niedziela, 23 grudnia 2012

#30 Krótkie imaginy

1) Ty: ja mam lepsze mięśnie od ciebie
Louis: ta ?
Ty: no
Louis: popatrz na to

Ty: ... no dobra ty masz lepsze
Louis: a nie mówiłem ? *całuję cię*


2) *Jak spędzasz święta z Harrym...*


























3) *Reakcja Harry'ego jeśli ktoś cię zaczepia...*
Harry:



4) Ty: Louis którą mam ubrać sukienkę tą kremową czy czerwoną ?
Louis:



5) *Siedzisz z Harrym przy ognisku. Patrzysz na niego w końcu on widzi, że na niego patrzysz więc szybko odwracasz głowę, żeby nie zobaczył.*
Harry:

*Zaczełaś gwizdać i przy okazji śmiać.*
Harry: widziałem, że na mnie patrzyłaś
Ty: no wiem
Harry: to czemu się odwróciłaś ?
Ty: a tak dla żartów
Harry: aha chodź do mnie
Ty: po co ?
Harry: no po prostu chodź
*Wstałaś ze swojego miejsca, podeszłaś do Harry'ego i położyłaś się mu na torsie. Harry przykrył cię kołdrą i tak razem leżeliście oglądając niebo i rozmawiając o waszej przyszłości.*


6) *Zayn zobaczył cię na koncercie.*







7) Harry: teraz was przepraszam ale idę do [T.I] i nie macie prawa podglądać ani nic widzieć



8) Harry: chłopaki lecę
Niall: gdzie ?
Harry: do domu [T.I]
Liam: po co ?
Harry:



9) Louis: [T.I] potwierdzam, że Liam jest seksi



10) Harry: kupiliśmy ci [T.I] książkę

Ty: z jakiej okazji ?
Zayn: a tak sobie kochanie *całuję cię*

1 komentarz: