzUsuń
  6. Weronikers <3333
    Mogłabym prosić o Lou ? ; **
    Świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Imaginators. Jak zwykle świetne. Mogę prosić dla mnie z Harrym ???

    Julia

    OdpowiedzUsuń
  8. Weronikers !!!!! <3
    Ja Cię uwielbiam. Sprawiasz że jak idiotka śmieje się do laptopa. Ale to dobrze. Fajnie jest poczytać takie imaginy, to jak oderwanie od szarej rzeczywistości. I pewnie nie tylko ja ale pełno innych Weronikers Ci za to dziękują. I pewnie nie tylko ja jak wariatka śmieje się do monitora. Jesteś naprawdę wspaniała i jak widzisz mega potrzebna. Bo to właśnie ty sprawiasz że pełno dziewczyn jest wesołych.
    I BARDZO BARDZO DZIĘKUJE ZA IMAGINA Z HARRYM <33

    OdpowiedzUsuń
  9. Imaginators <3 Mogę prosic z Louisem ? No i jak zwykle świetne imaginy ^^ - Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę że będzie Ci łatwiej jeśli zrobisz ankiete (znajdziesz to w układzie w ustawieniach) nie będziesz musiała zawracać sobie głowy liczeniem głosów

    OdpowiedzUsuń
  11. Imaginators :) Genialne imaginy :)
    ~Martynka ^_^

    OdpowiedzUsuń
  12. mogę imagina z Harrym?
    ~Martynka ^_^

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne. <3 Uwielbiam twoje imaginy, są po prostu genialne. Mogłabym poprosić z Harry'm. A co do nazwy to jestem za Imaginators.

    Julia

    OdpowiedzUsuń
  14. Weronikers
    Mogłam bym prosić o imagin z Zaynem
    Weronika ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Imaginators <33333333333333

    OdpowiedzUsuń
  16. Imaginators <3
    Mogłabym poprosić imagin z Louis'em??

    OdpowiedzUsuń
  17. Weronikers :)
    Mogę prosić Nialla?

    OdpowiedzUsuń
  18. ja głosuję na Weronikers:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Imaginators ... Mogę Zayna, dla Pyśki ;***

    OdpowiedzUsuń
  20. kim ty jj by mieć fandom?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja? Nikim szczególnym. Jestem tylko zwykłą dziewczyną, która prowadzi 2 blogi z imaginami, które są na pewno takie same jak wszystkie..
      A co do fandomu, to moi kochani czytelnicy chcieli mi założyć fandom, a ja się tylko zgodzilam. Wymysleli nazwy, więc teraz glosujemy, która ma być.
      Może nie jestem One Direction czy Justinem Bieberem, ale to chyba nie problem, żebym miała jakiś swój maleńki fandom? :)

      Usuń
  21. Ja jestem za Weronikers imaginy jak zawsze świetne

    OdpowiedzUsuń
  22. Imaginators <33333

    OdpowiedzUsuń
  23. Definitywnie IMAGINATORS :D
    a co do imaginów to.... Od razu lepiej zaczynam dzień ;)
    Mogłabym prosić z Niallem??? <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Weronikers! Tak! Love it! Imaginators niezbyt mi się podoba z tego powodu że 3/4 Directioners ma blogi z imaginami, tak więc Weronikers zdecydowanie :)
    Czy ja także mogłabym poprosic z Niall'em? Dziękuję ślicznie :)) xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Oh, I jeśli nie zdążyłabyś w tym tygodniu, to prosze chociaż na moje urodzinki, są 27 stycznia, Ilysm! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  26. Weronikers!
    zajebiste ferie zaczynają mi się 1 lutego w urodziny Harrego dzięki naprawdę bardzoooooo poprawiłaś mi humor i mogła byś napisać jeszcze kilka dla mnie możesz nawet takie jak ten u góry ale z Harrym i Louisem pozdrawiam G199

    OdpowiedzUsuń
  27. weronikers !!! :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję ♥
    Głosuję na Imaginators, bo Weronikers źle mi się kojarzy (mam "koleżankę" Weronikę i ją średnio lubię ;/)
    Imaginators <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej mogła byś zrobić dla mnie imagina z Harrym plis dla Darii :D z góry dzięki , a i głosuję na Imaginators <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Weronikers jest według mnie lepsze ;)
    Imaginy świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. W-E-R-O-N-K-E-R-S ! IMAGINY SĄ PIĘKNE . ;**

    OdpowiedzUsuń
  32. ja tam głosuję na weronikers , bo jak napisała ' Sandra Horan ' prawie każda directioner ma bloga , więc jestem za weronikers .

    OdpowiedzUsuń
  33. Lepsze Weronikers, takie wyjątkowe. Imaginy są boskie.:)

    OdpowiedzUsuń
  34. IMAGINATORS:D Jak zwykle świetnie imaginy :P

    OdpowiedzUsuń