poniedziałek, 10 czerwca 2013

#226 Krótkie imaginy

1) *W waszą randkę siedzisz z Zaynem na Skype i nie możesz uwierzyć, gdy nagle Zayn bez powodu zaczyna tańczyć.*



2) *Zayn macha do Ciebie i waszego syna, gdy zaskoczyliście go, kiedy jest w trasie.*




3) *Zayn szykując się na waszą randkę.*
Zayn: Tak, muszę być doskonały dla mojej dziewczyny.



4) *Jesteś na zakupach z Harrym.*



5) *Harry kradnie Twój telefon i robi śmieszne zdjęcia z przypadkowymi ludźmi.*



6) *Idziesz do parku rozrywki z Niallem i idziecie na kule, które są w wodzie, on biegnie do nich i prosi, abyś poszła z nim.*
Niall: Chodź kochanie spróbuj, dostaniesz buzi, jeśli to zrobisz.



7) Redaktor: Jaki jest najsilniejszy związek jaki znacie?
Harry: Myślę, że związek Nialla i [T.I] jest najsilniejszy, zgadzasz się? Są razem cudowni i ona jest twarda, ze wytrzymuję te wszystkie pierdzenia Nialla, a on mówi bardzo dużo o niej.
Zayn: Tak, to niesamowite.
   


8) *Idziesz na naukę tańca z Harrym przed waszym ślubem.*



9) Redaktor: Jak [T.I] było w waszej trasie?
Zayn: Ona jest świetna, jak zwykle. Bardzo kocha nasze trasy i ona zawsze na nich jest dla mnie i szczerze mówiąc nie wiem, gdzie byłbym bez niej.
   


10) *Jesteś z Niallem, ale kiedyś podobałaś się Louisowi. Niall lubi go drażnić, więc specjalnie dla niego zmienia tekst piosenki i śpiewa.*
Niall: Nie możesz konkurować z chłopakiem, który jest gorący, inteligenty i irlandzki.
   

9 komentarzy:

  1. Kiedy pojawią się imaginy z tweetami ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Te są lepsze niż tweety!
    CUDOWNE *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100 % ! *-* Kocham te imaginy!! <3

      Usuń
    2. Ja podpisuję się całkowicie pod ta prośbą.
      Ja już także czekam z utęsknieniem na twoje kolejne wspaniałe imaginy.

      Usuń
  3. Kiedy następne??? :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Nazywam się Klaudia i prowadzę prawdopodobnie pierwszego bloga z opowiadaniem- imaginem o 1D z wykorzystaniem gifów. Która z nas nie chciałaby być ukochaną Hazzy (narratora), Liama, Louisa, Nialla czy Zayna?
    U mnie gify piszą historie :) Pozdrawiam i liczę na Was :)
    http://imagifyonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej jestem Karolina i jestem twoją fanką.Kocham te stronę i biberem też.Mam bloga ale nie wiem jak go poprowadzić do tylu wejść.jak miała byś czas to wejdziesz??Mydreanfaraway.blogspot.com
    PS.dzięki jka zaglądniesz

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy następne????????

    OdpowiedzUsuń