sobota, 1 czerwca 2013

#218 Krótkie imaginy

1) Tweet Eleanor: [T.I], Danielle, Perrie i ja będziemy z chłopcami przez całą trasę, aż do domu w Londynie! Witajcie chłopcy xx



2) Tweet Lou: [T.I] znalazła bardziej komfortowy ale niebezpieczny sposób prowadzenia haha szalona dziewczyna! ps utknęliśmy w korku. Nigdy nie pozwolę jej tak jeździć haha x



3) Tweet Anne: Mogę spędzić czas z dziećmi, gdy [T.I] jest na koncercie z Harrym! Nadszedł czas kąpieli haha xx



4) Twój tweet: Chciałam zrobić zdjęcie Zaynowi jak śpi, ale się obudził i przewrócił na prawo i nie mogłam haha xx



5) Tweet Hazzy: Witaj Irlandio!! Postanowiłem pójść na spacer z [T.I], aby się trochę rozejrzeć. Tutaj jest pięknie! xx



6) Twój tweet: Potrzebuję nowej torebki i nie mam zbyt wiele do wyboru...ahhh! Haha xx



7) Tweet Liama: Jesteśmy podekscytowani, że wykonamy dzisiaj koncert w Chile! Ale jestem podekscytowany faktem, że [T.I] jest tutaj ze mną :) To będzie jej pierwszy raz, gdy zobaczy mój występ na żywo!! xx



8) Tweet Danielle: Podczas, gdy chłopcy są w trasie, @EleanorJCalder, @[Twoja nazwa] i ja upiekliśmy ciasteczka i robimy babską noc!! xx



9) Twój tweet: Po 2 miesięcznej trasie, w końcu jest w domu i mogę się przytulać z @NiallOfficial! yaayy! xx



10) Tweet Zayna: Moja dziewczyna [T.I] wróciła do domu z przebitymi ustami, przyczyną było, że odważyła się to zrobić przez jej przyjaciół haha ale myślę, że wygląda z tym gorąco ;) xx

6 komentarzy:

  1. super imaginy:) będziesz jeszcze dodawała coś na drugim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  2. JAKIM DRUGIM BLOGU? MASZ DRUGI BLOG? PODAJ LINK DO NIEGO! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu są imaginy z Justinem :) http://onetimebeliever.blogspot.com/?m=1

      Usuń
  3. Też chciałam takiego kolczyka :O
    Fajne, ale lepiej się czyta imaginy :)

    OdpowiedzUsuń