wtorek, 25 czerwca 2013

#229 Krótkie imaginy

1) Harry: Mam dla was wiadomość. *Harry mówi do mikrofonu, uśmiecha się choć, wie, co się stało ostatniej nocy z Tobą i nim.*
Harry: Ostatnio byłem na kolacji z [T.I] i zaproponowałem jej, czy wyjdzie za mnie *zaczął* i powiedziała, tak i jesteśmy ZARĘCZENI! *krzyknął z podniecenia.*
*Niall podbiegł do Harry'ego i mocno go przytulił, gratulując mu, gdy fani krzyczeli z radości.*



2) *Pomachałaś z podniecenia z córką do swojego męża, podczas gdy on śpiewał na scenie, on was nie zauważa, twoja córka dostaje frustracji i wystawia do niego język, gdy nagle on to zauważa, śmieje się i również pokazuję jej język.*



3) *Harry przewrócił oczami i spojrzał na Liam'a​​, jak popijał lemoniadę.*
Harry: Spójrz na niego, jak on robi to tak łatwo?! *spytał, a Niall wzruszył ramionami.*
Niall: Spojrzał na [T.I] i widzisz. *stwierdził, spoglądając ponownie.*
Harry i Niall: Oh tyle rzeczy bym dla niej zrobił... *razem Niall i Harry wyszeptali, zanim poszli do Ciebie i poprosili o pomoc.*




4) *To Twoja i Harry'ego córka.*
Wasza córka w szkole: Moja mama i tata są bardzo religijni. Kiedy są w sypialni w nocy, zawsze słyszę krzyki, "Jezus!".



5) *Śmiejesz się ze swojego najlepszego przyjaciela, jak ma fałszywe wąsy.*
Niall: Och, zamknij się, [T.I]. *on przewraca oczami i poprawia swoje wąsy pastą do zębów.*
Ty: Jesteś śmieszny, Horan. *uśmiechnęłaś się do niego, a on udaje, że go to boli.*
Niall: Jesteś po prostu zazdrosna o mojego wąsa! *powiedział z poważną miną.*



6) Ty: Harry, gdzie jesteś? *pytasz, przybliżając swoją twarz do ekranu.*
*Jesteś z Harrym na Skype i nigdzie nie było go widać. Kilka minut później, Harry przybiega i siada na kanapie.*
Harry: Hej, kochanie, przepraszam musiałem coś zjeść.



7) Ty: pssst, Harry!! *zawołałaś go przez kamerę.*
*Spodziewaliście się dziecka i właśnie dowiedziałaś się, jaka będzie płeć dziecka i nie mogłaś się doczekać, aby mu powiedzieć.*
Ty: Harry!! *krzyknęłaś ponownie i w końcu usłyszał.*
Ty: To będzie dziewczynka! *powiedziałaś z uśmiechem i wskazałaś na brzuch.*
*Harry, nie mógł powstrzymać swojego podniecenia, więc ucieszyłaś się przed kamerą i zaczęłaś się śmiać.*



8) Harry: *szepcze do ucha Zayna.* Mam obrączkę w moim garniturze, która jest za kulisami i poproszę ją dzisiaj o rękę!



9) Redaktor: Więc, Harry, co to za nowa tajemnicza dziewczyna? *redaktor pyta Harry'ego, a on uśmiecha się tak, że jego dołeczki widać doskonale.*
Harry: Ona jest moją najlepszą przyjaciółką. *mówi, ale redaktor wyświetla zdjęcie, gdzie Harry wymyka się z Twojego domu.*
Harry: naprawdę teraz? *pyta z uniesionymi brwiami.*



10) Ty: Niall, co się stało?! *pytasz swojego chłopaka, który ma siniaka pod okiem i rozciętą wargę.*
Niall: Jakiś facet mówił złe rzeczy o Tobie i takie tam, że chce ci coś zrobić... więc i go uderzyłem... *powiedział, a ty pokręciłaś głową.*
Ty: Nie powinieneś tego robić.. *tłumaczysz mu, a on chwyta Cię za rękę, ciągnie do siebie, obejmuję Cię wokół pasa i szepcze.*
Niall: Jesteś tylko moja. Jesteś dla mnie wszystkim, a ja nie pozwolę nikomu cię skrzywdzić lub zabrać cię ode mnie..

7 komentarzy:

  1. aww *w* ostatnie jest słodkie

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ! ostatnie jest słodkie :)Ekstra :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czwarte mnie powaliło, leże i nie wstaje! :D Ta notka podoba mi się najbardziej, bo dużo z Harry'm ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. czwarte zajebiste
    skąd masz te gify ze skypem i namiotem?

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy 4 to myślałam że ze śmichu umre świetne :*

    OdpowiedzUsuń