sobota, 1 czerwca 2013

#217 Krótkie imaginy

1) Twój tweet: Pakuję się, bo jadę zobaczyć moich rodziców w stanach i kiedy poszłam włożyć ubrania do walizki, zobaczyłam tam śpiącego @NiallOfficial. Szkoda, że nie mogę go zabrać ze sobą. 2 tygodnie to bardzo długo :( xx



2) Tweet Lou: Harry postanowił wziąć naszą księżniczkę pierwszy raz na basen! Nie poszedłem, bo miałem obawy, że ona z moich ramion wyleci. Haz ma lepszą kontrolę niż ja. Mam nadzieję, że polubi basen!! xx



3) Tweet Nialla: Zastanawiałem się, dlaczego nie ma tak długo jedzenia, więc postanowiłem iść do kuchni i zobaczyłem [T.I] i Liam'a, którzy robili niegrzeczne rzeczy ;) haha. Myślę, że zamówię jedzenie! xx



4) Tweet Hazzy: Upiekłem ciasto dla [T.I] i zobaczyłem, że nasza księżniczka spróbowała kawałek, zanim mama zauważyła hahaha xx



5) Tweet Liama: Spędzam wolny dzień z moją miłością, [T.I]! Jestem szczęśliwy, że przyleciała do mnie na kilka dni xx



6) Tweet Lou: Zdecydowałem się z [T.I] i moją córeczką pójść do parku. Chciałem nauczyć ją jak jeździć na desce haha ale widzę, że szybko się uczy.



7) Tweet Nialla: @[Twoja nazwa] Wszystkiego Najlepszego kochanie!! Niedługo się zobaczymy i dam Ci prezent ;) xx



8) Twój tweet: Poszłam dziś do klubu z chłopakami! Mam nadzieję, że nie będę musiała odprowadzać ich każdego do domu haha xx



9) Tweet Zayna: Przytulam się z moją żoną [T.I] i nagle widzimy kogoś kto wspina się na kanapę i chcę do nas dołączyć hahah xx



10) Tweet Nialla: Gdy byłem w Urugwaju, spotkałem [T.I] i dzisiaj są jej urodziny! Jako prezent, chłopcy i ja co chwilę robimy jej zdjęcia haha cóż mam nadzieję, że ma wspaniałe urodziny, miłość i było miło Cię spotkać xx

3 komentarze:

  1. Dlaczego jest tak mało krótkich imaginów?? ;/ smutam ;C

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, zgadzam się z poprzedniczką, ale i tak cudowny i będę obserwować dalej:) Zapraszam do mnie: http://i-wanna-your-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te z dziećmi takie awwwwh *.*
    Jutro dokończę czytanie, bo już mi się mózg lansuję od gorąca.
    Kocham ten blog <3 !

    OdpowiedzUsuń