piątek, 14 grudnia 2012

#23 Krótkie imaginy

1) *Gotujesz w kuchni kolacje...*
Harry: mmm coś mi tu pachnie



2) *Liam jest od 3 tygodni w trasię. Na koncercie...*
Zayn: spokojnie Liam niedługo zobaczysz [T.I]



3) *Niall zobaczył cię w samej bieliźnie*
Niall:



4) Ty: Chłopcy !
1D:

Ty: jezu ... nie straszcie
Liam: ała
Ty: co jest ?
Liam: dostałem od Zayna z czapki w policzek

Ty: uważaj bo umrzesz od tego
Liam: ale mnie boli
Ty: *całujesz go w policzek*
Liam: już lepiej *całuję cię*


5) Niall: kochanie
Ty: tak ?
Niall: *brudne myśli*

Ty: o nie
Niall: ale jeszcze nic nie... *nie dałaś mu dokończyć bo go pocałowałaś*
Ty: wiem o co ci chodzi żartuje
Niall: wiedziałem *bierze cię na ręcę i zanosi do sypialni*

6) Fanki: Zayn chodź do nas !
Zayn: przepraszam was moje drogie ale śpieszę sie do [T.I]

Fanki: ok biegnij do niej
Zayn: dzieki


7) Louis: Zayn patrz [T.I] idzie !
Zayn: wiem o tym



8) *Niall dla ciebie uczy się grać na pianinie*
Niall:



9) *Wchodzisz do salonu...*
Louis i Zayn:

Ty: a wy co ?
Louis: nudzi nam się
Ty: to błagam was uczcie się grać normalnie a nie brząkajcie
Louis: dla ciebie wszystko kochanie *całuję cię*


10) Niall: Hazza mogę wskoczyć ci na plecy muszę dobrze widzieć [T.I]
Harry: nie
Niall: proszę
Harry: no dobra
|
Harry i Niall:

Niall: cześć [T.I] !



2 komentarze: