czwartek, 27 grudnia 2012

#32 Krótkie imaginy

1) *Harry budzi się wcześniej od ciebie i widzi że jeszcze śpisz.*
Harry:



2) Harry: Niall tam patrz bo tam jest [T.I]



3) *Wchodzisz do salonu i widzisz...*
Zayn:

Ty: a ty Zayn co ?
Zayn: tańczę bregdens
Ty: widzę coś nie udany
Zayn: dlatego chłopacy pomagają
Ty: haahahah


4) Ty: mam na coś ochotę
Zayn: chyba wiem na co
Ty: na co ?
Zayn: na ... *pokazuje*

Ty: ...
Zayn: zgadłem ?
Ty: tak
Zayn: wiedziałem *całuję cię i zanosi do sypialni.*


5) *Jesteś z Liamem na kręglach...*
Liam: założymy się o to kto wygra ?
Ty: ok
Liam: jeśli ja wygram spełnisz jedną moją zachciankę
Ty: ok, a jeśli ja wygram zmywasz przez tydzień
Liam: ok ja zaczne
Ty: ok
Liam:

*po 3 godzinach.*
Liam: wygrałem !
Ty: przewagom jednego punktu
Liam: no ale wygrałem
Ty: gratuluje i jaka jest ta twoja zachcianka ?
Liam: ty już dobrze wiesz *cwaniacki uśmiech*
Ty: wiedziałam ale... zgoda
Liam: nie mogę się już doczekać *całuję cię*


6) *Jesteś na koncercie chłopców i nagle widzisz...*
Liam:

Ty: *co myślisz* po cholerę dawałam mu te marsjanki .


7) Zayn: kochanie kupiłaś mi picie ?|
Ty: tak *poddajesz mu*
Zayn: dziękuję *całuję cię*
*po 5 minutach wchodzisz do salonu i widzisz...*
Zayn:




Ty: *co myślisz* czyli jego napoje dodają skrzydeł


8) Ty: Harry i jak wyglądam w tej bieliźnie ?
Harry: ... Seksownie *całuję cię*



9) Zayn: Louis
Louis: no ?
Zayn: Harry powiedział mi co wczoraj robiłeś z [T.I]
Louis: ta ? To ciekawe komu jeszcze powiedział



10) Ty: Harry co ty wczoraj robiłeś do samej północy ?
Harry:

3 komentarze:

  1. Boskie !!!
    Kocham twoje imaginy :) !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ktoś to chociaż czyta :) Dziękuje <3

      Usuń
  2. uwielbiam twoje imaginy! <3 :D

    OdpowiedzUsuń