sobota, 8 grudnia 2012

#20 Krótkie imaginy

1) *Chłopcy wiedzą że oglądasz ich w telewizji...*
1D: Hej [T.I] !



2) Liam: patrz Zayn [T.I] !
Zayn: gdzie ?!
Liam: tam idzie



3) * Hazza na koncercie cię zauważył i musiał dotknąć cię w rękę...*
Harry:



4) Redaktor: Niall wiemy co wczoraj robiłeś z [T.I]
Niall: hahahahah cholera




5) *Niall uczy Hazze tańczyć bo chce dla ciebie zatańczyć ale Harry nie umie...*



6) *Przyjełaś oświadczyny od Hazzy. Kiedy poszedł powiedzieć chłopakom...*



7) *Harry wieczorem idzie do ciebie do domu...*







8) *Liam wchodzi do salonu gdzie siedzisz na kanapie*
Liam: [T.I]
Ty: tak ?
Liam: nie podoba mi się twoje nazwisko
Ty: czemu ?
Liam: wolę żeby było Payne
*Klęka przed tobą i wyciąga czerwone pudełeczko...*
Liam: [T.I] [T.N] zrobisz mi tę przyjemność i zostaniesz moją panią Payne ?
Ty: Tak Tak Tak !!!!!
Liam:

Ty: hehe *całujesz go*


9) Ty: Lou
Louis: tak ?
Ty: chodź do mnie tęskno mi za Tobą
Louis:



10) *Wchodzisz do pokoju. Reakcja Louisa kiedy cię zobaczył...*
Louis:

3 komentarze: