środa, 15 stycznia 2014

#16 Tweety

1) Twój tweet: @NiallOfficial zapytał mnie, czy bym nie zrobiła mu masażu, ale powiedziałam nie, gdy nagle położył się na kanapę bez koszulki lol samolubny chłopiec
Tweet Nialla: @[Twój username] ale kochanieee :( Zrobię dla Ciebie to samo, po naszym wspólnym prysznicu! xx



2) Tweet Nialla: @[Twój username] pies nalega, żeby mógł położyć się obok mnie na kanapie. Przepraszam stary, jeśli to zrobię, będę musiał spać z Tobą na zewnątrz.



3) Twój tweet: @zaynmalik jest na koncercie i gdy wróciłam z pracy do domu, zauważyłam róże leżące na moim łóżku i przygotowaną kąpiel!! Kocham go



4) Tweet Zayn: [T.I] pracuję, więc postanowiłem zrobić jej niespodziankę i posprzątać dom i założyć nowe pościele :) Mam nadzieję, że jej się spodoba!



5) Twój tweet: Weszłam do łazienki i znalazłam jajko w zlewie... Co ono tam robi @Harry_Styles?
Tweet Hazzy: @[Twój username] przepraszam, ja i chłopcy staraliśmy się, żeby wykluło się jakieś zwierzątko! Nie wyciągaj go z wody proszęęęęę kochanie xx



6) Tweet Hazzy: Podczas kupowania zdrowej żywności z [T.I], Daisy i ja wzięliśmy słodycze! Ona na pewno po mnie kocha słodycze :)



7) Tweet Louisa: Wróciłem do domu i zobaczyłem to! Kocham kiedy @[Twój username] mnie zaskakuję :) Teraz, gdzie jest moja piękna żona?!



8) Twój tweet: Dzieci chcą, żeby tatuś @Louis_Tomlinson pomógł im w pracy domowej! Jestem szczęśliwa, że w końcu jest w domu x
Tweet Louisa: @[Twój username] Tęskniłem za nimi! A ty kochanie, zasługujesz na przerwę :)



9) Tweet Liama: Już prawie północ, a mój mały facet nadal imprezuje, kiedy [T.I] i ja jesteśmy całkowicie wyczerpani lol Szczęśliwego Nowego Roku!



10) Tweet Andy'ego (przyjaciel Liama): @Real_Liam_Payne i @[Twój username] poszli na randkę, więc jestem nianią mojego chrześniaka! Nie mogę uwierzyć, że on już chodzi!




_________________________________________________________________________________
jutro lub w piątek postaram się dodać imaginy i pod postem wszystko wyjaśnię xx

6 komentarzy:

  1. Super :)
    Co dziennie wchodziłam na twojego bloga i patrzyłam czy coś dodałaś :>
    Kocham twoje imaginy i tweety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne. Mam takie pytanko zrobiłabyś dla mnie z Zaynem .. .plisss Ja wiem że może nie przyjmujesz dedyków ale ja Cię proszę Dziewczyno :*** Jakby co to dla Patrycji okey ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Codziennie wchodze i patrze czy nie ms nowych imaginow no ale w koncu sie doczekalam hah i tweety swietne jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne jak zawsze !! Jak ja Cię kocham <3

    OdpowiedzUsuń