sobota, 22 czerwca 2013

#227 Krótkie imaginy

PRZEPRASZAM WAS, ŻE TAK DŁUGO NIE DODAWAŁAM ALE JEŹDZIŁAM PO SZPITALACH I NIE MIAŁAM CZASU, NA SZCZĘŚCIE TO JUŻ SIĘ SKOŃCZYŁO I BĘDĘ MIAŁA TROCHĘ
WIĘCEJ CZASU NA PISANIE IMAGINÓW, ALE TEŻ WIECIE MUSZĘ OGRANICZAĆ KOMPUTER, MP3 I TV.. PRZEPRASZAM WAS :C



1) *Idziesz z Lux na basen razem z Niallem.*



2) *Opalasz się przy basenie obok swojego hotelu, gdy nagle pracownik hotelu przychodzi do Ciebie i daję Ci klucz od jakiegoś pokoju. Pracownik nie mówi, do kogo należy klucz, więc rozglądasz się wokół basenu i widzisz gorącego chłopaka z łobuziarskim uśmieszkiem na twarzy, wskazującego w stronę swojego pokoju.*



3)*Ostatnio, bardzo często siebie nienawidzisz za wygląd i inne rzeczy. Kiedy wracasz do domu, widzisz swojego chłopaka z kartkami w ręku, które mówią o tym, co on w Tobie kocha.*



4) *Ty i Twój najlepszy przyjaciel wracacie do domu i widzicie Louisa i Harry'ego w kuchni, którzy szykują coś do jedzenia.*
  


5) *Odpoczywacie w pokoju po ciężkim dniu i obaj jesteście głodni. Liam dzwoni do obsługi i zamawia 4 soki jabłkowe, 2 szklanki mleka i ciasteczka czekoladowe dla was dwóch.*
  


6) *Przez cały tydzień ciężko pracowałaś do egzaminów. Niall wiedział, ile wysiłku włożyłaś w nauke i przygotowań do sukcesu. Jako najlepszy przyjaciel, dzwoni do Ciebie co rano przed egzaminami i życzy Ci powodzenia.*
Niall: Powodzenia [T.I]. Kocham cię bez względu na to, co się dzieje.



7) *Ten moment, gdy 3/5 chłopaków z One Direction patrzą na Ciebie.*
  


8) *Spędzając lato na angielskiej wsi ze swoimi pięcioma najlepszymi przyjaciółmi.*
  


9) *Liam jest z chłopcami w USA. Siedzisz w swoim pokoju i dzwonisz na Skype do Liama. Cieszysz się, że Liam odebrał połączenie.*
Liam: Hej kochanie! Tęsknię za Tobą tak bardzo. Po prostu chcę, abyś wiedziała, że już nauczyłem się perfekcyjnie tych ruchów tanecznych, których mnie uczyłaś.



10) *Usłyszałaś Harry'ego, który po pracy wrócił do domu. Cmoknęłaś go w policzek, mówiąc mu, że były zrobiłaś obiad. Patrzy na Ciebie od góry do dołu, a ty nic nie wiesz.*
Ty: Co byś chciał na obiad?
Harry: Ciebie.*wyszeptał, wziął Twoją rękę i zaprowadził do sypialni.*

13 komentarzy:

  1. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że dodałaś nowe imaginy. ;) uwielbiam Twojego bloga<3 :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne imaginy <3
    Zapraszam na mojego bloga http://under-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. już myślałam,że rzuciłaś to ;/ nawet nie wiesz jak się cieszę ! ;* wchodzę tu codziennie i sprawdzam,czy jest już coś nowego ;D mam nadzieję,że nic poważnego Ci się nie działo...Całusy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rzuciłam i nie rzuce, nie bójcie sie o to, jedynie muszę ograniczac kompa, tv i mp3, wiec nie za często będą dodawane imaginy.
      Nie nic powaznego mi nie bylo, nie ma i nie będzie :)

      Usuń
  4. ♥♥♥Jak sie czujesz ?♥♥♥+zajebiste imaginy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. super
    tylko szkoda, że nas tak zaniedbujesz a na Justinie imaginy są 2 razy częściej, może nawet 3 razy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaniedbuje, po prostu chcę tamty blog jeszcze trochę rozkręcić xd

      Usuń
    2. Nie zaniedbuje, po prostu chcę tamty blog jeszcze trochę rozkręcić xd

      Usuń
  6. Świetne :) Mam nadzieje że wszystko dobrze :)

    OdpowiedzUsuń