środa, 19 grudnia 2012

#27 Krótkie imaginy

1) *Wchodzisz do swojego pokoju i widzisz...*
Zayn i Liam:

Ty: co wy robicie w moim łóżku ?!
Liam: twoje łóżko jest wygodne
Ty: no wiem ale wasze też są
Zayn: no właśnie nie
Ty: nie przesadzajcie a teraz wyjdźcie z mojego łóżka
Liam: no dobra
Zayn: wymienisz się łóżkiem
Ty: ta chciałoby się idźcie do swoich pokoi
Zayn: no dobra
Ty: boże dziękuję za takich kochanych przyjaciół


2) *Całujesz się z Harrym na plaży.*



3) Ty: Niall pokaż mi swoje ruchy taneczne
Niall: ok
*Kiedy Niall pokazuję ci kroki to w tym samym czasie go rozśmieszasz...*
Niall:



4) Ty: chłopcy pobieram się z chłopakiem z Union J
1D:

Niall: dobry żart
Ty: yyy... ale to nie jest żart
1D: ŻE CO ?!
Niall: kochanie jak możesz mi to robić ?!
Zayn: nie zostawiaj nas
1D: NIE !
Ty: hahahahahahahahaha
Louis: co cie takiego w takiej chwili śmieszy ?!
Ty: ale was się łatwo nabiera hahahaha
Niall: ja mam przez ciebie zawału dostać
Liam: ja już dostałem
Harry: ja też
Ty: oj, przepraszam chciałam zobaczyć jak zareagujecie
Liam: no to masz co chciałaś
Ty: przepraszam
Niall: no już dobrze ale więcej takich żartów ok ?
Ty: ok *całujesz go*


5) *Kiedy Liam widzi cię w skąpiej bieliźnie.*
Liam:



6)*Wchodzisz do przebieralni chłopaków zobaczysz czy są gotowi. Wchodzisz i nagle widzisz swojego chłopaka Harry'ego...*
Harry:

Ty: ...
Harry: halo ? Kochanie ?
Ty: yyy... tak ?
Harry: wszystko ok ?
Ty: yyy... tak tylko się zagapiłam
Harry: na co ?
Ty: no zgadnij
Harry: aa...aaa...AAA... nie wiem
Ty: na ciebie głupolu
Harry: aaa... jaki zaszczyt
Ty: wielki zaszczyt Haroldzie
Harry: moja ty Milordzinio
Ty: mój ty Haroldzie *całujesz go*
Zayn, Liam, Niall, Louis: a my to kto ?
Ty: wy to jesteście szlachtami
Zayn, Liam, Louis, Niall: i to nam pasuje
Ty: hahahha


7) Harry: uspokójmy się trzeba wymyśleć co kupić [T.I] na święta

Louis: cicho hahah


8) *Harry zobaczył cię w skąpej czerwonej bieliźnie.*
Harry:



9) *Jesteś na sesji zdjęciowej z chłopakami...*
1D:



10) *Ktoś dzwoni do drzwi. Kiedy otwierasz...*
Harry:

Ty: Hazza co ty robisz w wózku ?
Harry: ukradłem wózek i przybyłem
Ty: hahaha a tak naprawde ?
Harry: a naprawdę to jestem twoim prezentem świątecznym
Ty: awww Hazza *całujesz go*

10 komentarzy:

  1. hahahahah. Union J.- Nienawidzę ich (union j)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha zgadzam się AleX :D Też nienawidzę Union J i dlatego specjalni ich tam napisałam :D

      Usuń
    2. Przestańcie ja ich lubię. Oni są fajni

      Usuń
    3. znaczy wiece.. każdy lubi inny zespół :)

      Usuń
  2. hahahahah swietne imaginy z gifami a najlepsze chyba 6. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 'Nienawidzę Union J'... Znasz? Rozmawiałaś? Nie?! No właśnie! To nie obrażaj!!! Masz prawo nie lubić ich piosenek, ale nie, że od razu ich. A wcale ich nie znasz Xd. Ja nie mówię: 'Nie cierpię One Direction, bo przez nich już nie ma THE WANTED. Jestem Directioners, Beliebers, JCats, Mahomies, należe do TWFamily i muszę znosić wszystkie te wyzwiska fanek! Działa mi to na nerwy i tyle. :'(. To smutne, że nie którzy są tacy głupi.. Pozdro dla podobnych ludzi i innych JCats'ów oraz TWFamily ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przycumuj laczki kochana.
      Nie oskarżaj mnie o błędy z przeszłości.
      Było minęło. Napisałam to 3 lata temu, a ty chcesz mnie teraz oskarżać o coś co napisałam kilka lat temu?
      Minęły trzy lata od tamtej sytuacji i przez ten czas się zmieniłam i również poznałam trochę lepiej Union J. Ja też należę do wielu fandomów i też znoszę wszystkie wyzwiska innych ludzi na moich idoli. Poza tym to nie wina One Direction, że The Wanted się rozpadło. Tak, kłócili się i to dość ostro, ale to oni sami zdecydowali, że skończą karierę muzyczną.

      Na koniec, proszę Cię patrz kiedy dana osoba coś napisała i dopiero wtedy decyduj czy ją upomnieć.

      Pozdrawiam i życzę miłego dnia! :)

      Usuń