sobota, 15 grudnia 2012

#25 Krótkie imaginy

1) Dzisiaj wyjeżdżacie w góry. Ty i chłopcy jesteście już przyszykowani. Po 5 godzinach męczącej jazdy wkońcy dojeżdżacie.
Ty: chłopcy to co idziemy na narty ?
1D: jasne
Ty: a jesteście przyszykowani bo ja już jestem żeby iść
1D:



2) *Jesteście na plaży. Chłopcy poszli serfować a ty się opalasz. Kiedy patrzysz co chłopcy robią...*
1D:

Ty: boże dziękuje za tych głupolków których mi zesłałeś
*Nagle chłopcy przypłynęli na brzeg...*
Harry: [T.I] chcesz spróbować ?
Ty: możecie mi wierzyć lub nie ale ja umiem serfować
Louis: serio ?
Ty: no pewnie
Niall: pokażesz ?
Ty: spoko
*bierzesz swoją deskę do serfowania i wchodzisz do wody. Po 15 minutach serfowania wracasz do chłopaków...*
Ty: no i jak ?
1D: ...
Ty: halo ?
Zayn: wow
Ty: co ?
Liam: nie mówiłaś nam że umiesz serfować
Ty: nie było kiedy
Harry: szczerze ?
Ty: no ?
Harry: ślicznie wyglądasz jak serfujesz i też ślicznie serfujesz
Ty: oh, dziękuje
Louis: *całuję cię* zgadzam się. To co idziemy serfować ?
Ty: ok


3) Harry: powiem wam wszystkim, że [T.I] i tak będzie moja
Louis:



4) *Niall cały czas na koncercie patrzy na ciebie...*'
Niall:



5) Ty: niech każdy coś powie o mnie
Niall: masz śliczny uśmiech



Harry: masz śliczne włosy

Zayn: masz śliczne oczy

Liam: masz śliczną sylwetkę

Louis: masz śliczne usta

Ty: aww *całujesz każdego w policzek*
Liam: ale szczerze nie musimy wymieniać bo w tobie kochanie jest wszystko śliczne
Ty: naprawdę ?
1D: pewnie że tak
Ty: dziękuje


6) *Niall na koncercie poprawia sobie kołnierzyk...*
Niall:

* i naglę zauważa cię...*



7) *Niall zauważa cię w skąpiej bieliźnie...*
Niall:



8) Redaktor: Harry wiemy co wczoraj wieczorem robiłeś z [T.I]
Harry:

Liam, Louis, Zayn i Niall: uuu wydało się !


9) Ty: Niall co ty robisz ?
Niall: tworzę dla ciebie piosenkę

Ty: aww ale wiesz że to nie jest prawdziwa gitara ?
Niall: nie ważne


10) *Zayn z Niallem na koncercie...*
Zayn: jestem zakochany!
Niall: on jest zakochany !





5 komentarzy: