niedziela, 30 grudnia 2012

#34 Krótkie imaginy

1) *Chce ci się bardzo pić, więc wyciagasz Coca - Cole z lodówki. Próbujesz otworzyć ale nie możesz, wiec szukasz otwieracza ale nigdzie nie ma.*
Ty: Louis przyjdź na chwile do kuchni
Louis: co się stało ?
Ty: otwórz mi to bo ja nie mogę
Louis:

Louis: proszę bardzo
Ty: dziękuję *całujesz go*


2) Niall: powiem ci dowcip od jutra nie będziesz lubił pasków i marchewek
Louis:



3) *Patrzysz na Zayna...*
Zayn:



4) *Schodzisz na dół do salonu...*
Niall:



Ty: Niall co jest ?
Niall: wiesz jak bardzo cię kocham
Ty: Aww Niall ja też cię kocham *całujesz go*


5) *Wchodzisz do salonu i widzisz...*
Louis:

Ty: Louis co ty robisz ?
Louis: czytam
Ty: wiesz, że masz książkę do góry nogami
Louis: nie przeszkadzaj
Ty: głupol *całujesz go*


6) Harry: [T.I]
Ty: no ?
1D:

Ty: co chcecie ?
Harry: idziesz z nami pograć w prawda lub wyzwanie ?
Ty: myślałam, że coś gorszego, ale bardzo chętnie
Harry: super *całuję cię i mówi do ucha* Może po zabawie pójdziemy do sypialni ?
Ty: chętnie *całujesz go*


7) *Wchodzisz do salonu i widzisz...*
Liam, Louis i Harry:

Ty: a wy co ?
Louis: nowy taniec do piosenki C'mon C'mon
Ty: hahahaha fajnie
Louis: chcesz zatańczyć z nami ?
Ty: z wami zawsze


8) *Razem z chłopcami bawisz się w chowanego. Wypadło na Louisa, więc Louis szuka.*
Louis:

*Ty ukryłaś się w krzkach i myślisz.*
Ty: boże Louis od dzisiaj to pies
Louis: Szukam !
*Po 15 minutach Louis znalazł wszystkich oprócz ciebie.*
Louis: cholera gdzie jest [T.I] ?
Harry: a skąd my to mamy wiedzieć to jest mistrzyni w chowanego
*Louis razem z chłopakami cię szukają a Ty w tym czasie dopiegłaś do drzewa.*
Ty: Raz, Dwa, Trzy za siebie
Louis: gdzie ty byłaś ?
Ty: miałam najlepszą kryjówkę z tego wychodzi
Liam: no miałaś
Niall: ja miałem najlepszą
Ty: a gdzie byłeś ?
Niall: na drzewie
Ty: hahaha ty małpiszonie
Zayn: to jak wracamy do domu ?
Ty: ok


9) *Budzisz się koło Zayn'a. Kiedy odwracasz się w jego strone...*
Zayn:

Ty: Aww jak słodko śpi *całujesz go w czoło*


10) * Zayn stoi przed lustrem. Nagle patrzysz...*
Zayn:





Ty: Zayn co ty robisz ?
Zayn: yyy.... Poprawiam koszulkę
Ty: właśnie widze głupolku *całujesz go*

4 komentarze: